eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Strzeżenie obiektów i mienia PGK Sp. z o. o. w Barlinku



Ogłoszenie z dnia 2022-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Strzeżenie obiektów i mienia PGK Sp. z o. o. w Barlinku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210014755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 4

1.5.2.) Miejscowość: Barlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957462311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkbarlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbarlinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/08d9ea02-c845-b042-43d5-ab00019801c3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Strzeżenie obiektów i mienia PGK Sp. z o. o. w Barlinku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9adb4f89-7437-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048485/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Strzeżenie obiektów i mienia PGK Sp. z o. o. w Barlinku”1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie strzeżenia obiektów i mienia w następujących obiektach PGK Sp. z o. o. w Barlinku:
i. siedziba PGK Sp. z o.o. w Barlinku ul. Szpitalna 4,
ii. Cmentarz Komunalny przy ul. Szosowej w Barlinku.
2. Miejsce świadczenia usługi oraz organizacja pracy:
i. ochrona fizyczna (1 osoba) siedziby PGK Sp. z o.o. w Barlinku, ul. Szpitalna 4
 w dni powszednie tj. poniedziałek, środa, piątek od godz. 0:00 do 07:00 i od 15:00 do 24:00 (16 godzin), we wtorek i czwartek od 00:00 do 07:00 i od 18:00 do 24:00 (13 godz.), w soboty od 0:00 do 08:00 i od 14:00 do 24:00 ( 17 godzin) oraz niedziele i dni świąteczne całodobowo.
 obiekt na którym usytuowany jest siedziba PGK Sp. z o.o. jest ogrodzony z jedną bramą znajdującą się od ul. Szpitalnej.
ii. ochrona fizyczna (1 osoba) obiektów na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Szosowej w Barlinku:
iii. w dni powszednie od godz. 0:00 do 07:00 i od godz. 15:00 do 24:00 ( 16 godzin), w soboty, niedziele i dni świąteczne całodobowo.
 obiekt na którym usytuowany jest cmentarz komunalny jest ogrodzony z jedną bramą znajdującą się od ul. Szosowej.
iii. Łączna liczba roboczogodzin do ochrony wynosi planowo 8024, w tym:
 Godziny ochrony cmentarza komunalnego przy ul. Szosowej: 2385
 Godziny ochrony siedziby PGK Sp. z o.o. w Barlinku przy ul. Szpitalnej 4: 5639.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości chronionych obiektów w trakcie trwania umowy, tym samym do liczby godzin ochrony w miesiącu oraz miesięcznego wynagrodzenia. Zamawiający zobowiązuje się poinformować o rezygnacji z ochrony obiektu z 14 dniowym wyprzedzeniem, a w sytuacji zmiany ilości godzin na chronionych obiektach z zachowaniem 48 godzinnego wyprzedzenia.
4. Bezpośrednia ochrona fizyczna obiektów oznacza stałą obecność pracowników Wykonawcy ochraniających wyznaczony obiekt, w określonym czasie i miejscu w celu m.in.:
a) wykonywanie obchodów chronionych obiektów;
b) obsługi telewizji przemysłowej obiektu;
c) zapobieganie lub uniemożliwienie kradzieży bądź uszkodzenia powierzonego do ochrony mienia;
d) sprawdzanie wszystkich wejść i wyjść (po zakończeniu pracy jednostki, godzin otwarcia obiektu) mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektu oraz przepisy p.poż., sprawdzenia czy na terenie obiektu nie pozostały osoby nieupoważnione;
e) zapobieganie wypadkom losowym, takim jak pożar lub awaria;
f) ujawnienie faktów dewastacji powierzonego do ochrony mienia;
g) zapobieganie lub uniemożliwienie przedostania się na teren chronionych obiektów osób nieupoważnionych;
h) powiadomienia osób odpowiedzialnych za ochronę obiektu i organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie ochranianych obiektów i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania;
i) zapobiegania zakłóceniom porządku na terenie ochranianych obiektów oraz powiadomienia organów i osób odpowiedzialnych o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku;
j) wykonywanie innych zadań i poleceń związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia, wydawanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
5. Szczegółowe wymagania wykonania usługi ochrony mienia
a) Wykonawca kontroluje na bieżąco wykonanie usługi poprzez swój personel nadzoru, a także zgadza się na kontrolę pracy swoich pracowników przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.
b) Wykonawca oraz jego pracownicy ochrony zobowiązują się do zachowania w tajemnicy informacji uzyskanych w związku z wykonywaną umową, mających wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu w czasie trwania umowy, jaki i po jej zakończeniu.
c) W razie zaistnienia kradzieży w chronionych przez Wykonawcę obiektach obowiązuje Strony umowy następujący tryb postępowania:
i. W przypadku stwierdzenia przez pracownika Wykonawcy jakiegokolwiek zagrożenia strzeżonego obiektu (włamanie) ma on obowiązek natychmiastowego powiadomienia w pierwszej kolejności odpowiednich służb (Straż Pożarną, Policję itp.) a następnie przedstawicieli Zamawiającego.
ii. W razie stwierdzenia kradzieży w strzeżonym obiekcie strona, której pracownicy stwierdzili kradzież, natychmiast zawiadamia druga stronę niniejszej umowy oraz Policję. W ciągu 24 godzin od momentu zaistnienia zdarzenia zawiadomienie to winno być potwierdzone na piśmie z określeniem ilości, rodzaju i przybliżonej wartości skradzionych przedmiotów (szkody).
iii. Wstępne dochodzenie oraz sporządzanie protokołu szkód winno odbywać się przy udziale Wykonawcy w ciągu 7 dni od daty włamania, kradzieży.
iv. Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane kradzieżą z włamaniem lub pożarem tylko wówczas, jeśli w sposób nie budzący wątpliwości zostanie udowodniona jego wina przy wykonywaniu dozoru. Wykonawca odpowiada jednak tylko za szkody bezpośrednie, z wykluczeniem odpowiedzialności za utracony zysk i inną szkodę pośrednią.
v. Wykonawca nie odpowiada za szkody spowodowane w miejscu, do którego strażnik nie ma dostępu lub możliwości obserwacji. Wykonawca nie odpowiada za szkody spowodowane przez precyzyjne włamania np. drogą podkopu lub przez dach, względnie przez komin, jeżeli obiekt znajduje się w zwartej zabudowie. Wykonawca odpowiada jednak, jeżeli włamanie przez dach lub komin dokonane zostało do strzeżonego obiektu wolno stojącego.
vi. Wykonawca nie odpowiada za szkody w przypadku pozostania sprawcy szkody w zamkniętym obiekcie już w momencie obejmowania służby przez strażnika, o ile sprawca, który pozostał w obiekcie, wyniesie określone dobra materialne po otworzeniu obiektu przez pracowników Zamawiającego.
vii. Wykonawca nie odpowiada za szkody w przypadku, gdy sposób dokonania kradzieży lub wyrządzenia innej szkody wskazuje na to, że przestępstwa dokonali pracownicy Zamawiającego uprawnieni do wejścia na teren obiektu w czasie jego dozorowania, a rewizja nie należała do obowiązku strażnika.
viii. Wykonawca nie odpowiada za szkody powstałe wskutek niedopełnienia przez Zamawiającego obowiązków odnośnie zabezpieczania obiektu przed kradzieżą z włamaniem określonych w § 3. umowy.
ix. Wykonawca nie odpowiada za kradzież gotówki pozostawionej w strzeżonym obiekcie. Za kradzież akt, dokumentów, pieczęci i stempli oraz komputerów, maszyn do pisania i liczenia Wykonawca nie odpowiada, jeżeli po zakończeniu pracy pozostawiono je bez właściwego zamknięcia.
x. Wykonawca nie odpowiada za kradzież papierów wartościowych, biżuterii, kosztowności, srebra, złota, platyny i wyrobów z tych metali.
xi. Z kradzież gotówki z kasy Zamawiającego, Wykonawca odpowiada tylko do wysokości pogotowia kasowego.
xii. W razie odzyskania skradzionych przedmiotów, Zamawiający zobowiązany jest powiadomić o tym Wykonawcę.
xiii. Jeżeli Zamawiający odzyskał przedmioty w stanie niezmienionym, Wykonawca jest wolny od obowiązku wpłaty odszkodowania, a w razie gdy odszkodowanie zostało już wypłacone Zamawiający zobowiązany jest zwrócić Wykonawcy kwotę wypłaconego odszkodowania.
xiv. Jeżeli odzyskana część przedmiotów lub przedmioty znajdują się w stanie zmienionym ( zniszczone, uszkodzone) odszkodowanie ulega zmniejszeniu proporcjonalnie do obniżonej wartości odzyskanych przedmiotów.
xv. Ocenę wartości odzyskanych z kradzieży przedmiotów dokonuje Zamawiający i przekazuje ją Wykonawcy na piśmie.
6. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wchodzące w zakres zamówienia:
a) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia właściwego użytkowania i pielęgnacji:
i. terenów zielonych (koszenie trawy, usuwanie chwastów, podlewanie) na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Szosowej w Barlinku oraz na terenie siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej ul. Szpitalna 4 w Barlinku.
ii. odśnieżania i posypywania solą lub piaskiem dojść do chronionych obiektów
iii. zapewnienia ochrony obiektów (lustracja terenu)
iv. utrzymanie letnie i zimowe placów i chodników na terenie chronionych obiektów
v. prowadzenie akcji zimowej tj. powiadomienie służb dyżurnych o konieczności prowadzenia akcji oraz prowadzenie w tym zakresie rejestru.
b) Wykonawca zobowiązuje się do:
i. ochrony mienia i ogrodzenia, a w razie uszkodzeń ogrodzenia bieżącej jego naprawy
ii. zapoznania nowych pracowników z funkcjonowaniem zakładu oraz przedstawienia ich Prezesowi Zakładu.
7. Zamawiający na chronionych obiektach zapewnia pomieszczenia dla pracowników ochrony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194421,5 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258774,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194421,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koncesjonowana Firma Ochrony Osób i Mienia ,, ADLER" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993230787

7.3.3) Ulica: ul. Walczaka 41 B

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194421,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.