eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocin › Budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Świętosław Gmina Ciechocin



Ogłoszenie z dnia 2023-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Świętosław Gmina Ciechocin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciechocin 172

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-408

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566837781

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ciechocin@ciechocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ciechocin.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ciechocin.bip.net.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Świętosław Gmina Ciechocin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59b7ec59-9278-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025390/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Świętosław Gmina Ciechocin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00028167

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KIR.271.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 75960,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych, wolnych od wad, pochodzących z produkcji seryjnej urządzeń siłowni zewnętrznej, wyposażenia dodatkowego oraz zjazdu linowego w ramach projektu pn. „Budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Świętosław Gmina Ciechocin”. Głównym celem jest zapewnienie dzieciom i młodzieży zamieszkującym obszary objęte Lokalną Strategią Rozwoju na lata 2014-2020 Lokalnej Grupy Działania „Dolina Drwęcy” dostatecznej liczby infrastruktury zaspokajającej ich potrzeby.
2. Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 2 egz.
3. Wykonanie wymaganych przepisami prawa badań sprawdzeń i pomiarów niezbędnych do oddania siłowni plenerowej do użytkowania zgodnie z wymogami ustawy prawo budowlane na koszt wykonawcy;
4. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej i przekazanie Zamawiającemu do dnia odbioru końcowego robót
5. W ramach przedmiotu zamówienia należy dostarczyć i zamontować

W skład siłowni zewnętrznej wejdą:
 Zjazd linowy 1 szt.
 Wyciąg i orbitrek 1 szt.
 Biegacz i orbitrek 1 szt.
 Prasa nożna i wioślarz 1 szt.
 Surfer i wioślarz 1 szt.
 Rower i jeździec 1 szt.
 Narty i motyl 1 szt.
 Trenażer (N) i rower ręce 1 szt.
 Ławka z USB 1 szt.
 Szachownica 1 szt.
 Biegacz dla dzieci 1 szt.
 Jeździec dla dzieci 1 szt.
 Krzesło dla dzieci 1 szt.
 Prasa dla dzieci 1 szt.
 Stepper i pajac dla dzieci 1 szt.
 Tablica z regulaminem 1 szt.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:
1) dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlano-wykonawczy;
2) wzór umowy,
3) przedmiar robót,
7. Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacja techniczną i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania.
9. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie prace według otrzymanej dokumentacji przetargowej oraz zgodnie z obowiązującymi normami (określającymi ogólne zasady wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia), przepisami bhp i przeciw pożarowymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz instrukcjami.
10. Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym w SWZ.
11. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych i nieużywanych, stanowiących jego własność. Zastosowane materiały powinny posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu i certyfikaty bezpieczeństwa, oraz powinny odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej oraz innych niewymienionych, ale obowiązujących norm i przepisów.
12. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót w szczególności: koszty porządkowe, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego. Cena musi uwzględniać również koszty wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
13. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dopuszczających wyroby do zastosowania w budownictwie oraz protokoły z przeprowadzonych badań. Materiały budowlane niespełniające powyższych wymagań nie zostaną dopuszczone do użycia w ramach zamówienia.
14. Po zakończeniu budowy Wykonawca załączy wymagane dokumenty do dokumentacji powykonawczej z adnotacją o wbudowaniu materiałów w ramach realizacji zadania.
15. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.) i ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 zpóźn. zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
16. W sytuacji, gdy Zamawiający w dokumentacji postępowania użył przy opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, działanie takie miało na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować materiały równoważne z tym, że oferowane produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane w dokumentacji postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

51121000-6 - Usługi instalowania sprzętu do ćwiczeń fizycznych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93430,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193677,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93430,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIT PARK Sp. z o.o., Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562310727

7.3.3) Ulica: ul. Turkusowa 60

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93430,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.