eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubomierz › Budowa hali sportowej w miejscowości Lubomierz



Ogłoszenie z dnia 2023-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa hali sportowej w miejscowości Lubomierz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBOMIERZ

1.2.) Oddział zamawiającego: Referat Techniczny

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821658

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.4.2.) Miejscowość: Lubomierz

1.4.3.) Kod pocztowy: 59-623

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.4.7.) Numer telefonu: +48757833166

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubomierz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubomierz.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090792

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-10

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00089207

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą techniczną i komunikacyjną w miejscowości Lubomierz. Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
1.1. Obiekt: Hala sportowo – widowiskowa, która ma być zlokalizowana na działce nr 91 obręb 1 w Lubomierzu
1.2. Dane techniczne obiektu
Długość budynku: 45,99 m ; Szerokość budynku: 21,50 m;
Wysokość ponad poziom terenu : 11,83m;
Powierzchnia zabudowy : 988,79m²;
Kubatura 9 974,12 m3
Klasyfikacja pożarowa obiektu ZL V
Budynek wolnostojący, nie podpiwniczony, w części sali sportowej – parterowym , w części zaplecza 2 kondygnacyjnym. Zgodnie z ustawą prawo budowlane obiekt zalicza się do XV kategorii obiektów budowlanych – budynki sportu i rekreacji.

1.3. Opis lokalizacji inwestycji

Obiekt będący przedmiotem opracowania będzie zlokalizowany na działce nr 91 położonej w miejscowości Lubomierz. Wjazd na teren działki od strony północnej z drogi gminnej (własność Inwestora dz. nr 38) , od strony wschodniej z drogi powiatowej dz. nr 92.
Działka nr 91 jest zabudowana i w pełni zagospodarowana. Znajduje się na niej budynek szkoły podstawowej wraz z infrastrukturą techniczną i komunikacyjną. Poza budynkiem szkoły na terenie działki znajduje się budynek gospodarczy służący obsłudze szkoły, wiata śmietnikowa, boisko sportowe tzw. Orlik, boisko trawiaste inne urządzenia sportowe. Teren działki w miejscu planowanej inwestycji jest płaski.
1.4. W ramach robót budowlanych przewiduje się:
 wymianę gruntu pod fundamenty zgodnie z projektem technicznym,
 roboty ziemne,
 wybudowanie kompletnego obiektu hali sportowo – widowiskowej zgodnie z dokumentacją projektową,
 wyposażenie obiektu zgodnie z załączonym projektem i zestawieniem wraz z wykonaniem instalacji zasilającej (m.in. do tablicy wyników),
 wykonanie nagłośnienia w obiekcie,
 wykonanie podłogi sportowej z wykonaniem linii boisk,
 wykonanie przyłącza do kanalizacji sanitarnej wraz z podłączeniem do gminnej zbiorczej sieci kanalizacyjnej,
 wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z podłączeniem do sieci miejskiej,
 wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem do gminnej zbiorczej sieci kanalizacji deszczowej,
 wykonanie linii kablowej niskiego i średniego napięcia,
 wykonanie zjazdu zgodnie z Decyzją nr 27/2022 z dnia 28.11.2022r.,
 wykonanie dróg dojazdowych i manewrowych zgodnie z projektem,
 wykonanie schodów zewnętrznych oraz pochylni,
 wycinka dwóch istniejących drzew zgodnie z pzt,
 wykonanie projektowanej zieleni niskiej – trawa,
 wykonanie projektowanej komunikacji pieszej z kostki brukowej,
 wykonanie powierzchni żwirowej zgodnie z projektem,
 wykonanie dojścia i utwardzenia z kostki brukowej pod urządzenia techniczne,
 wykonanie nasadzeń: KLON POSPOLITY GLOBOSUM – 22 szt.
 wykonanie stacji transformatorowej wraz przyłączem energetycznym sN zgodnie z wydanymi warunkami przez Tauron Dystrybucja S.A. oraz opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w celu budowy trafostacji z przyłączem ,
 wykonanie linii zasilającej nn,
 wykonanie kompletnej instalacji fotowoltaicznej,
 rozbiórka schodów betonowych,
 zlikwidowanie istniejącego ogrodzenia betonowego,
 wykonanie ogrodzenia z siatki panelowej (w tym brama wjazdowa przesuwna, szerokość przejazdu 4,5m ze sterownikiem akustycznym wykrywającym modulowany dźwięk syren pojazdów służb ratunkowych i sterownikiem GSM),
 wykonanie 43 miejsc postojowych o wym. 2,5x5m,
 wykonanie 3 miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych o wym. 3.6x5m,
 zamontowanie odbojnic skrzyniowych parkingowych – 2 szt.,
 zamontowanie małej architektury:
a) ławki bez parcia – 9 szt.,
b) kosze na śmieci – 6 szt.,
c) stojaki na rowery 2 szt. x 8 stanowisk,
 wykonanie zbiornika przeciwpożarowego podziemnego V= 200 m3,
 wykonanie drogi pożarowej,
 instalacja pomp ciepła,
 wykonanie zewnętrznej instalacji cieplnej C.O. 2x 90x8,2,
 wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego,
 zamontowanie opraw oświetleniowych:
a) drogowych na słupach h=7m
b) drogowych na elewacji h=7m
c) parkowych słupek

1.4. Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.

1.5. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na terenie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubomierzu również w czasie jej funkcjonowania. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się zorganizować plac budowy w sposób nie narażający użytkowników obiektu i osoby trzecie na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, powodujące niemożność prowadzenia bieżącej działalności, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. Należy przewidzieć wykonywanie robót zarówno w okresie wakacji, kiedy w obiekcie nie będą odbywały się zajęcia jak również w miesiącach, w których trwać będą zajęcia szkolne. Wszelkie czynności w zakresie organizacji budowy, które będą miały wpływ na działanie szkół należy uzgadniać z dyrektorem placówki.

1.6. Prace należy rozpocząć od wykonania zjazdu z drogi powiatowej (ul. Kościuszki),
w celu umożliwienia wjazdu na teren budowy bezpośrednio z drogi powiatowej, aby ograniczyć komunikacje przez plac przy szkole do minimum. Dla bezpieczeństwa uczniów oraz osób trzecich po przystąpieniu do prac Wykonawca powinien jak najszybciej ogrodzić i zabezpieczyć teren budowy w sposób trwały.

1.7. Wymagania stawiane Wykonawcy: Zapewnienie właściwej i zgodnej z obowiązującymi przepisami obsługi procesu inwestycyjnego poprzez zapewnienie kierownictwa poszczególnych robót przez osoby posiadające wymagane prawem uprawnienia. Wymagana jest stała obecność kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branży na budowie w trakcie wykonywania robót.
1.8. Zamawiający nie posiada projektu wykonawczego. Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne posiadanie projektu wykonawczego to wykona go we własnym zakresie i na własny koszt.
6. Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, a także zakres zostały określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ, opracowanej przez: mp projekt sp. z o.o. ul. Balicka 134, 31-149 Kraków zaadoptowanej przez ARCHITEKTURA Katarzyna Misiakiewicz ul. Łokietka 18/1, 58-533 Mysłakowice, na którą składa się projekt architektoniczno - budowlany, projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny dla branży: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, projekt instalacji fotowoltaicznej, projekt akustyki, projekt nagłośnienia, projekt wyposażenia, projekt zjazdu, projekty przyłączy branży sanitarnej oraz projekt instalacji elektrycznej, oświetlenia zewnętrznego terenu i zasilania hali sportowo – widowiskowej, dokumentacja badań podłoża gruntowego z opinią geotechniczną, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wraz z opiniami, uzgodnieniami i decyzjami.

Uwaga: W momencie ogłoszenia postępowania Zamawiający nie uzyskał jeszcze decyzji pozwalającej na rozpoczęcie budowy.
Uwaga: Przedmiot dokumentacji opisuje się, wedle kolejności hierarchicznej, w następujących dokumentach:
1) Dokumentacji Projektowej;
2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
3) Przedmiaru
Dokumenty wskazane powyżej należy interpretować jako wzajemnie objaśniające i wzajemnie uzupełniające się w tym znaczeniu, iż w przypadku wystąpienia jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości co do ich postanowień to w żadnym przypadku Strony nie mogą ograniczyć zakresu dokumentacji, ani zakresu staranności. Wszelkie postanowienia powinny być interpretowane w sposób zapewniający jak najpełniejsze wykonanie projektu.
7. Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż objętych zakresem zadania a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty wynikające ze specyfiki zadania (przygotowanie terenu, niezbędne roboty rozbiórkowe, sporządzenie planu BIOZ, obsługa geodezyjna całości inwestycji, wyposażenie obiektu w sprzęt i oznaczenia ochrony przeciwpożarowej zgodnie
z obowiązującymi przepisami, opłat wynikających z konieczności uzyskania dodatkowych decyzji, sporządzenia dokumentacji powykonawczej w trzech egz., uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu itp.).
Dodatkowo jako materiał pomocniczy przedstawiony jest przedmiar robót budowlanych przewidzianych do wykonania. Jeżeli jakieś prace nie wynikają wprost z dokumentacji projektowej lub innych załączników do SWZ – a ich wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania robót a ich konieczność Wykonawca mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty – przyjmuje się, że należą one do przedmiotu umowy a wynagrodzenie za ich wykonanie jest objęte wynagrodzeniem ryczałtowym przyjętym w niniejszym zamówieniu.
Roboty ujęte w w/w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty
dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę
przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w
dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie
przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności
roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie.

Uwaga: Analizując udostępnione przedmiary należy zwrócić uwagę na:
1) Zamieszczone przedmiary nie obejmują min. wymiany gruntu, wykonania projektu wraz budową przyłącza energetycznego,
2) Zakres dotyczący branży sanitarnej został zmieniony na skutek adaptacji projektu, zmiana polega na zmianie ogrzewania gazowego na ogrzewanie pompami ciepła.
3) Zakres dotyczący elewacji budynku został zmieniony na skutek adaptacji projektu, zmiana polega na wykonaniu elewacji z tynku cienkowarstwowego imitującego cegłę.
4) Zwiększył się zakres instalacji fotowoltaicznej w stosunku do projektu typowego.

Po zmianie:
1.Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą techniczną i komunikacyjną w miejscowości Lubomierz. Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. 1.1. Obiekt: Hala sportowo – widowiskowa, która ma być zlokalizowana na działce nr 91 obręb 1 w Lubomierzu 1.2.Dane techniczne obiektu Długość budynku: 45,99 m ; Szerokość budynku: 21,50 m; Wysokość ponad poziom terenu : 11,83m; Powierzchnia zabudowy : 988,79m²; Kubatura 9 974,12 m3 Klasyfikacja pożarowa obiektu ZL V
Budynek wolnostojący, nie podpiwniczony, w części sali sportowej – parterowym , w części zaplecza 2 kondygnacyjnym. Zgodnie z ustawą prawo budowlane obiekt zalicza się do XV kategorii obiektów budowlanych – budynki sportu i rekreacji. 1.3. W ramach robót budowlanych przewiduje się: -wymianę gruntu pod fundamenty zgodnie z projektem technicznym,-roboty ziemne,-wybudowanie kompletnego obiektu hali sportowo – widowiskowej zgodnie z dokumentacją projektową,-wyposażenie obiektu zgodnie z załączonym projektem i zestawieniem wraz z wykonaniem instalacji zasilającej (m.in. do tablicy wyników),-wykonanie nagłośnienia w obiekcie,-wykonanie podłogi sportowej z wykonaniem linii boisk,-wykonanie przyłącza do kanalizacji sanitarnej wraz z podłączeniem do gminnej zbiorczej sieci kanalizacyjnej,-wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z podłączeniem do sieci miejskiej,-wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem do gminnej zbiorczej sieci kanalizacji deszczowej,-wykonanie linii kablowej niskiego i średniego napięcia,-wykonanie zjazdu zgodnie z Decyzją nr 27/2022 z dnia 28.11.2022r.,-wykonanie dróg dojazdowych i manewrowych zgodnie z projektem,-wykonanie schodów zewnętrznych oraz pochylni,-wycinka dwóch istniejących drzew zgodnie z pzt,-wykonanie projektowanej zieleni niskiej – trawa,-wykonanie projektowanej komunikacji pieszej z kostki brukowej,-wykonanie powierzchni żwirowej zgodnie z projektem,-wykonanie dojścia i utwardzenia z kostki brukowej pod urządzenia techniczne,- wykonanie nasadzeń: KLON POSPOLITY GLOBOSUM – 22 szt.-wykonanie stacji transformatorowej wraz przyłączem energetycznym sN zgodnie z wydanymi warunkami przez Tauron Dystrybucja S.A. oraz opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w celu budowy trafostacji z przyłączem,-wykonanie linii zasilającej nn,-wykonanie kompletnej instalacji fotowoltaicznej,-rozbiórka schodów betonowych,-zlikwidowanie istniejącego ogrodzenia betonowego,-wykonanie ogrodzenia z siatki panelowej (w tym brama wjazdowa przesuwna, szerokość przejazdu 4,5m ze sterownikiem akustycznym wykrywającym modulowany dźwięk syren pojazdów służb ratunkowych i sterownikiem GSM),-wykonanie 43 miejsc postojowych o wym. 2,5x5m,-wykonanie 3 miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych o wym. 3.6x5m,-zamontowanie odbojnic skrzyniowych parkingowych – 2 szt.,-zamontowanie małej architektury:ławki bez parcia – 9 szt.,kosze na śmieci – 6 szt.,stojaki na rowery 2 szt. x 8 stanowisk,-wykonanie zbiornika przeciwpożarowego podziemnego V= 200 m3,-wykonanie drogi pożarowej,-instalacja pomp ciepła,- wykonanie zewnętrznej instalacji cieplnej C.O. 2x 90x8,2,-wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego,-zamontowanie opraw oświetleniowych:drogowych na słupach h=7m,drogowych na elewacji h=7m,parkowych słupek 1.4.Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 1.5.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na terenie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubomierzu również w czasie jej funkcjonowania. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się zorganizować plac budowy w sposób nie narażający użytkowników obiektu i osoby trzecie na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, powodujące niemożność prowadzenia bieżącej działalności, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. Należy przewidzieć wykonywanie robót zarówno w okresie wakacji, kiedy w obiekcie nie będą odbywały się zajęcia jak również w miesiącach, w których trwać będą zajęcia szkolne. Wszelkie czynności w zakresie organizacji budowy, które będą miały wpływ na działanie szkół należy uzgadniać z dyrektorem placówki.1.6.Prace należy rozpocząć od wykonania zjazdu z drogi powiatowej (ul. Kościuszki), w celu umożliwienia wjazdu na teren budowy bezpośrednio z drogi powiatowej, aby ograniczyć komunikacje przez plac przy szkole do minimum. Dla bezpieczeństwa uczniów oraz osób trzecich po przystąpieniu do prac Wykonawca powinien jak najszybciej ogrodzić i zabezpieczyć teren budowy w sposób trwały. 1.7.Wymagania stawiane Wykonawcy: Zapewnienie właściwej i zgodnej z obowiązującymi przepisami obsługi procesu inwestycyjnego poprzez zapewnienie kierownictwa poszczególnych robót przez osoby posiadające wymagane prawem uprawnienia. Wymagana jest stała obecność kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branży na budowie w trakcie wykonywania robót. 1.8.Zamawiający nie posiada projektu wykonawczego. Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne posiadanie projektu wykonawczego to wykona go we własnym zakresie i na własny koszt. 2. Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, a także zakres zostały określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ, opracowanej przez: mp projekt sp. z o.o. ul. Balicka 134, 31-149 Kraków zaadoptowanej przez ARCHITEKTURA Katarzyna Misiakiewicz ul. Łokietka 18/1, 58-533 Mysłakowice, na którą składa się projekt architektoniczno - budowlany, projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny dla branży: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, projekt instalacji fotowoltaicznej, projekt akustyki, projekt nagłośnienia, projekt wyposażenia, projekt zjazdu, projekty przyłączy branży sanitarnej oraz projekt instalacji elektrycznej, oświetlenia zewnętrznego terenu i zasilania hali sportowo – widowiskowej, dokumentacja badań podłoża gruntowego z opinią geotechniczną, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wraz z opiniami, uzgodnieniami i decyzjami. Uwaga: W momencie ogłoszenia postępowania Zamawiający nie uzyskał jeszcze decyzji pozwalającej na rozpoczęcie budowy. Uwaga: Przedmiot dokumentacji opisuje się, wedle kolejności hierarchicznej, w następujących dokumentach:Dokumentacji Projektowej; Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; Przedmiaru. Dokumenty wskazane powyżej należy interpretować jako wzajemnie objaśniające i wzajemnie uzupełniające się w tym znaczeniu, iż w przypadku wystąpienia jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości co do ich postanowień to w żadnym przypadku Strony nie mogą ograniczyć zakresu dokumentacji, ani zakresu staranności. Wszelkie postanowienia powinny być interpretowane w sposób zapewniający jak najpełniejsze wykonanie projektu. 3. Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż objętych zakresem zadania a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty wynikające ze specyfiki zadania (przygotowanie terenu, niezbędne roboty rozbiórkowe, sporządzenie planu BIOZ, obsługa geodezyjna całości inwestycji, wyposażenie obiektu w sprzęt i oznaczenia ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, opłat wynikających z konieczności uzyskania dodatkowych decyzji, sporządzenia dokumentacji powykonawczej w trzech egz., uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu itp.). Dodatkowo jako materiał pomocniczy przedstawiony jest przedmiar robót budowlanych przewidzianych do wykonania. Jeżeli jakieś prace nie wynikają wprost z dokumentacji projektowej lub innych załączników do SWZ – a ich wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania robót a ich konieczność Wykonawca mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty – przyjmuje się, że należą one do przedmiotu umowy a wynagrodzenie za ich wykonanie jest objęte wynagrodzeniem ryczałtowym przyjętym w niniejszym zamówieniu. Roboty ujęte w w/w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę
przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w
dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie
przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności
roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. Uwaga: Analizując udostępnione przedmiary należy zwrócić uwagę na: 1) Zamieszczone przedmiary nie obejmują min. wymiany gruntu, wykonania projektu wraz budową przyłącza energetycznego, 2) Zakres dotyczący branży sanitarnej został zmieniony na skutek adaptacji projektu, zmiana polega na zmianie ogrzewania gazowego na ogrzewanie pompami ciepła. 3) Zakres dotyczący elewacji budynku został zmieniony na skutek adaptacji projektu, zmiana polega na wykonaniu elewacji z tynku cienkowarstwowego imitującego cegłę. 4) Zwiększył się zakres instalacji fotowoltaicznej w stosunku do projektu typowego. 5) Zamieszczone przedmiary stanowią element pomocniczy , przedmiar cz. 1 stanowi przedmiar robót typowego projektu (np. branża sanitarna została zmieniona patrz przedmiar cz. 2) a pozostałe przedmiary cz. 2 i cz. 3 zawierają elementy, które zostały wprowadzone do dokumentacji po adaptacji typowego projektu. 6) Zamieszczone przedmiary robót budowlanych są dokumentami podrzędnym w stosunku do dokumentacji projektowej. Oznacza to, że roboty opisane w dokumentacji projektowej wchodzą w zakres zamówienia podstawowego, nawet jeżeli nie zostały ujęte w przedmiarach robót budowlanych.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.6. Główny kod CPV

Przed zmianą:
Roboty budowlane

Po zmianie:
Roboty budowlane w zakresie budynków

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.7. Dodatkowy kod CPV

Przed zmianą:
Roboty budowlane w zakresie budynków,Roboty w zakresie stolarki budowlanej,Roboty instalacyjne elektryczne,Roboty malarskie,Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne,Betonowanie,Zbrojenie,Roboty izolacyjne,Montaż konstrukcji metalowych,Wykonywanie konstrukcji dachowych,Roboty murowe,Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty,Instalowanie sufitów podwieszanych,Tynkowanie,Kładzenie i wykładanie podłóg,Instalowanie wyrobów metalowych,Roboty w zakresie różnych nawierzchni,Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,Instalowanie centralnego ogrzewania,Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,Roboty w zakresie stabilizacji gruntu,Roboty w zakresie zagospodarowania terenu,Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych,Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego,Roboty w zakresie nawierzchni dróg

Po zmianie:
Roboty w zakresie stolarki budowlanej,Roboty instalacyjne elektryczne,Roboty malarskie,Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne,Betonowanie,Zbrojenie,Roboty izolacyjne,Montaż konstrukcji metalowych,Wykonywanie konstrukcji dachowych,Roboty murowe,Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty,Instalowanie sufitów podwieszanych,Tynkowanie,Kładzenie i wykładanie podłóg,Instalowanie wyrobów metalowych,Roboty w zakresie różnych nawierzchni,Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,Instalowanie centralnego ogrzewania,Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,Roboty w zakresie stabilizacji gruntu,Roboty w zakresie zagospodarowania terenu,Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych,Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego,Roboty w zakresie nawierzchni dróg

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.