eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobraTERMOMODERNIZACJA PLACÓWEK O¦WIATOWYCH



Og³oszenie z dnia 2021-06-22


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00090755 z dnia 2021-06-22

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA PLACÓWEK O¦WIATOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Dobra

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Gminy Dobra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892185

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Dobra 233

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dobra

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-642

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 18 333 00 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadobra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminadobra.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TERMOMODERNIZACJA PLACÓWEK O¦WIATOWYCH

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9bed1399-d34d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00090755

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004399/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Modernizacja placówek o¶wiatowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.malopolska.pl/ugdobra,m,344204,2021.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz udostêpnionego przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z³o¿ona w postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem niewa¿no¶ci.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e podpisanie oferty i innych dokumentów nie nastêpuje na platformie do komunikacji. Ofertê wraz za³±cznikami nale¿y podpisaæ podpisem elektronicznym wcze¶niej przed jej zaszyfrowaniem na platformie.
Wykonawca, aby wzi±æ udzia³ w elektronicznym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi za³o¿yæ konto na ePUAP.Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, pytañ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz udostêpnionego przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.plWe wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: sekretariat@gminadobra.pl. Wiêcej informacji w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostêpnej na stronie postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje o ochronie danych osobowych zamawiaj±cy zamie¶ci³ w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje o ochronie danych osobowych zamawiaj±cy zamie¶ci³ w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UG.ZZ.271.29.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr 1 zamówienia - Modernizacja instalacji c.o., wodoci±gowej, ppo¿ oraz kot³owni gazowej w budynku Szko³y Podstawowej w Chyszówkach

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in: wymianê ze starych ¿eliwnych grzejników na nowe stalowe oraz zastosowanie zaworów termostatycznych - roboty demonta¿owe instalacjo c.o., roboty monta¿owe instalacji c.o. (monta¿ 41 szt. grzejników), modernizacje systemu c.w.u,, roboty budowlane, demonta¿owe i wyburzeniowe, roboty monta¿owe w kot³owni w tym monta¿ kot³a gazowego kondensacyjnego o mocy 50 kW, monta¿ uk³adu do pomiaru parametrów stê¿enia gazu oraz uruchomienie ca³kowite ca³o¶ci instalacji.

Szczegó³owy zakres robót okre¶lony jest dokumentacji projektowej, pomocniczym przedmiarze, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ca³y wskazany zakres robót nale¿y wykonaæ zgodnie ze sztuk± budowlan±, obowi±zuj±cymi Normami oraz technologi± wykonania wskazan± przez producentów i dostawców zastosowanych materia³ów oraz wyrobów budowlanych. Szczegó³owe zasady okre¶laj±ce sposób realizacji zamówienia, warunki gwarancji, rozliczeñ oraz wysoko¶æ kar umownych zawarte zosta³y we wzorze umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania

45000000-7 - Roboty budowlane

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane metod± punktow± w skali 100-punktowej.
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
Cena bêdzie oceniana metod± punktow± wg wzoru: (Cena najni¿sza ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%)/ Cena oferty badanej.
Gwarancja jako¶ci i rêkojmia
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z przyjêciem przez wykonawcê przynajmniej minimalnego okresu gwarancji i rêkojmi równego 36 miesiêcy. Zamawiaj±cy, oceniaj±c warunki gwarancji i rêkojmi, we¼mie pod uwagê okres, o jaki zostanie wyd³u¿ona gwarancja i rêkojmia w stosunku do minimalnie wymaganego okresu 36 miesiêcy gwarancji.
Wymagana w SWZ minimalna 36 miesiêczna gwarancja jako¶ci i rêkojmi nie bêdzie punktowana – Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Wykonawca mo¿e wyd³u¿yæ termin gwarancji jako¶ci i rêkojmi do 60 miesiêcy.
Punktacja bêdzie przyznawana w nastêpuj±cy sposób:
Wykonawca otrzyma dodatkowo po 10 punktów za dodanie pe³nych 6 miesiêcy i kolejnych w stosunku do minimalnego okresu 36 -miesiêcznego, lecz nie wiêcej ni¿ 40 punktów.
Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ 0, 10, 20, 30, 40 punktów.
Obliczenia punktów zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematyczn± zasad± zaokr±glania.

Wykonawca deklaruje okres gwarancji i rêkojmi w formularzu oferty. Nie wype³nienie tej informacji skutkowaæ bêdzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium. Zamawiaj±cy informuje, ¿e informacja ta nie podlega uzupe³nieniu.
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji i rêkojmi.
£±czna liczba punktów za ofertê = liczba punktów za cenê brutto (maks. 60) + liczba punktów za Gwarancja jako¶ci i rêkojmia (maks. 40).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr 2 zamówienia – Modernizacja instalacji c.o., wodoci±gowej oraz kot³owni gazowej w budynku GMINNEGO PRZEDSZKOLA NR 1 w miejscowo¶ci Dobra

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in: wymianê ze starych ¿eliwnych grzejników na nowe stalowe oraz zastosowanie zaworów termostatycznych - roboty demonta¿owe instalacjo c.o., roboty monta¿owe instalacji c.o. (monta¿ 104 szt. grzejników), modernizacje systemu c.w.u, roboty budowlane, demonta¿owe i wyburzeniowe, roboty monta¿owe w kot³owni w tym monta¿ 3 kot³ów gazowych kondensacyjnych o mocy 55 kW w kaskadzie, monta¿ uk³adu do pomiaru parametrów stê¿enia gazu oraz uruchomienie ca³kowite ca³o¶ci instalacji.

Szczegó³owy zakres robót okre¶lony jest dokumentacji projektowej, pomocniczym przedmiarze, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ca³y wskazany zakres robót nale¿y wykonaæ zgodnie ze sztuk± budowlan±, obowi±zuj±cymi Normami oraz technologi± wykonania wskazan± przez producentów i dostawców zastosowanych materia³ów oraz wyrobów budowlanych. Szczegó³owe zasady okre¶laj±ce sposób realizacji zamówienia, warunki gwarancji, rozliczeñ oraz wysoko¶æ kar umownych zawarte zosta³y we wzorze umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania

45000000-7 - Roboty budowlane

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane metod± punktow± w skali 100-punktowej.
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
Cena bêdzie oceniana metod± punktow± wg wzoru: (Cena najni¿sza ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%)/ Cena oferty badanej.
Gwarancja jako¶ci i rêkojmia
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z przyjêciem przez wykonawcê przynajmniej minimalnego okresu gwarancji i rêkojmi równego 36 miesiêcy. Zamawiaj±cy, oceniaj±c warunki gwarancji i rêkojmi, we¼mie pod uwagê okres, o jaki zostanie wyd³u¿ona gwarancja i rêkojmia w stosunku do minimalnie wymaganego okresu 36 miesiêcy gwarancji.
Wymagana w SWZ minimalna 36 miesiêczna gwarancja jako¶ci i rêkojmi nie bêdzie punktowana – Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Wykonawca mo¿e wyd³u¿yæ termin gwarancji jako¶ci i rêkojmi do 60 miesiêcy.
Punktacja bêdzie przyznawana w nastêpuj±cy sposób:
Wykonawca otrzyma dodatkowo po 10 punktów za dodanie pe³nych 6 miesiêcy i kolejnych w stosunku do minimalnego okresu 36 -miesiêcznego, lecz nie wiêcej ni¿ 40 punktów.
Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ 0, 10, 20, 30, 40 punktów.
Obliczenia punktów zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematyczn± zasad± zaokr±glania.

Wykonawca deklaruje okres gwarancji i rêkojmi w formularzu oferty. Nie wype³nienie tej informacji skutkowaæ bêdzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium. Zamawiaj±cy informuje, ¿e informacja ta nie podlega uzupe³nieniu.
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji i rêkojmi.
£±czna liczba punktów za ofertê = liczba punktów za cenê brutto (maks. 60) + liczba punktów za Gwarancja jako¶ci i rêkojmia (maks. 40).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr 3 zamówienia – Modernizacja instalacji c.o., wodoci±gowej, ppo¿ oraz kot³owni gazowej w budynku Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Skrzydlnej

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in: wymianê ze starych ¿eliwnych grzejników na nowe stalowe oraz zastosowanie zaworów termostatycznych - roboty demonta¿owe instalacjo c.o., roboty monta¿owe instalacji c.o. (monta¿ 93 szt. grzejników), modernizacje systemu c.w.u, roboty budowlane, demonta¿owe i wyburzeniowe, roboty monta¿owe w kot³owni w tym monta¿ 3 kot³ów gazowych kondensacyjnych o mocy 50 kW w kaskadzie, monta¿ uk³adu do pomiaru parametrów stê¿enia gazu oraz uruchomienie ca³kowite ca³o¶ci instalacji.

Szczegó³owy zakres robót okre¶lony jest dokumentacji projektowej, pomocniczym przedmiarze, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ca³y wskazany zakres robót nale¿y wykonaæ zgodnie ze sztuk± budowlan±, obowi±zuj±cymi Normami oraz technologi± wykonania wskazan± przez producentów i dostawców zastosowanych materia³ów oraz wyrobów budowlanych. Szczegó³owe zasady okre¶laj±ce sposób realizacji zamówienia, warunki gwarancji, rozliczeñ oraz wysoko¶æ kar umownych zawarte zosta³y we wzorze umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania

45000000-7 - Roboty budowlane

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane metod± punktow± w skali 100-punktowej.
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
Cena bêdzie oceniana metod± punktow± wg wzoru: (Cena najni¿sza ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%)/ Cena oferty badanej.
Gwarancja jako¶ci i rêkojmia
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z przyjêciem przez wykonawcê przynajmniej minimalnego okresu gwarancji i rêkojmi równego 36 miesiêcy. Zamawiaj±cy, oceniaj±c warunki gwarancji i rêkojmi, we¼mie pod uwagê okres, o jaki zostanie wyd³u¿ona gwarancja i rêkojmia w stosunku do minimalnie wymaganego okresu 36 miesiêcy gwarancji.
Wymagana w SWZ minimalna 36 miesiêczna gwarancja jako¶ci i rêkojmi nie bêdzie punktowana – Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Wykonawca mo¿e wyd³u¿yæ termin gwarancji jako¶ci i rêkojmi do 60 miesiêcy.
Punktacja bêdzie przyznawana w nastêpuj±cy sposób:
Wykonawca otrzyma dodatkowo po 10 punktów za dodanie pe³nych 6 miesiêcy i kolejnych w stosunku do minimalnego okresu 36 -miesiêcznego, lecz nie wiêcej ni¿ 40 punktów.
Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ 0, 10, 20, 30, 40 punktów.
Obliczenia punktów zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematyczn± zasad± zaokr±glania.

Wykonawca deklaruje okres gwarancji i rêkojmi w formularzu oferty. Nie wype³nienie tej informacji skutkowaæ bêdzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium. Zamawiaj±cy informuje, ¿e informacja ta nie podlega uzupe³nieniu.
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji i rêkojmi.
£±czna liczba punktów za ofertê = liczba punktów za cenê brutto (maks. 60) + liczba punktów za Gwarancja jako¶ci i rêkojmia (maks. 40).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunek/warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy/-e:

1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie.

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie.

3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:

1) posiadaj± niezbêdn± wiedz± i do¶wiadczenie, tzn.:
dla zamówienia nr 1 - w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie instalacji sanitarnej w budynku u¿yteczno¶ci publicznej o minimalnej warto¶ci robót sanitarnych w kwocie minimum 80 000,00 z³ brutto.
dla czê¶ci nr 2 - w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie instalacji sanitarnej w budynku u¿yteczno¶ci publicznej o minimalnej warto¶ci robót sanitarnych w kwocie minimum 250 000,00 z³ brutto.
dla czê¶ci nr 3 - w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie instalacji sanitarnej w budynku u¿yteczno¶ci publicznej o minimalnej warto¶ci robót sanitarnych w kwocie minimum 250 000,00 z³ brutto.


2) dysponuj± osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: kierownikiem budowy, posiadaj±cym odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci sanitarnej, okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278 ze zm.) oraz uprawnienia obowi±zuj±ce wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawnych, a tak¿e zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290, z pó¼n. zm.), zamawiaj±cy uznaje równie¿ wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 ze zm.).

W przypadku sk³adania oferty na wiêcej ni¿ 1 cze¶æ:
zamawiaj±cy dopuszcza, aby wykonawca w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu pos³u¿y³ siê tym samymi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia dla wszystkich czê¶ci, pod warunkiem ¿e do¶wiadczenie to spe³nia warunki okre¶lone odrêbnie dla ka¿dej z tych czê¶ci a w kwestii wymaganego do¶wiadczenia wykonawca musi wykazaæ siê sum± warunków tj. min. jedn± robot± o warto¶ci robót z warunków dla danych czê¶ci.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u za³±cznik do SWZ

O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¿eli dotyczy)
O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u za³±cznik do SWZ

Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - wzór za³±cznik nr 6 do Siwz.

Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór za³±cznik nr 7 do Siwz.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da, by wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ)

Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.

Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdzia³ach 7 i 8 SWZ.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
- wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;


Pe³nomocnictwo
• Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
• W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.


O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
• Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
• Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.


Zobowi±zanie podmiotu trzeciego
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
- zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
- sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy)

Wadium w przypadku wniesienia w gwarancji lub porêczeniu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 0/100) na ka¿d± cze¶æ postêpowania.
2. Zamawiaj±cy odrzuca ofertê wykonawcy, który nie wniós³ wadium, lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówieñ Publicznych.
3. Wykonawca wnosi wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium musi znale¼æ siê na koncie Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Zgodnie z art. 97 ust. 7 Ustawy Pzp, Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
6. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu.
7. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego tj. BS Dobra nr konta 39 8804 0000 0020 0200 0260 0036 z dopiskiem „TERMOMODERNIZACJA PLACÓWEK O¦WIATOWYCH CZÊ¦Æ ZAMOW. NR …” Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
8. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowi±ca formê wniesienia wadium, winna spe³niaæ co najmniej nastêpuj±ce wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy):
1) ustalaæ beneficjenta gwarancji, tj. Gminê Dobra;
2) okre¶laæ kwotê gwarantowan± w z³otych (ustalon± w SWZ);
3) okre¶laæ termin wa¿no¶ci (wynikaj±cy z SWZ);
4) okre¶laæ przedmiot gwarancji (wynikaj±cy z SWZ);
5) byæ gwarancj± nie odwo³ywaln±, bezwarunkow±, p³atn± na ka¿de ¿±danie. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczaj±cych Zamawiaj±cemu wyp³acenie wadium niezgodnych z ustaw± prawo zamówieñ publicznych.
9. W przypadku gdy wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ je w sposób nieprawid³owy, lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± b±d¼ z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
10. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
12. W pozosta³ym zakresie obowi±zuj± uregulowania zawarte w art. 97 i 98 Ustawy prawo zamówieñ publicznych.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
• Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
b) Wykonawca odst±pi od wykonania lub nie wykona czê¶ci robót.

2) sposobu realizacji ¶wiadczenia, w przypadku:
zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spe³niaj±ce warunki okre¶lone w SWZ i innych osób kluczowych dla realizacji przedmiotu umowy np. kierownika budowy oraz osób reprezentuj±cych strony.
3) zmiany terminu realizacji, w przypadku:
a) wyst±pienia czynników zewnêtrznych niezale¿ne od Zamawiaj±cego i Wykonawcy, które nie pozwol± na terminowe wykonanie zamówienia.
b) je¿eli w trakcie budowy zasz³a konieczno¶æ wykonania nieprzewidzianych robót lub zamawiaj±cy dokona³ zmiany zakresu robót.
c) w razie udokumentowania przez Wykonawcê braku mo¿liwo¶ci wykonywania robót ze wzglêdu na czynny budynek.
d) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót
o okres, w którym nie mo¿na by³o realizowaæ przedmiotu umowy z powodu tych przeszkód.
e) zak³ócenia toku robót budowlanych przez protesty spo³eczne i ingerencje osób trzecich oraz wstrzymanie budowy przez organ nadzoru budowlanego i inne ograny nadzoru, ale tylko po stwierdzeniu zaniedbañ niezawinionych przez Wykonawcê, o okres, w którym nie mo¿na by³o realizowaæ przedmiotu umowy z powodu tych przeszkód.
f) je¿eli w otoczeniu budowy rozpoczêto realizacjê robót, które uniemo¿liwiaj± dostêp do placu budowy lub z przyczyn praktycznych, roboty w otoczeniu placu budowy powinny byæ wykonane wcze¶niej o okres, w którym nie mo¿na by³o realizowaæ przedmiotu umowy z powodu tych przeszkód.
g) wyst±pienia si³y wy¿szej, klêsk ¿ywio³owych, które mia³y wp³yw na wykonanie w terminie przedmiotu umowy o okres zaistnia³ej przerwy uniemo¿liwiaj±cej prowadzenia robót.
h) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
i) wstrzymania budowy przez organ nadzoru budowlanego i inne ograny nadzoru o okres zaistnia³ej przerwy uniemo¿liwiaj±cej prowadzenia robót.
j) wstrzymania robot przez inspektora nadzoru inwestorskiego w razie zaistnienia okoliczno¶ci wcze¶niej nie przewidzianych o okres zaistnia³ej przerwy uniemo¿liwiaj±cej prowadzenia robót.
2. Podstaw± dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1 bêdzie wykazanie w pi¶mie Wykonawcy, wyst±pienia opisanych okoliczno¶ci.
3. Podstaw± dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i pkt 3, bêdzie wykazanie w pi¶mie Wykonawcy, wyst±pienia opisanych okoliczno¶ci uzasadniaj±cych niemo¿liwo¶ci± realizacji umowy, z okre¶leniem okresu wstrzymania prac wp³ywaj±cego na zmianê terminu.
4. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany zakresu realizacji, w przypadku:
a) wprowadzenia przez Zamawiaj±cego wykonania rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej inwestycji, zmiana taka mo¿e byæ spowodowana: pojawieniem siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót lub przeszkód terenowych.
b) pominiêciu jakiejkolwiek czê¶ci Robót (jednak bez prawa zlecenia jej osobom trzecim), przy czym warto¶æ podstawowa umowy zostanie wykonana w minimum 80 %.
5. Zmiany umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-07 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada uprzednio podpisan± podpisem elektronicznym ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz za³±czonej do niniejszej SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-07 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-05

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamówienie na ka¿d± cze¶æ postêpowania nale¿y wykonaæ w terminie do 30.09.2021 r. przy czym roboty zwi±zane poza kot³owni± nale¿y wykonaæ w terminie do 30.08.2021 r.
2021-06-22 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.