eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Sprawowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania pn. "Budowa Domu Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach - etap I"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania pn. „Budowa Domu Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach – etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnogórski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karłuszowiec 5

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 032 3813786

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tarnogorski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogorski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tarnogorski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania pn. „Budowa Domu Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach – etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae2fc2aa-504e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024412/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Nadzór inwestorski dla realizacji zadania pn. "Budowa Domu Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach - etap I"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405966/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ.272.4.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania (inwestycji) pn. „Budowa Domu Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach – etap I” (Lokalizacja: Tarnowskie Góry, ul. Kościelna 34) obejmująca swoim zakresem:
1) koordynację i nadzór nad realizacją zadania (inwestycji) w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości wykonania, kosztów realizacji oraz zgodności z dokumentacją projektową i wydanymi decyzjami zezwalającymi na prowadzenie robót,
2) sprawowanie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, przez osobę lub zespół osób posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
a) budowlano-konstrukcyjnej, który będzie pełnił funkcję Inspektora nadzoru i Kierownika zespołu inspektorów nadzoru,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w rozumieniu przepisów prawa budowlanego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych,
3) obsługę okresu gwarancyjnego, tj.:
a) nadzór nad usuwaniem wad i usterek stwierdzonych w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia,
b) udział w przeglądach gwarancyjnych przeprowadzanych przez Zamawiającego,
4) współpracę z Zamawiającym i podejmowanie działań na jego rzecz w okresie realizacji inwestycji oraz przekazywanie informacji z realizacji inwestycji.
Zadanie (inwestycja) dofinansowane jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”. Wstępna promesa nr 01/2021/9326/PolskiLad.
2. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje:
1) rozbiórkę istniejącego budynku Centrum Kształcenia Ustawicznego wraz z elementami zagospodarowania terenu oraz likwidacją przyłączy zlokalizowanych na działkach nr 215/2, 216/2, 217/2 (jednostka ewidencyjna: Tarnowskie Góry, obręb ewidencyjny: Strzybnica),
2) budowę nowego budynku Domu Pomocy Społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu i budową przyłączy na działkach nr 215/2, 216/2, 217/2 (jednostka ewidencyjna: Tarnowskie Góry, obręb ewidencyjny: Strzybnica),
3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia został opisany w:
1) dokumentacji projektowej ( załącznik nr 5a- i do SWZ), na którą składają się:
a) projekt rozbiórki budynku Centrum Kształcenia Ustawicznego wraz z likwidacją przyłączy, powierzchni utwardzonych, murków, schodów zewnętrznych, ogrodzenia – załącznik nr 5a;
b) projekt architektoniczno-budowlany budowy budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kościelnej w Tarnowskich Górach, z zewnętrznymi i wewnętrznymi instalacjami: wodno-kanalizacyjną, wentylacji mechanicznej, ogrzewania, gazu, elektryczną, teletechniczną, fotowoltaiczną wraz z zagospodarowaniem terenu oraz budową przyłącza kanalizacji sanitarnej, wodociągowego i zjazdu na działkę – załącznik nr 5b;
c) projekt techniczny - wykonawczy: projekt architektoniczno - budowlany - załącznik nr 5c;
d) projekt techniczny - wykonawczy: projekt instalacji sanitarnych, projekt przyłączy, charakterystyka energetyczna - załącznik nr 5d;
e) projekt techniczny - wykonawczy: projekt instalacji elektrycznych - załącznik nr 5e;
f) projekt techniczny - wykonawczy: projekt konstrukcji - załącznik nr 5f;
g) decyzja nr 544/22 z dnia 20.04.2022 r. pozwolenie na rozbiórkę - załącznik nr 5g;
h) decyzja nr 982/22 z dnia 15.07.2022 r. pozwolenie na budowę - załącznik nr 5h;
i) zapytania i odpowiedzi do treści SWZ dotyczącej realizacji robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego - załącznik nr 5i;
2) przedmiarach robót (załącznik nr 6a-e do SWZ), na które składają się:
a) przedmiar robót. Rozbiórka budynku i elementów towarzyszących – załącznik nr 6a;
b) przedmiar robót. Roboty zewnętrzne (wszystkie branże) – załącznik nr 6b;
c) przedmiar robót. Branża architektoniczno – budowlana – załącznik nr 6c;
d) przedmiar robót. Instalacje sanitarne – załącznik nr 6d;
e) przedmiar robót. Instalacje elektryczne – załącznik nr 6e;
3) STWiOR (załącznik nr 7 do SWZ);
4) Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4. Wymagania w zakresie zatrudniania osób na podstawie stosunku pracy ( art. 95 ustawy): Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę.
5. Kat. usług: 12.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182040 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1230000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287820 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy „PRIMEX” mgr inż. Marek Łyszczarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731001241

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II nr 132

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287820 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin zakończenia usługi ustala się na dzień podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego.
Przewidywany termin zakończenia realizacji robót budowlanych: do dnia 31.01.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.