Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00107761/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00115364/01 - Wynik z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Przyrów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Częstochowska 7
1.5.2.) Miejscowość: Przyrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-248
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343554120
1.5.8.) Numer faksu: 343554120 w.22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przyrow@przyrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przyrow.akcessnet.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98055fbd-55d2-4c4d-9cf9-9c3d91cc6455
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042969/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie planowane w ramach naboru nr FESL.02.06-IZ.01-077/23 w ramach Osi Priorytetowej II Fundusze Europejskie na zielony rozwój Działanie 02.06. Odnawialne źródła energii – projekty inne niż grantowe i parasolowe
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98055fbd-55d2-4c4d-9cf9-9c3d91cc64553.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/pl.
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-98055fbd-55d2-4c4d-9cf9-9c3d91cc6455.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na platformie e-Zamówienia. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Par-lamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej pod-stawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Przyrów z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy Przyrów ul. Częstochowska 7, 42-248 Przyrów; Kontakt z inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miasta i Gminy Przyrów możliwy jest pod adresem e-mail: iod@przyrow.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora
2) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,
c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,
e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postępowania.
3) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
4) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.
5) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:
a) prawo dostępu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usunięcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
6) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, „prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO,
7) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
8) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.
9) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PLP.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. „Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów”, polegającego na zaprojektowaniu, dostarczeniu i wykonaniu (zamontowaniu) łącznej ilości 7 szt. instalacji magazynów energii wraz z inwerterem typu retrofit /hybryda dla budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów. Projektem objęte będą następujące obiekty:
- Urząd Miasta i Gminy, ul. Częstochowska 7, 42-248 Przyrów;
- Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 44, 42-248 Przyrów – 2 magazyny;
- Przedszkole, ul. Św. Mikołaja 9, 42-248 Przyrów;
- Ujęcie wody, Stanisławów, 42-248 Przyrów;
- Ujęcie wody, Julianka, 42-248 Przyrów;
- Oczyszczalnia ścieków, ul. Filtrowa 42-248 Przyrów.
Magazyny będą budowy modułowej umożliwiającej rozbudowę
4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
44112110-2 - Części wiat
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31422000-0 - Zestawy baterii
31440000-2 - Baterie
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostaną uprzednio odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Cena ofertowa brutto - C: 60%;
Autoryzacja - A: 20%;
Dostępność urządzeń na terenie UE – D: 20%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą sumą punktów przyznanych wg zasad opisanych w pkt 19.2., 19.3. i 19.4. SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: "Autoryzacja"
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: "Dostępność urządzeń na terenie UE"
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
9.1. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.9.2. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
9.3. Zamawiający stawia warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien:
posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych);
9.4. Zamawiający stawia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej i wymaga od wykonawców biorących udział w postępowaniu, aby wykazali się:
a. doświadczeniem polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min 1 inwestycję, polegającą na wykonaniu instalacji odnawialnych źródeł energii, w skład których wchodziły magazyny energii .
b. dysponowaniem osobami, które skieruje do wykonania zamówienia, o następujących kwalifikacjach:
i. kierownik budowy branży elektrycznej, czyli osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przy czym do spełniania warunku wystarczą uprawnienia w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
ii. instalator OZE w zakresie PV, czyli osoba posiadająca aktualny certyfikat instalatora OZE wydany przez Urząd Dozoru Technicznego, potwierdzających kwalifikacje do instalowania magazynów energii lub inne potwierdzenie kwalifikacji wydane na podstawie równoważnego systemu kwalifikowania ustanowionego lub uznanego na podstawie art. 18 ust. 3 dyrektywy Parlamenty Europejskiego i Rady (UE) 2018/2001 z dnia 11 grudnia 2018 roku w sprawie promowania stosowania energii ze źródeł odnawialnych;
iii.
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji, jeżeli dana osoba posiada wszystkie wymienione wyżej uprawnienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
b. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ);
c. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
d. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (Załączniku nr 5 do SWZ).
10.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
a. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w ust. 10.2. lit. a) niniejszego rozdziału SWZ - składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w ust. 10.2. lit. a) ni niniejszego rozdziału SWZ, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
b. Odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 10.2. lit. c niniejszego rozdziału SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
10.4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 10.2. lit c) niniejszego rozdziału SWZ lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepisy dotyczące terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
10.5. Okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (na potwierdzenie spełniania warunku udział u określonego w ust. 9.3. lit. b) rodz. 9 SWZ)
b. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (na potwierdzenie spełniania warunku udział u określonego w ust. 9.4. lit. a) rodz. 9 SWZ). Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
c. wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na potwierdzenie spełniania warunku udział u określonego w ust. 9.4. lit. b) rodz. 9 SWZ). Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
5.1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w SWZ, OPZ oraz projektach wzorcowych Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:a. Kartę katalogową oferowanych magazynów energii, będące wydrukami z ogólnodostępnych stron internetowych producenta, lub certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę - w celu wykazania spełniania przez oferowane urządzenia parametrów określonych w pkt. 14.2 PFU Minimalne parametry techniczno – użytkowe magazynów energii;
b. Karty katalogowe oferowanych inwerterów retrofitowych/hybrydowych, będące wydrukami z ogólnodostępnych stron internetowych producenta, lub certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę w celu wykazania spełniania przez oferowane inwertery parametrów określonych w pkt. 14.3 PFU Minimalne parametry techniczno – użytkowe inwerterów retrofitowych;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
j.wSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
20.1. W celu zabezpieczenia ofert zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium w kwocie: 3.000,00 złotych (trzech tysięcy złotych).20.2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 ustawy PZP wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
20.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w KBS Oddział Niegowa, filia Przyrów, Nr rachunku 18 8591 0007 0330 0926 0185 0001, podając w tytule wpłaty: Wadium do zadania pn: „Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów”.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9.14. W odniesieniu do warunku dotyczących doświadczenia, o którym mowa w ust. 9.4 lit. a) niniejszego rozdziału SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą spełnienie warunku, jeśli spełni je przynajmniej jeden z Wykonawców. Analogicznie, w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu trzeciego celem wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. w ust. 9.4. lit. a) niniejszego rozdziału SWZ, podmiot trzeci winien spełnić ten warunek samodzielnie.9.15. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności finansowej lub pozostałych warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub korzystający z zasobów podmiotów trzecich mogą polegać na zdolnościach lub zasobach tych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że podmioty te udostępnią wykonawcy przedmiotowe zasoby w celu realizacji zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zostały określone w załączniku nr 6 do SWZ (wzór umowy)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 16.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej e-Zamowienia.pl w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym w następujący sposób: a. Wykonawca składa Ofertę poprzez dodanie w zakładce „OFERTY": Formularza Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) wraz z oświadczeniami i dokumentaki . Szczrgóły w rozdziale 16 SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-19 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI PRZYRÓW
więcej: przetargi PRZYRÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa i montaż instalacji wraz z budową magazynów energii w CEZIB
- Przebudowa i remont pomieszczeń po byłej kotłowni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposażenia baz magazynowych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych
- Budowa oświetlenia drogowego na obszarze Gminy Jedlińsk w ramach zadań inwest.: Budowa oświet. - Bierwiecka Wola (Czekajów) działka nr 354/1 oraz Budowa oświet. ulicznego w Piastowie na ul. Pogodnej
- Wykonaniu projektu remontu elewacji z wymianą okien i remontu pokrycia dachowego w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii oraz pompy ciepła w budynku Miejskiego Domu Kultury w Człuchowie, w którym prowadzi działalność statutową Ochotnicza Straż Pożarna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.