eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Usługa pełnienia funkcji opiekuna (tutora) w podmiocie leczniczym - w miejscu pracy Uczestników projektu Program Rozwojowy studentów Pielęgniarstwa PWSZ w Suwałkach nr POWR.05.05.00.00-0015/18



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090497 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pełnienia funkcji opiekuna (tutora) w podmiocie leczniczym – w miejscu pracy Uczestników projektu Program Rozwojowy studentów Pielęgniarstwa PWSZ w Suwałkach nr POWR.05.05.00.00-0015/18

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA IM. PROF. EDWARDA F. SZCZEPANIKA W SUWAŁKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200026507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Noniewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875628432

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pwsz.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ , https://bip.pwsz.suwalki.pl/zamowienia-publiczne/powyzej130tys/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa pełnienia funkcji opiekuna (tutora) w podmiocie leczniczym – w miejscu pracy Uczestników projektu Program Rozwojowy studentów Pielęgniarstwa PWSZ w Suwałkach nr POWR.05.05.00.00-0015/18

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43f19026-aeff-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012695/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wynagrodzenie tutorów w podmiocie leczniczym- miejscu pracy Uczestników w ramach projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach nr POWR.05.05.00-00-0014/18

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach nr POWR.05.05.00-00-0014/18

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051922/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KO-120.3730.03.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 345600,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach nr. POWR.05.05.00-00-0014/18.

2. Miejscem realizacji usługi jest Szpital Wojewódzki im. L Rydygiera w Suwałkach.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane pozycje w ramach części :
poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;
poz. 2 – pełnienie funkcji opiekuna dla 2 uczestnika zatrudnionego w placówce;
poz. 3 – pełnienie funkcji opiekuna dla 3 uczestnika zatrudnionego w placówce;
poz. 4 – pełnienie funkcji opiekuna dla 4 uczestnika zatrudnionego w placówce;
poz. 5 – pełnienie funkcji opiekuna dla 5 uczestnika zatrudnionego w placówce;
poz. 6 – pełnienie funkcji opiekuna dla 6 uczestnika zatrudnionego w placówce;

4. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.

5. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.04.2023 r. (dotyczy wszystkich części zamówienia), począwszy od 06.2021 r. Powyższa data końcowa realizacji zamówienia jest to data zakończenia realizacji projektu o dofinansowanie pn. „Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach” nr POWR.05.05.00-00-0014/18, w ramach którego finansowane będzie zamówienie. Wskazanie powyższej końcowej daty wykonania zamówienia uzasadnione jest obiektywną przyczyną wynikającą z treści umowy o dofinansowanie projektu w tym konieczności zakończenia realizacji projektu w powyższym terminie oraz dokonania rozliczenia projektu.

6. W przypadku umów z Uczestnikiem zawartych na czas określony, umowa z tutorem przedłużana będzie tylko w przypadku dalszej kontynuacji zatrudnienia absolwenta. W przypadku zmiany miejsca zatrudnienia przez Uczestnika, w trakcie trwania umowy z tutorem, umowa przestanie obowiązywać. Uczestnik otrzyma w takim przypadku nowego tutora w nowym miejscu zatrudnienia. Wynagrodzenie tutorów finansowane będzie z kosztów bezpośrednich projektu.

7. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru.

8. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki.

9. Zadania wykonawcy:
1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.
2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza.
3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.
4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.
5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.
6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.
7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.
8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.
9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.
10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.
11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 115200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach nr. POWR.05.05.00-00-0014/18.

2. Miejscem realizacji usługi jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach, ul. Edwarda Rittlera 2, 16-500 Sejny

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane pozycje w ramach części :
poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;

4. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.

5. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.04.2023 r. (dotyczy wszystkich części zamówienia), począwszy od 06.2021 r. Powyższa data końcowa realizacji zamówienia jest to data zakończenia realizacji projektu o dofinansowanie pn. „Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach” nr POWR.05.05.00-00-0014/18, w ramach którego finansowane będzie zamówienie. Wskazanie powyższej końcowej daty wykonania zamówienia uzasadnione jest obiektywną przyczyną wynikającą z treści umowy o dofinansowanie projektu w tym konieczności zakończenia realizacji projektu w powyższym terminie oraz dokonania rozliczenia projektu.

6. W przypadku umów z absolwentem zawartych na czas określony, umowa z tutorem przedłużana będzie tylko w przypadku dalszej kontynuacji zatrudnienia absolwenta. W przypadku zmiany miejsca zatrudnienia przez absolwenta, w trakcie trwania umowy z tutorem, umowa przestanie obowiązywać. Absolwent otrzyma w takim przypadku nowego tutora w nowym miejscu zatrudnienia. Wynagrodzenie tutorów finansowane będzie z kosztów bezpośrednich projektu.

7. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru.

8. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki.

9. Zadania wykonawcy:
1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.
2) Wprowadzenie absolwenta do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza.
3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.
4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.
5) Stymulowanie do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.
6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.
7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.
8) Wydobywanie ukrytego potencjału Uczestnika .
9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.
10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań Uczestnika . Propozycja adekwatnych form pomocy.
11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy Uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 19200,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części 3 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach nr. POWR.05.05.00-00-0014/18.

2. Miejscem realizacji usługi jest PRO - Medica w Ełku Sp z.o.o. ul. Baranki 24,
19-300 Ełk

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane pozycje w ramach części :
poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;

4. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.

5. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.04.2023 r. (dotyczy wszystkich części zamówienia), począwszy od 06.2021 r. Powyższa data końcowa realizacji zamówienia jest to data zakończenia realizacji projektu o dofinansowanie pn. „Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach” nr POWR.05.05.00-00-0014/18, w ramach którego finansowane będzie zamówienie. Wskazanie powyższej końcowej daty wykonania zamówienia uzasadnione jest obiektywną przyczyną wynikającą z treści umowy o dofinansowanie projektu w tym konieczności zakończenia realizacji projektu w powyższym terminie oraz dokonania rozliczenia projektu.

6. W przypadku umów z Uczestnikiem zawartych na czas określony, umowa z tutorem przedłużana będzie tylko w przypadku dalszej kontynuacji zatrudnienia absolwenta. W przypadku zmiany miejsca zatrudnienia przez Uczestnika , w trakcie trwania umowy z tutorem, umowa przestanie obowiązywać. Uczestnika otrzyma w takim przypadku nowego tutora w nowym miejscu zatrudnienia. Wynagrodzenie tutorów finansowane będzie z kosztów bezpośrednich projektu.

7. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru.

8. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki.

9. Zadania wykonawcy:
1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.
2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza.
3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.
4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.
5) Stymulowanie do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.
6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.
7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.
8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.
9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.
10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań Uczestnika . Propozycja adekwatnych form pomocy.
11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika Uczestnika .

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 19200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części 4 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach nr. POWR.05.05.00-00-0014/18.

2. Miejscem realizacji usługi jest 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ w Lublinie - Filia w Ełku ul. Tadeusza Kościuszki 30, 19-300 Ełk.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane pozycje w ramach części :
poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;
poz. 2 – pełnienie funkcji opiekuna dla 2 uczestnika zatrudnionego w placówce;

4. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.

5. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.04.2023 r. (dotyczy wszystkich części zamówienia), począwszy od 06.2021 r. Powyższa data końcowa realizacji zamówienia jest to data zakończenia realizacji projektu o dofinansowanie pn. „Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach” nr POWR.05.05.00-00-0014/18, w ramach którego finansowane będzie zamówienie. Wskazanie powyższej końcowej daty wykonania zamówienia uzasadnione jest obiektywną przyczyną wynikającą z treści umowy o dofinansowanie projektu w tym konieczności zakończenia realizacji projektu w powyższym terminie oraz dokonania rozliczenia projektu.

6. W przypadku umów z Uczestnikiem zawartych na czas określony, umowa z tutorem przedłużana będzie tylko w przypadku dalszej kontynuacji zatrudnienia Uczestnika . W przypadku zmiany miejsca zatrudnienia przez Uczestnika , w trakcie trwania umowy z tutorem, umowa przestanie obowiązywać. Absolwent otrzyma w takim przypadku nowego tutora w nowym miejscu zatrudnienia. Wynagrodzenie tutorów finansowane będzie z kosztów bezpośrednich projektu.

7. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru.

8. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki.

9. Zadania wykonawcy:
1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.
2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza.
3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.
4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.
5) Stymulowanie do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.
6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.
7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.
8) Wydobywanie ukrytego potencjału Uczestnika .
9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.
10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań Uczestnika . Propozycja adekwatnych form pomocy.
11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy Uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 38400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części 5 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach nr. POWR.05.05.00-00-0014/18.

2. Miejscem realizacji usługi jest Olmedica w Olecku Sp. z o.o. ul. Gołdapska 1,
19-400 Olecko.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane pozycje w ramach części :
poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;

4. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.

5. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.04.2023 r. (dotyczy wszystkich części zamówienia), począwszy od 06.2021 r. Powyższa data końcowa realizacji zamówienia jest to data zakończenia realizacji projektu o dofinansowanie pn. „Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach” nr POWR.05.05.00-00-0014/18, w ramach którego finansowane będzie zamówienie. Wskazanie powyższej końcowej daty wykonania zamówienia uzasadnione jest obiektywną przyczyną wynikającą z treści umowy o dofinansowanie projektu w tym konieczności zakończenia realizacji projektu w powyższym terminie oraz dokonania rozliczenia projektu.

6. W przypadku umów z Uczestnikiem zawartych na czas określony, umowa z tutorem przedłużana będzie tylko w przypadku dalszej kontynuacji zatrudnienia Uczestnika W przypadku zmiany miejsca zatrudnienia przez Uczestnika , w trakcie trwania umowy z tutorem, umowa przestanie obowiązywać. Uczestnik otrzyma w takim przypadku nowego tutora w nowym miejscu zatrudnienia. Wynagrodzenie tutorów finansowane będzie z kosztów bezpośrednich projektu.

7. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru.

8. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki.

9. Zadania wykonawcy:
1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.
2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza.
3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.
4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.
5) Stymulowanie do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.
6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.
7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.
8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.
9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.
10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań Uczestnika . Propozycja adekwatnych form pomocy.
11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 19200,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części 6 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach nr. POWR.05.05.00-00-0014/18.

2. Miejscem realizacji usługi jest Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Długoterminowej Olecko Kolonia 4, 19-400 Olecko

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane pozycje w ramach części :
poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;
poz. 2 – pełnienie funkcji opiekuna dla 2 uczestnika zatrudnionego w placówce;
poz. 3 – pełnienie funkcji opiekuna dla 3 uczestnika zatrudnionego w placówce;

4. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.

5. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.04.2023 r. (dotyczy wszystkich części zamówienia), począwszy od 06.2021 r. Powyższa data końcowa realizacji zamówienia jest to data zakończenia realizacji projektu o dofinansowanie pn. „Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach” nr POWR.05.05.00-00-0014/18, w ramach którego finansowane będzie zamówienie. Wskazanie powyższej końcowej daty wykonania zamówienia uzasadnione jest obiektywną przyczyną wynikającą z treści umowy o dofinansowanie projektu w tym konieczności zakończenia realizacji projektu w powyższym terminie oraz dokonania rozliczenia projektu.

6. W przypadku umów z Uczestnikiem zawartych na czas określony, umowa z tutorem przedłużana będzie tylko w przypadku dalszej kontynuacji zatrudnienia Uczestnika W przypadku zmiany miejsca zatrudnienia przez Uczestnika , w trakcie trwania umowy z tutorem, umowa przestanie obowiązywać. Uczestnik otrzyma w takim przypadku nowego tutora w nowym miejscu zatrudnienia. Wynagrodzenie tutorów finansowane będzie z kosztów bezpośrednich projektu.

7. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru.

8. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki.

9. Zadania wykonawcy:
1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.
2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza.
3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.
4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.
5) Stymulowanie do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.
6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.
7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.
8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.
9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.
10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań Uczestnika . Propozycja adekwatnych form pomocy.
11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 57600,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części 7 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach nr. POWR.05.05.00-00-0014/18.

2. Miejscem realizacji usługi jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie Szpital im. E. Bernackiego

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane pozycje w ramach części :
poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;

4. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.

5. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.04.2023 r. (dotyczy wszystkich części zamówienia), począwszy od 06.2021 r. Powyższa data końcowa realizacji zamówienia jest to data zakończenia realizacji projektu o dofinansowanie pn. „Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach” nr POWR.05.05.00-00-0014/18, w ramach którego finansowane będzie zamówienie. Wskazanie powyższej końcowej daty wykonania zamówienia uzasadnione jest obiektywną przyczyną wynikającą z treści umowy o dofinansowanie projektu w tym konieczności zakończenia realizacji projektu w powyższym terminie oraz dokonania rozliczenia projektu.

6. W przypadku umów z Uczestnikiem zawartych na czas określony, umowa z tutorem przedłużana będzie tylko w przypadku dalszej kontynuacji zatrudnienia Uczestnika W przypadku zmiany miejsca zatrudnienia przez Uczestnika , w trakcie trwania umowy z tutorem, umowa przestanie obowiązywać. Uczestnik otrzyma w takim przypadku nowego tutora w nowym miejscu zatrudnienia. Wynagrodzenie tutorów finansowane będzie z kosztów bezpośrednich projektu.

7. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru.

8. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki.

9. Zadania wykonawcy:
1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.
2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza.
3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.
4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.
5) Stymulowanie do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.
6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.
7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.
8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.
9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.
10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań Uczestnika . Propozycja adekwatnych form pomocy.
11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 19200,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części 8 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach nr. POWR.05.05.00-00-0014/18.

2. Miejscem realizacji usługi jest Wojewódzki Szpital Zespolony im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku ul. Marii Skłodowskiej-Curie 26, 15-278 Białystok.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane pozycje w ramach części :
poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;

4. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.

5. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.04.2023 r. (dotyczy wszystkich części zamówienia), począwszy od 06.2021 r. Powyższa data końcowa realizacji zamówienia jest to data zakończenia realizacji projektu o dofinansowanie pn. „Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach” nr POWR.05.05.00-00-0014/18, w ramach którego finansowane będzie zamówienie. Wskazanie powyższej końcowej daty wykonania zamówienia uzasadnione jest obiektywną przyczyną wynikającą z treści umowy o dofinansowanie projektu w tym konieczności zakończenia realizacji projektu w powyższym terminie oraz dokonania rozliczenia projektu.

6. W przypadku umów z Uczestnikiem zawartych na czas określony, umowa z tutorem przedłużana będzie tylko w przypadku dalszej kontynuacji zatrudnienia Uczestnika W przypadku zmiany miejsca zatrudnienia przez Uczestnika , w trakcie trwania umowy z tutorem, umowa przestanie obowiązywać. Uczestnik otrzyma w takim przypadku nowego tutora w nowym miejscu zatrudnienia. Wynagrodzenie tutorów finansowane będzie z kosztów bezpośrednich projektu.

7. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru.

8. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki.

9. Zadania wykonawcy:
1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.
2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza.
3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.
4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.
5) Stymulowanie do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.
6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.
7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.
8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.
9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.
10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań Uczestnika . Propozycja adekwatnych form pomocy.
11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 19200,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części 9 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach nr. POWR.05.05.00-00-0014/18.

2. Miejscem realizacji usługi jest Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej SZKOLMED ul. Saperów 18, 94-316 Łódź.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane pozycje w ramach części :
poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;

4. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.

5. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.04.2023 r. (dotyczy wszystkich części zamówienia), począwszy od 06.2021 r. Powyższa data końcowa realizacji zamówienia jest to data zakończenia realizacji projektu o dofinansowanie pn. „Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach” nr POWR.05.05.00-00-0014/18, w ramach którego finansowane będzie zamówienie. Wskazanie powyższej końcowej daty wykonania zamówienia uzasadnione jest obiektywną przyczyną wynikającą z treści umowy o dofinansowanie projektu w tym konieczności zakończenia realizacji projektu w powyższym terminie oraz dokonania rozliczenia projektu.

6. W przypadku umów z Uczestnikiem zawartych na czas określony, umowa z tutorem przedłużana będzie tylko w przypadku dalszej kontynuacji zatrudnienia Uczestnika W przypadku zmiany miejsca zatrudnienia przez Uczestnika , w trakcie trwania umowy z tutorem, umowa przestanie obowiązywać. Uczestnik otrzyma w takim przypadku nowego tutora w nowym miejscu zatrudnienia. Wynagrodzenie tutorów finansowane będzie z kosztów bezpośrednich projektu.

7. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru.

8. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki.

9. Zadania wykonawcy:
1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.
2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza.
3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.
4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.
5) Stymulowanie do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.
6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.
7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.
8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.
9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.
10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań Uczestnika . Propozycja adekwatnych form pomocy.
11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 19200,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części 10 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach nr. POWR.05.05.00-00-0014/18.

2. Miejscem realizacji usługi jest Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. w Gdyni, al. Niepodległości 698/43, 81-853 Sopot Szpital Morski im. PCK w Gdyni ul. Powstania Stoczniowego 1, 81-519 Gdynia

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane pozycje w ramach części :
poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;

4. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.

5. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.04.2023 r. (dotyczy wszystkich części zamówienia), począwszy od 06.2021 r. Powyższa data końcowa realizacji zamówienia jest to data zakończenia realizacji projektu o dofinansowanie pn. „Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach” nr POWR.05.05.00-00-0014/18, w ramach którego finansowane będzie zamówienie. Wskazanie powyższej końcowej daty wykonania zamówienia uzasadnione jest obiektywną przyczyną wynikającą z treści umowy o dofinansowanie projektu w tym konieczności zakończenia realizacji projektu w powyższym terminie oraz dokonania rozliczenia projektu.

6. W przypadku umów z Uczestnikiem zawartych na czas określony, umowa z tutorem przedłużana będzie tylko w przypadku dalszej kontynuacji zatrudnienia Uczestnika W przypadku zmiany miejsca zatrudnienia przez Uczestnika , w trakcie trwania umowy z tutorem, umowa przestanie obowiązywać. Uczestnik otrzyma w takim przypadku nowego tutora w nowym miejscu zatrudnienia. Wynagrodzenie tutorów finansowane będzie z kosztów bezpośrednich projektu.

7. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru.

8. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki.

9. Zadania wykonawcy:
1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.
2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza.
3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.
4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.
5) Stymulowanie do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.
6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.
7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.
8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.
9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.
10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań Uczestnika . Propozycja adekwatnych form pomocy.
11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 19200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia wskazał, że: podzielił zamówienie na 10 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w tym na wybrane pozycje w danej części (jeżeli jest więcej niż 1 pozycja) w tym:
1) część 1 pełnienie funkcji tutora – Suwałki – Szpital Wojewódzki im. L Rydygiera w Suwałkach:
1. poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;
2. poz. 2 – pełnienie funkcji opiekuna dla 2 uczestnika zatrudnionego w placówce;
3. poz. 3 – pełnienie funkcji opiekuna dla 3 uczestnika zatrudnionego w placówce;
4. poz. 4 – pełnienie funkcji opiekuna dla 4 uczestnika zatrudnionego w placówce;
5. poz. 5 – pełnienie funkcji opiekuna dla 5 uczestnika zatrudnionego w placówce;
6. poz. 6 – pełnienie funkcji opiekuna dla 6 uczestnika zatrudnionego w placówce;
W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2021/BZP 00051922/01 oraz Załączniku nr 1 formularz ofertowy Zamawiający wskazał natomiast ogólną liczbę części przewidzianych w ramach postępowania w ilości 10 bez wyodrębnienia poszczególnych pozycji wchodzących w skład każdej z części. Niejednoznaczne zapisy doprowadziły do rozbieżności pomiędzy treścią ogłoszenia o zamówieniu a treścią specyfikacji warunków zamówienia w zakresie wielkości i zakresu zamówienia oraz możliwości składania ofert częściowych na wybrane pozycje w ramach danej części zamówienia. Różnica w dokumentach powoduje również sprzeczność z zachowaniem zasad udzielania zamówień wskazanych w art. 16 ustawy Pzp tj. zasady równego traktowania wszystkich wykonawców, przejrzystości i proporcjonalności a także ma wpływ na porównywalność ofert oraz na niemożność prawidłowego uzupełnienia ogłoszenia o wyniku postępowania tj. wskazania wyłonionego wykonawcy odrębnie w zakresie każdej pozycji w ramach danej części zamówienia.
Zaistniała sytuacja powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wady nie można usunąć, ze względu na upływ terminu składania ofert. Zgodnie bowiem z art. 271 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający może zmienić treść ogłoszenia o zamówieniu ale jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 2, jest istotna, w szczególności dotyczy określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełniania, zamawiający przedłuża termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie lub wprowadzenie zmian we wnioskach albo ofertach. Po upływie terminu składania ofert niemożliwa jest zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu.
Rozbieżność w dokumentach postepowania powoduje naruszenie przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć istotny wpływ na wynik postępowania.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 1 poz. od 1 do 6.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia wskazał, że: podzielił zamówienie na 10 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w tym na wybrane pozycje w danej części (jeżeli jest więcej niż 1 pozycja) w tym:
2) część 2 pełnienie funkcji tutora – Sejny - SPZOZ w Sejnach:
1. poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;

W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2021/BZP 00051922/01 oraz Załączniku nr 1 formularz ofertowy Zamawiający wskazał natomiast ogólną liczbę części przewidzianych w ramach postępowania w ilości 10 bez wyodrębnienia poszczególnych pozycji wchodzących w skład każdej z części. Niejednoznaczne zapisy doprowadziły do rozbieżności pomiędzy treścią ogłoszenia o zamówieniu a treścią specyfikacji warunków zamówienia w zakresie wielkości i zakresu zamówienia oraz możliwości składania ofert częściowych na wybrane pozycje w ramach danej części zamówienia. Różnica w dokumentach powoduje również sprzeczność z zachowaniem zasad udzielania zamówień wskazanych w art. 16 ustawy Pzp tj. zasady równego traktowania wszystkich wykonawców, przejrzystości i proporcjonalności a także ma wpływ na porównywalność ofert oraz na niemożność prawidłowego uzupełnienia ogłoszenia o wyniku postępowania tj. wskazania wyłonionego wykonawcy odrębnie w zakresie każdej pozycji w ramach danej części zamówienia.
Zaistniała sytuacja powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wady nie można usunąć, ze względu na upływ terminu składania ofert. Zgodnie bowiem z art. 271 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający może zmienić treść ogłoszenia o zamówieniu ale jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 2, jest istotna, w szczególności dotyczy określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełniania, zamawiający przedłuża termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie lub wprowadzenie zmian we wnioskach albo ofertach. Po upływie terminu składania ofert niemożliwa jest zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu.
Rozbieżność w dokumentach postepowania powoduje naruszenie przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć istotny wpływ na wynik postępowania.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 2 poz.1.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia wskazał, że: podzielił zamówienie na 10 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w tym na wybrane pozycje w danej części (jeżeli jest więcej niż 1 pozycja) w tym:
3) część 3 pełnienie funkcji tutora – Ełk – PRO - Medica w Ełku Sp z.o.o. :
1. poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;

W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2021/BZP 00051922/01 oraz Załączniku nr 1 formularz ofertowy Zamawiający wskazał natomiast ogólną liczbę części przewidzianych w ramach postępowania w ilości 10 bez wyodrębnienia poszczególnych pozycji wchodzących w skład każdej z części. Niejednoznaczne zapisy doprowadziły do rozbieżności pomiędzy treścią ogłoszenia o zamówieniu a treścią specyfikacji warunków zamówienia w zakresie wielkości i zakresu zamówienia oraz możliwości składania ofert częściowych na wybrane pozycje w ramach danej części zamówienia. Różnica w dokumentach powoduje również sprzeczność z zachowaniem zasad udzielania zamówień wskazanych w art. 16 ustawy Pzp tj. zasady równego traktowania wszystkich wykonawców, przejrzystości i proporcjonalności a także ma wpływ na porównywalność ofert oraz na niemożność prawidłowego uzupełnienia ogłoszenia o wyniku postępowania tj. wskazania wyłonionego wykonawcy odrębnie w zakresie każdej pozycji w ramach danej części zamówienia.
Zaistniała sytuacja powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wady nie można usunąć, ze względu na upływ terminu składania ofert. Zgodnie bowiem z art. 271 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający może zmienić treść ogłoszenia o zamówieniu ale jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 2, jest istotna, w szczególności dotyczy określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełniania, zamawiający przedłuża termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie lub wprowadzenie zmian we wnioskach albo ofertach. Po upływie terminu składania ofert niemożliwa jest zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu.
Rozbieżność w dokumentach postepowania powoduje naruszenie przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć istotny wpływ na wynik postępowania.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 3 poz. 1

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia wskazał, że: podzielił zamówienie na 10 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w tym na wybrane pozycje w danej części (jeżeli jest więcej niż 1 pozycja) w tym:
4) część 4 pełnienie funkcji tutora – Ełk - 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ w Lublinie - Filia w Ełku :
1. poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;
2. poz. 2 – pełnienie funkcji opiekuna dla 2 uczestnika zatrudnionego w placówce;


W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2021/BZP 00051922/01 oraz Załączniku nr 1 formularz ofertowy Zamawiający wskazał natomiast ogólną liczbę części przewidzianych w ramach postępowania w ilości 10 bez wyodrębnienia poszczególnych pozycji wchodzących w skład każdej z części. Niejednoznaczne zapisy doprowadziły do rozbieżności pomiędzy treścią ogłoszenia o zamówieniu a treścią specyfikacji warunków zamówienia w zakresie wielkości i zakresu zamówienia oraz możliwości składania ofert częściowych na wybrane pozycje w ramach danej części zamówienia. Różnica w dokumentach powoduje również sprzeczność z zachowaniem zasad udzielania zamówień wskazanych w art. 16 ustawy Pzp tj. zasady równego traktowania wszystkich wykonawców, przejrzystości i proporcjonalności a także ma wpływ na porównywalność ofert oraz na niemożność prawidłowego uzupełnienia ogłoszenia o wyniku postępowania tj. wskazania wyłonionego wykonawcy odrębnie w zakresie każdej pozycji w ramach danej części zamówienia.
Zaistniała sytuacja powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wady nie można usunąć, ze względu na upływ terminu składania ofert. Zgodnie bowiem z art. 271 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający może zmienić treść ogłoszenia o zamówieniu ale jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 2, jest istotna, w szczególności dotyczy określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełniania, zamawiający przedłuża termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie lub wprowadzenie zmian we wnioskach albo ofertach. Po upływie terminu składania ofert niemożliwa jest zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu.
Rozbieżność w dokumentach postepowania powoduje naruszenie przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć istotny wpływ na wynik postępowania.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 4 poz. od 1 do 2

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia wskazał, że: podzielił zamówienie na 10 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w tym na wybrane pozycje w danej części (jeżeli jest więcej niż 1 pozycja) w tym:
5) część 5 pełnienie funkcji tutora – Olecko - Olmedica w Olecku Sp. z o.o. :
1. poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;

W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2021/BZP 00051922/01 oraz Załączniku nr 1 formularz ofertowy Zamawiający wskazał natomiast ogólną liczbę części przewidzianych w ramach postępowania w ilości 10 bez wyodrębnienia poszczególnych pozycji wchodzących w skład każdej z części. Niejednoznaczne zapisy doprowadziły do rozbieżności pomiędzy treścią ogłoszenia o zamówieniu a treścią specyfikacji warunków zamówienia w zakresie wielkości i zakresu zamówienia oraz możliwości składania ofert częściowych na wybrane pozycje w ramach danej części zamówienia. Różnica w dokumentach powoduje również sprzeczność z zachowaniem zasad udzielania zamówień wskazanych w art. 16 ustawy Pzp tj. zasady równego traktowania wszystkich wykonawców, przejrzystości i proporcjonalności a także ma wpływ na porównywalność ofert oraz na niemożność prawidłowego uzupełnienia ogłoszenia o wyniku postępowania tj. wskazania wyłonionego wykonawcy odrębnie w zakresie każdej pozycji w ramach danej części zamówienia.
Zaistniała sytuacja powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wady nie można usunąć, ze względu na upływ terminu składania ofert. Zgodnie bowiem z art. 271 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający może zmienić treść ogłoszenia o zamówieniu ale jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 2, jest istotna, w szczególności dotyczy określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełniania, zamawiający przedłuża termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie lub wprowadzenie zmian we wnioskach albo ofertach. Po upływie terminu składania ofert niemożliwa jest zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu.
Rozbieżność w dokumentach postepowania powoduje naruszenie przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć istotny wpływ na wynik postępowania.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 5 poz. 1

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia wskazał, że: podzielił zamówienie na 10 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w tym na wybrane pozycje w danej części (jeżeli jest więcej niż 1 pozycja) w tym:
6) część 6 pełnienie funkcji tutora – Olecko- Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki:
1. poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;
2. poz. 2 – pełnienie funkcji opiekuna dla 2 uczestnika zatrudnionego w placówce;
3. poz. 3 – pełnienie funkcji opiekuna dla 3 uczestnika zatrudnionego w placówce;


W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2021/BZP 00051922/01 oraz Załączniku nr 1 formularz ofertowy Zamawiający wskazał natomiast ogólną liczbę części przewidzianych w ramach postępowania w ilości 10 bez wyodrębnienia poszczególnych pozycji wchodzących w skład każdej z części. Niejednoznaczne zapisy doprowadziły do rozbieżności pomiędzy treścią ogłoszenia o zamówieniu a treścią specyfikacji warunków zamówienia w zakresie wielkości i zakresu zamówienia oraz możliwości składania ofert częściowych na wybrane pozycje w ramach danej części zamówienia. Różnica w dokumentach powoduje również sprzeczność z zachowaniem zasad udzielania zamówień wskazanych w art. 16 ustawy Pzp tj. zasady równego traktowania wszystkich wykonawców, przejrzystości i proporcjonalności a także ma wpływ na porównywalność ofert oraz na niemożność prawidłowego uzupełnienia ogłoszenia o wyniku postępowania tj. wskazania wyłonionego wykonawcy odrębnie w zakresie każdej pozycji w ramach danej części zamówienia.
Zaistniała sytuacja powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wady nie można usunąć, ze względu na upływ terminu składania ofert. Zgodnie bowiem z art. 271 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający może zmienić treść ogłoszenia o zamówieniu ale jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 2, jest istotna, w szczególności dotyczy określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełniania, zamawiający przedłuża termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie lub wprowadzenie zmian we wnioskach albo ofertach. Po upływie terminu składania ofert niemożliwa jest zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu.
Rozbieżność w dokumentach postepowania powoduje naruszenie przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć istotny wpływ na wynik postępowania.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 6 poz. od 1 do 3

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia wskazał, że: podzielił zamówienie na 10 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w tym na wybrane pozycje w danej części (jeżeli jest więcej niż 1 pozycja) w tym:
7) część 7 pełnienie funkcji tutora – Augustów - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie Szpital im. E. Bernackiego :
1. poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;

W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2021/BZP 00051922/01 oraz Załączniku nr 1 formularz ofertowy Zamawiający wskazał natomiast ogólną liczbę części przewidzianych w ramach postępowania w ilości 10 bez wyodrębnienia poszczególnych pozycji wchodzących w skład każdej z części. Niejednoznaczne zapisy doprowadziły do rozbieżności pomiędzy treścią ogłoszenia o zamówieniu a treścią specyfikacji warunków zamówienia w zakresie wielkości i zakresu zamówienia oraz możliwości składania ofert częściowych na wybrane pozycje w ramach danej części zamówienia. Różnica w dokumentach powoduje również sprzeczność z zachowaniem zasad udzielania zamówień wskazanych w art. 16 ustawy Pzp tj. zasady równego traktowania wszystkich wykonawców, przejrzystości i proporcjonalności a także ma wpływ na porównywalność ofert oraz na niemożność prawidłowego uzupełnienia ogłoszenia o wyniku postępowania tj. wskazania wyłonionego wykonawcy odrębnie w zakresie każdej pozycji w ramach danej części zamówienia.
Zaistniała sytuacja powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wady nie można usunąć, ze względu na upływ terminu składania ofert. Zgodnie bowiem z art. 271 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający może zmienić treść ogłoszenia o zamówieniu ale jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 2, jest istotna, w szczególności dotyczy określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełniania, zamawiający przedłuża termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie lub wprowadzenie zmian we wnioskach albo ofertach. Po upływie terminu składania ofert niemożliwa jest zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu.
Rozbieżność w dokumentach postepowania powoduje naruszenie przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć istotny wpływ na wynik postępowania.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 7 poz. 1.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia wskazał, że: podzielił zamówienie na 10 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w tym na wybrane pozycje w danej części (jeżeli jest więcej niż 1 pozycja) w tym:
8) część 8 pełnienie funkcji tutora – Białystok - Wojewódzki Szpital Zespolony im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku :
1. poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;


W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2021/BZP 00051922/01 oraz Załączniku nr 1 formularz ofertowy Zamawiający wskazał natomiast ogólną liczbę części przewidzianych w ramach postępowania w ilości 10 bez wyodrębnienia poszczególnych pozycji wchodzących w skład każdej z części. Niejednoznaczne zapisy doprowadziły do rozbieżności pomiędzy treścią ogłoszenia o zamówieniu a treścią specyfikacji warunków zamówienia w zakresie wielkości i zakresu zamówienia oraz możliwości składania ofert częściowych na wybrane pozycje w ramach danej części zamówienia. Różnica w dokumentach powoduje również sprzeczność z zachowaniem zasad udzielania zamówień wskazanych w art. 16 ustawy Pzp tj. zasady równego traktowania wszystkich wykonawców, przejrzystości i proporcjonalności a także ma wpływ na porównywalność ofert oraz na niemożność prawidłowego uzupełnienia ogłoszenia o wyniku postępowania tj. wskazania wyłonionego wykonawcy odrębnie w zakresie każdej pozycji w ramach danej części zamówienia.
Zaistniała sytuacja powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wady nie można usunąć, ze względu na upływ terminu składania ofert. Zgodnie bowiem z art. 271 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający może zmienić treść ogłoszenia o zamówieniu ale jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 2, jest istotna, w szczególności dotyczy określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełniania, zamawiający przedłuża termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie lub wprowadzenie zmian we wnioskach albo ofertach. Po upływie terminu składania ofert niemożliwa jest zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu.
Rozbieżność w dokumentach postepowania powoduje naruszenie przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć istotny wpływ na wynik postępowania.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 8 poz. 1.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia wskazał, że: podzielił zamówienie na 10 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w tym na wybrane pozycje w danej części (jeżeli jest więcej niż 1 pozycja) w tym:
9) część 9 pełnienie funkcji tutora – Łódź - Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej SZKOLMED:
1. poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce;

W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2021/BZP 00051922/01 oraz Załączniku nr 1 formularz ofertowy Zamawiający wskazał natomiast ogólną liczbę części przewidzianych w ramach postępowania w ilości 10 bez wyodrębnienia poszczególnych pozycji wchodzących w skład każdej z części. Niejednoznaczne zapisy doprowadziły do rozbieżności pomiędzy treścią ogłoszenia o zamówieniu a treścią specyfikacji warunków zamówienia w zakresie wielkości i zakresu zamówienia oraz możliwości składania ofert częściowych na wybrane pozycje w ramach danej części zamówienia. Różnica w dokumentach powoduje również sprzeczność z zachowaniem zasad udzielania zamówień wskazanych w art. 16 ustawy Pzp tj. zasady równego traktowania wszystkich wykonawców, przejrzystości i proporcjonalności a także ma wpływ na porównywalność ofert oraz na niemożność prawidłowego uzupełnienia ogłoszenia o wyniku postępowania tj. wskazania wyłonionego wykonawcy odrębnie w zakresie każdej pozycji w ramach danej części zamówienia.
Zaistniała sytuacja powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wady nie można usunąć, ze względu na upływ terminu składania ofert. Zgodnie bowiem z art. 271 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający może zmienić treść ogłoszenia o zamówieniu ale jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 2, jest istotna, w szczególności dotyczy określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełniania, zamawiający przedłuża termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie lub wprowadzenie zmian we wnioskach albo ofertach. Po upływie terminu składania ofert niemożliwa jest zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu.
Rozbieżność w dokumentach postepowania powoduje naruszenie przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć istotny wpływ na wynik postępowania.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 9 poz. 1.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia wskazał, że: podzielił zamówienie na 10 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w tym na wybrane pozycje w danej części (jeżeli jest więcej niż 1 pozycja) w tym:
10) część 10 pełnienie funkcji tutora – Gdynia - Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. w Gdyni, al. Niepodległości 698/43, 81-853 Sopot Szpital Morski im. PCK w Gdyni:
1. poz. 1 – pełnienie funkcji opiekuna dla 1 uczestnika zatrudnionego w placówce

W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2021/BZP 00051922/01 oraz Załączniku nr 1 formularz ofertowy Zamawiający wskazał natomiast ogólną liczbę części przewidzianych w ramach postępowania w ilości 10 bez wyodrębnienia poszczególnych pozycji wchodzących w skład każdej z części. Niejednoznaczne zapisy doprowadziły do rozbieżności pomiędzy treścią ogłoszenia o zamówieniu a treścią specyfikacji warunków zamówienia w zakresie wielkości i zakresu zamówienia oraz możliwości składania ofert częściowych na wybrane pozycje w ramach danej części zamówienia. Różnica w dokumentach powoduje również sprzeczność z zachowaniem zasad udzielania zamówień wskazanych w art. 16 ustawy Pzp tj. zasady równego traktowania wszystkich wykonawców, przejrzystości i proporcjonalności a także ma wpływ na porównywalność ofert oraz na niemożność prawidłowego uzupełnienia ogłoszenia o wyniku postępowania tj. wskazania wyłonionego wykonawcy odrębnie w zakresie każdej pozycji w ramach danej części zamówienia.
Zaistniała sytuacja powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wady nie można usunąć, ze względu na upływ terminu składania ofert. Zgodnie bowiem z art. 271 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający może zmienić treść ogłoszenia o zamówieniu ale jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 2, jest istotna, w szczególności dotyczy określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełniania, zamawiający przedłuża termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie lub wprowadzenie zmian we wnioskach albo ofertach. Po upływie terminu składania ofert niemożliwa jest zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu.
Rozbieżność w dokumentach postepowania powoduje naruszenie przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć istotny wpływ na wynik postępowania.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 10 poz. 1.

2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.