Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00519691/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Kobiele Wielkie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobiele Wielkie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta
1.5.2.) Miejscowość: Kobiele Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-524
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kobielewielkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobielewielkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kobielewielkie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg na terenie Gminy Kobiele Wielkie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b3d04cf-867c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001851/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa dróg na terenie Gminy Kobiele Wielkie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519691
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIG.I.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5224490,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD
Program Inwestycji Strategicznych
3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg na terenie gminy Kobiele Wielkie obejmująca:
Zadanie nr 1
Remont drogi w miejscowościach Babczów – Biestrzyków Mały o długości 2562,92m
Zadanie nr 2
Remont drogi w miejscowościach Kobiele Wielkie - Cieszątki o długości odcinka 1372,90 m
Zadanie nr 3
Remont drogi w miejscowościach Dudki - Świerczyny o długości odcinka 936.51 m
Zadanie nr 4
Remont drogi w miejscowości Katarzynów o długości 1512,6m
Zadanie nr 5
Remont drogi w miejscowości Orzechów o długości 1051,80m
Zadanie nr 6
Remont drogi w miejscowości Orzechówek o długości 2106,78m
Zadanie nr 7
Remont drogi w miejscowościach Przybyszów - Przyborów - Jasień o długości odcinka 3207,19m
Zadanie nr 8
Remont drogi w miejscowościach Przybyszów – Przydatki Przybyszowskie o długości odcinka 650,33m
Zadanie nr 9
Remont drogi w miejscowości Wola Rożkowa o długości 724,34m
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności we wszystkich zadaniach:
1) wykonanie robót ziemnych;
2) frezowanie korekcyjne;
3) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego;
4) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego;
5) wykonanie remontu poboczy z kruszywa łamanego;
6) wykonanie regulacji istniejących zjazdów;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ, na który składają się następujące dokumenty:
1) Projekt budowlany,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) Przedmiar robót.
Uwaga: Przedmiar robót został załączony w celach informacyjnych. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.
Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w języku polskim zawierającej co najmniej:
a) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
b) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy:
• wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym oraz ustawą Prawo budowlane,
• o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali,
• o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.
c) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
d) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót,
e) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
f) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych, g) wersję elektroniczną dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD.
3.2. Informację dot. opisu przedmiotu zamówienia:
Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.
W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
• oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
• powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach,
3.3. Zamawiający określa poniższe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
- wykaz czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - wykonanie robót branży drogowej.
- sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6630996,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7997936,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6630996,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano - Drogowy ,,DUKT" Sp. z o.o. Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591952026
7.3.3) Ulica: Przedborska
7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa
7.3.5) Kod pocztowy: 29-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6630996,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
- Wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą naprawą uszkodzonych nawierzchni pieszych oraz dostosowaniem wejścia głównego do budynku do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością w Warszawie
- Wykonanie systemów przeciwzalaniowych w budynkach Inspektoratu ZUS w Kamiennej Górze i Kłodzku, w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- Poprawa warunków bytowych poprzez izolację i ocieplenie ścian fundamentowych remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Łabowej
- Termomodernizacja drugiego budynku Szkoły Podstawowej w Luboszycach zlokalizowanego w miejscowości Biadacz w formule zaprojektuj i wybuduj.
- ,,Zagospodarowanie terenu zewnętrznego Urzędu Gminy w Bobrownikach wraz z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.