Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00048481/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa elementów kotew wklejanych”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kopalniawieliczka.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa elementów kotew wklejanych”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5ebeac1-8592-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048481/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2021/EZM/142
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), na zasadach określonych w umowie, elementów kotew wklejanych stalowych tj. żerdzi wraz z podkładkami i nakrętkami, według normy PN-G 15091:1998 lub rozwiązań równoważnych , zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”.
Zamawiający określa następujące parametry równoważności dla normy PN-G 15091:1998, które będą oceniane w przypadku zaoferowania produktu równoważnego:
Kotwy stalowe wklejane stosowane jako elementy obudowy wyrobisk górniczych powinny spełniać następujące wymagania:
a) powinny umożliwiać mocowanie na całej swojej długości spoiwem żywicznym lub spoiwem na bazie cementów mineralnych,
b) ukształtowanie powierzchni żerdzi kotwi powinna zapewnić dokładne wymieszanie składników w przypadku stosowania jako spoiwa ładunków klejowych,
c) żerdzie kotwiowe powinny być proste. Odchyłka prostolinijności żerdzi stalowych nie powinna przekraczać 1 mm na 1m długości żerdzi,
d) powierzchnia zewnętrzna żerdzi na całej długości nie powinna mieć pęknięć, wżerów i widocznych wgnieceń,
e) żerdź kotwiowa powinna być wykonywana z pręta stalowego o wytrzymałości na rozciąganie nie mniejszej niż 350,00 MPa i zapewnić nośność kotwi co najmniej 100,0 kN,
f) podkładka wraz z nakrętką , które podtrzymują skały górotworu powinny przenieść siłę nie mniejsza niż 60,0 kN.
Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34913800-8 - Kotwy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej ofert ceną przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





