Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00649953/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: +48598410091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be8fccdc-cc2a-4cbf-bf47-eb5de2274e5a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049054/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Wykonanie robót budowalnych polegających na naprawach i remontach dróg zlok. w pasach drogowych w granicach adm. m. Słupska oraz dróg wewnętrznych należ. do miasta Słupska - zad. nr 1- 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649953
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.48.2024.ZP2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie ZADANIA NR 1 – „Naprawa dróg o nawierzchniach ulepszonych”:1) Do nawierzchni ulepszonych zalicza się nawierzchnie:
a) z kostki kamiennej, betonowej, żużlowej, klinkierowej,
b) betonowe,
c) mineralno-bitumiczne,
2) Do obowiązków Wykonawcy w zakresie ZADANIA NR 1 należy w szczególności:
a) naprawa pojedynczych uszkodzeń o wielkości do 12 m2 w nawierzchniach chodników i ścieżek rowerowych,
b) naprawa pojedynczych uszkodzeń o wielkości do 5 m2 w jezdniach o nawierzchniach bitumicznych oraz do 10 m2 w pozostałych nawierzchniach jezdni,
c) wykonanie remontów cząstkowych w nawierzchniach bitumicznych tj.:
zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót,
wycięcie i rozbiórka uszkodzonej nawierzchni z załadunkiem i wywozem gruzu,
oczyszczenie, osuszenie i posmarowanie krawędzi oraz powierzchni dna emulsją asfaltową,
ręczne wykonanie warstwy z przetworzonej mieszanki mineralno — asfaltowej lub z betonu asfaltowego,
ręczne wykonanie warstwy z przetworzonej mieszanki mineralno-asfaltowej,
zagęszczenie walcem drogowym wykonanej warstwy,
uszczelnienie krawędzi łaty masą zalewową i posypanie grysem 1-3,
d) wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno — emulsyjną o uziarnieniu ciągłym przy użyciu remontera,
e) naprawa (poprzez uszczelnianie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych,
f) stały monitoring stanu nawierzchni,
g) zgłaszanie Zamawiającemu potrzeb w zakresie napraw cząstkowych,
h) wykonywanie poleceń Zamawiającego w zakresie napraw cząstkowych,
i) wypełnienie spoin w nawierzchniach z kostki betonowej, kostki kamiennej, itp.,
j) zabezpieczenie prowadzonych robót zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,
k) informowanie Zamawiającego o konieczności zorganizowania ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót oraz przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu i wykonanie związanego z tym oznakowania,
l) powiadomienie (e-mailem) Zamawiającego, przed przystąpieniem do robót, o terminie, lokalizacji i zakresie robót wraz z podaniem sposobu oznakowania robót,
m) oczyszczenie i przewiezienie, zważonego lub zliczonego pełnowartościowego materiału z rozbiórki na wskazane miejsce w obrębie do 10 km; koszt ważenia materiałów rozbiórkowych ponosi Wykonawca,
n) skompletowanie oraz przedstawienie dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
o) zorganizowanie i prowadzenie zleconych robót z należytą starannością z zachowaniem procesu technologicznego,
p) prowadzenie na bieżąco książki obmiarów i dokumentów rozliczeniowych i przedłożenie Zamawiającemu nie później niż 5 dni od daty zakończenia robót,
q) wykonanie robót w zakresie naprawy ubytków w nawierzchniach dróg krajowych i wojewódzkich niezwłocznie, nie później niż w następnym dniu od dnia zgłoszenia (w formie: e-maila lub rozmowy telefonicznej), w pozostałych kategoriach dróg nie później niż w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia lub zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego terminem,
r) w przypadku zgłoszonych awarii zabezpieczenie i oznakowanie tego miejsca niezwłocznie po otrzymaniu informacji (w formie: e-maila lub rozmowy telefonicznej), nie później niż w ciągu 1 godziny.
2. Roboty należy prowadzić bez zamykania całej szerokości jezdni, przy zachowaniu ruchu na drogach.
3. Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz w oparciu o Ogólne Specyfikacje Techniczne opracowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie wymieniowe w rozdziale IV pkt 5 ppkt 5 SWZ.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia, będzie odbywała się na podstawie zleceń udzielanych przez Zamawiającego. Wielkość i rodzaj wykonywanych robót będzie ustalana przez Zamawiającego z każdorazowym określeniem zakresu robót wynikającego z aktualnych potrzeb. Nie dotyczy to sytuacji wynikających z zaistniałych awarii, gdzie zakres robót będzie ustalany na bieżąco.
5. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bezpośrednią całodobową łączność telefoniczną.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej dyspozycyjności na cały okres realizacji zamówienia.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż ZADANIE NR 1 – 6 miesięcy, licząc od dnia odbioru robót (zlecenia).
8. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w każdym roku obowiązywania umowy na kwotę nie mniejszą niż: ZADANIE NR 1: 2 500 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
9. Szczegółowy opis i warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla ZADANIA NR 1 wskazano w SWZ i projekcie umowy stanowiącym załączniki nr 9A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 8311402,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 21. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie ZADANIA NR 2 – „Wykonanie robót budowlanych w obrębie pasa drogowego”:
1) Zadanie polega na wykonaniu robót budowlanych w obrębie pasa drogowego (w nawierzchniach: jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, zatok i innych elementów ulic), także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym tj.:
a) frezowanie nawierzchni,
b) wykonanie robót budowlanych w zakresie układania chodników i asfaltowania,
c) wymiana nawierzchni odcinków chodników, ścieżek rowerowych, zatok i innych elementów dróg.
2) Do obowiązków Wykonawcy w zakresie ZADANIA NR 2 należy, w szczególności:
a) wykonanie robót w obrębie pasa drogowego w nawierzchniach dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego zakresem, technologią i terminem,
b) frezowanie nawierzchni i mechaniczne wykonanie warstw z mieszanek mineralno-bitumicznych,
c) mechaniczne i ręczne wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, zatok i innych elementów drogi oraz ponowne wykonanie nawierzchni z materiałów uzgodnionych z Zamawiającym,
d) zabezpieczenie prowadzonych robót zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,
e) informowanie Zamawiającego o konieczności zorganizowania ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót oraz przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu i wykonanie związanego z tym oznakowania,
f) powiadomienie Zamawiającego (e-mailem) przed przystąpieniem do robót o terminie, lokalizacji i zakresie robót wraz z podaniem sposobu oznakowania robót,
g) oczyszczenie i przewiezienie, zważonego lub zliczonego pełnowartościowego materiału z rozbiórki oraz materiału pofrezowego we wskazane miejsce w obrębie do 10 km; koszt ważenia materiałów rozbiórkowych ponosi Wykonawca,
h) skompletowanie oraz przedstawienie dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
i) zorganizowanie i prowadzenie zleconych robót z należytą starannością z zachowaniem procesu technologicznego,
j) wykonanie robót budowlanych w obrębie pasa drogowego od dnia zgłoszenia (w formie: e- maila lub rozmowy telefonicznej), nie później niż w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia lub zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego terminem,
k) prowadzenie na bieżąco książki obmiarów i dokumentów rozliczeniowych i przedłożenie Zamawiającemu nie później niż 5 dni od daty zakończenia robót,
l) Wykonawca winien zapewnić kontrolę jakości robót materiałów oraz przekazać Zamawiającemu deklaracje zgodności na materiały i prefabrykaty przed ich wbudowaniem. Badania materiałów (atesty, aprobaty itp.) Wykonawca powinien przekazać przy robotach zanikających oraz przy odbiorze całości zleconych robót.
2. Roboty należy prowadzić bez zamykania całej szerokości jezdni, przy zachowaniu ruchu na drogach.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia, będzie odbywała się na podstawie zleceń udzielanych przez Zamawiającego. Wielkość i rodzaj wykonywanych robót będzie ustalana przez Zamawiającego z każdorazowym określeniem zakresu robót wynikającego z aktualnych potrzeb. Nie dotyczy to sytuacji wynikających z zaistniałych awarii, gdzie zakres robót będzie ustalany na bieżąco.
4. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bezpośrednią całodobową łączność telefoniczną.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej dyspozycyjności na cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz w oparciu o Ogólne Specyfikacje Techniczne opracowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie wymieniowe w rozdziale IV pkt 6 ppkt 5 SWZ.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż ZADANIE NR 2 – 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru robót (zlecenia).
8. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w każdym roku obowiązywania umowy na kwotę nie mniejszą niż: ZADANIE NR 1: 70 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
9. Szczegółowy opis i warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla ZADANIA NR 2 wskazano w SWZ i projekcie umowy stanowiącym załączniki nr 9B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 243611,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie ZADANIA NR 3 – „Naprawa dróg o nawierzchniach nieulepszonych”:1) Do nawierzchni nieulepszonych zalicza się nawierzchnie:
a) gruntowe,
b) żużlowe,
c) tłuczniowe,
d) z płyt żelbetowych pełnych i ażurowych.
2) Zakres robót w ramach ZADANIA NR 3:
a) wykonanie nawierzchni tymczasowych z:
tłucznia betonowego,
płyt betonowych lub żelbetowych,
z destruktu asfaltowego,
b) wykonanie robót polegających na profilowaniu i wyrównywaniu dróg o nawierzchniach nieulepszonych oraz podejmowaniu innych działań technicznych mających na celu zapewnienie właściwego stanu technicznego drogi oraz sprawności i bezpieczeństwa ruchu drogowego niezależnie od warunków atmosferycznych.
3) Do obowiązków Wykonawcy w zakresie ZADANIA NR 3 należy w szczególności:
a) ręczne i mechaniczne wyrównanie nawierzchni gruntowych, żużlowych, z destruktu asfaltowego oraz z gruzu betonowego,
b) uzupełnienie gruntem, żużlem, destruktem asfaltowym, tłuczniem betonowym ubytków w nawierzchni lub miejsc zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego,
c) ścinanie zawyżonych poboczy wraz z transportem nadmiaru gruntu,
d) mechaniczne zagęszczenie nawierzchni,
e) utrzymanie normatywnej głębokości rowów przydrożnych oraz normatywnego spadku skarp,
f) wykonywanie nawierzchni z destruktu asfaltowego,
g) wykonywanie nawierzchni z tłucznia betonowego,
h) wykonywanie nawierzchni z płyt żelbetowych ażurowych oraz płyt żelbetowych drogowych pełnych,
i) utrzymanie nawierzchni w stanie przejezdności,
j) monitorowanie na bieżąco stanu nawierzchni dróg,
k) bieżące zgłaszanie Zamawiającemu potrzeb napraw nawierzchni,
l) wykonywanie poleceń Zamawiającego w zakresie utrzymania nawierzchni,
m) przekazywanie informacji w zakresie awarii urządzeń podziemnych i naziemnych,
n) wykonanie robót w zakresie naprawy w nawierzchniach dróg nie później niż w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia lub zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego terminem (w formie: e-maila lub rozmowy telefonicznej),
o) w przypadku zgłoszonych awarii należy zabezpieczyć i oznakować te miejsca niezwłocznie po otrzymaniu informacji (w formie elektronicznej lub rozmowy telefonicznej), nie później niż w ciągu 1 godziny,
p) zabezpieczenie prowadzonych robót zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,
q) informowanie Zamawiającego o konieczności zorganizowania ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót oraz przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu i związane z tym oznakowanie.
2. Roboty należy prowadzić bez zamykania całej szerokości jezdni, przy zachowaniu ruchu na drogach.
3. Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz w oparciu o Ogólne Specyfikacje Techniczne opracowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie wymieniowe w rozdziale IV pkt 7 ppkt 6 SWZ.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia, będzie odbywała się na podstawie zleceń udzielanych przez Zamawiającego. Wielkość i rodzaj wykonywanych robót będzie ustalana przez Zamawiającego z każdorazowym określeniem zakresu robót wynikającego z aktualnych potrzeb. Nie dotyczy to sytuacji wynikających z zaistniałych awarii, gdzie zakres robót będzie ustalany na bieżąco.
5. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bezpośrednią całodobową łączność telefoniczną.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej dyspozycyjności na cały okres realizacji zamówienia.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż ZADANIE NR 3 – 3 miesiące, licząc od dnia odbioru robót (zlecenia).
8. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w każdym roku obowiązywania umowy na kwotę nie mniejszą niż: ZADANIE NR 3: 200 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
9. Szczegółowy opis i warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla ZADANIA NR 3 wskazano w SWZ i projekcie umowy stanowiącym załączniki nr 9C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 728471,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10661295,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10661295,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10661295,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EGIDA Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392536879
7.3.4) Miejscowość: Włynkówko 49A
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EGIDA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EGIDA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10661295,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 988292,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1204440,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 988292,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EGIDA Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392536879
7.3.4) Miejscowość: Włynkówko 49A
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EGIDA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EGIDA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 988292,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1333644,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1333644,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1333644,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIMAR Ryszard Ziegert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421017479
7.3.3) Ulica: Konarskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1333644,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa nożyków do sterylnego łącznia drenów do zgrzewarek TSCD II będące na wyposażeniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy do RCKiK w Słupsku.
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - II postępowanie
- Przygotowywanie i dowożenie posiłków dzieciom do Przedszkola Gminnego "Bajka" w Jezierzycach, Filii Przedszkola Gminnego "Bajka" i oddziału żłobkowego w Siemianicach w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- Roboty budowlane w przychodniach SPMZOZ w Słupsku
- Dostawa urządzenia sprzątającego wielofunkcyjnego w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej- Włodzice Wielkie, Włodzice Małe
- Bieżącą konserwację nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Choszczno
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Przebudowa DP 3901 na odcinku od miejscowości Ruda, gm. Gidle do granicy województwa łódzkiego
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.