Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00043561/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa naprawy pojazdów służbowych 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu z Garnizonu: Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów w roku 2022 w zakresie 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa naprawy pojazdów służbowych 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu z Garnizonu: Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów w roku 2022 w zakresie 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eaa0cb2-8342-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043561/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 69105,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu LublinZakres naprawy pojazdów w części nr 1 będzie obejmował następujące czynności:
diagnostyka komputerowa silnika i jego układów,
obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu,
diagnostykę poduszek i kurtyn powietrznych,
naprawa elementów zawieszenia,
naprawę układu kierowniczego,
naprawę układu przeniesienia mocy,
naprawę układu zasilania paliwem i powietrzem,
naprawę układu elektrycznego,
naprawa układu hamulcowego,
naprawa układu wydechowego,
naprawa układu klimatyzacji i ogrzewania postojowego pojazdu,
naprawa silnika i jego osprzętu,
naprawa skrzyń biegów oraz sprzęgła,
naprawa skrzyń rozdzielczych,
naprawa mostów napędowych,
naprawa wałów napędowych i resorów,
naprawa przekładni kierowniczych,
naprawa pomp wtryskowych,
naprawa instalacji elektrycznej,
naprawy blacharsko - lakiernicze,
naprawa elementów pojazdu z tworzyw sztucznych,
wymiana/naprawa: klamek, zawiasów, zamków, rolek drzwi przesuwnych,
usługi spawalnicze,
Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności nie wymienionych powyżej a niezbędnych do przywrócenia sprawności technicznej pojazdu. Wykonawca może wykonać inny zakres naprawy tylko
i wyłącznie po otrzymaniu zgody Zamawiającego.
W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, opończy, piór wycieraczek, żarówek reflektorowych oraz dywaników i pokrowców.
Naprawa pojazdów zostanie wykonana zgodnie z wymogami oraz warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługi będące przedmiotem umowy przy pomocy wykwalikowanych pracowników.
Materiały i części użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta.
Części użyte do naprawy będą fabrycznie nowe o potwierdzonej jakości oryginalne z oznaczeniem „O” i „Q”, dopuszcza się możliwość montażu części zamiennych porównywalnej jakości z oznaczeniem „P” po uzyskaniu zgody Zamawiającego, części zamienne muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producenta poszczególnych pojazdów.
Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz jego podzespołów
i układów.
Regeneracja części i podzespołów pojazdu dotyczy tylko tych, które są dostarczone do Wykonawcy wraz z pojazdem.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni potencjał techniczny: urządzenia warsztatowe oraz narzędzia, niezbędne do wykonania zakresu napraw wyszczególnionych powyżej.
Dla części nr 1
• Zamawiający, na swój kosz dostarczy pojazd do miejsca wykonania naprawy oraz odbierze pojazd po wykonanej usłudze, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości nie większej niż 120 km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 3 do umowy):
Lublin dla części nr 1;
• Wykonawca na swój koszt odbierze/dostarczy do naprawy/po naprawie od/do Jednostki Wojskowej pojazdy służbowe 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości większej niż 120 km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 3 do umowy):
Lublin dla części nr 1;
Naprawa może obejmować przykładowe pojazdy osobowe, terenowe, dostawcze, mikrobusy, traktory kołowe dla części nr 1 z Garnizonu Lublin.
Typ, marka pojazdu Ilość Rok produkcji
SAMOCHODY OSOBOWE/TERENOWE
HONKER 2000 7 2004-2011
ISUZU D-MAX 1 2016
KIA SPORTAGE 1 2016
MITSUBISHI PAJERO 1 2004
OPEL INSIGNIA 8 2013-2019
OPEL VECTRA 1 2008
RENAULT MEGANE 1 2007
SKODA OCTAVIA II 1 2008
SKODA OCTAVIA III 3 2014-2020
SKODA SUPERB 2 2006
SKODA SUPERB III 1 2020
TOYOTA L-C 1 2004
VOLKSWAGEN CADDY 1 2017
FORD RANGER XLT 2.0 16 2020-2021
MIKROBUSY/DOSTAWCZE
VOLKSWAGEN CRAFTER 16 2012-2019
FIAT DUCATO 3 2012
FORD TRANSIT 8 2018-2019
MERCEDES-BENZ VITO 1 2018
OPEL VIVARO 6 2006-2013
OPEL MOVANO 1 2005
VOLKSWAGEN TRANSPORTER 5 2017-2019
MAN 3 2020
RENAULT MASTER L2H2 (poj. sanitarny) 1 2018
TRAKTORY KOŁOWE
ZETOR 1 2013
URSUS U-1614 1 2000
URSUS C-360 1 1985
Planowana do napraw i wykonywania obsług okresowych liczba pojazdów
w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie.
Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów (o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik), informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.
Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w tabeli powyżej w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32 WOG.
Prognozowana ilość roboczogodzin w zakresie części nr 1 na 2022 rok wynosi – 180 rbg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu ChełmZakres naprawy pojazdów w części nr 2 będzie obejmował następujące czynności:
diagnostyka komputerowa silnika i jego układów,
obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu,
diagnostykę poduszek i kurtyn powietrznych,
naprawa elementów zawieszenia,
naprawę układu kierowniczego,
naprawę układu przeniesienia mocy,
naprawę układu zasilania paliwem i powietrzem,
naprawę układu elektrycznego,
naprawa układu hamulcowego,
naprawa układu wydechowego,
naprawa układu klimatyzacji i ogrzewania postojowego pojazdu,
naprawa silnika i jego osprzętu,
naprawa skrzyń biegów oraz sprzęgła,
naprawa skrzyń rozdzielczych,
naprawa mostów napędowych,
naprawa wałów napędowych i resorów,
naprawa przekładni kierowniczych,
naprawa pomp wtryskowych,
naprawa instalacji elektrycznej,
naprawy blacharsko - lakiernicze,
naprawa elementów pojazdu z tworzyw sztucznych,
wymiana/naprawa: klamek, zawiasów, zamków, rolek drzwi przesuwnych,
usługi spawalnicze,
Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności nie wymienionych powyżej a niezbędnych do przywrócenia sprawności technicznej pojazdu. Wykonawca może wykonać inny zakres naprawy tylko
i wyłącznie po otrzymaniu zgody Zamawiającego.
W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, opończy, piór wycieraczek, żarówek reflektorowych oraz dywaników i pokrowców.
Naprawa pojazdów zostanie wykonana zgodnie z wymogami oraz warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługi będące przedmiotem umowy przy pomocy wykwalikowanych pracowników.
Materiały i części użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta.
Części użyte do naprawy będą fabrycznie nowe o potwierdzonej jakości oryginalne z oznaczeniem „O” i „Q”, dopuszcza się możliwość montażu części zamiennych porównywalnej jakości z oznaczeniem „P” po uzyskaniu zgody Zamawiającego, części zamienne muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producenta poszczególnych pojazdów.
Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz jego podzespołów
i układów.
Regeneracja części i podzespołów pojazdu dotyczy tylko tych, które są dostarczone do Wykonawcy wraz z pojazdem.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni potencjał techniczny: urządzenia warsztatowe oraz narzędzia, niezbędne do wykonania zakresu napraw wyszczególnionych powyżej.
Dla części nr 2
• Zamawiający, na swój kosz dostarczy pojazd do miejsca wykonania naprawy oraz odbierze pojazd po wykonanej usłudze, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości nie większej niż 120 km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 3 do umowy):
Chełm dla części nr 2;
• Wykonawca na swój koszt odbierze/dostarczy do naprawy/po naprawie od/do Jednostki Wojskowej pojazdy służbowe 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości większej niż 120 km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 3 do umowy):
Chełm dla części nr 2;
Naprawa może obejmować przykładowe pojazdy osobowe, terenowe, dostawcze, mikrobusy dla części nr 2 z Garnizonu Chełm.
Typ, marka pojazdu Ilość Rok produkcji
SAMOCHODY OSOBOWE/TERENOWE
HONKER 2000 4 2005-2011
HONKER 2324 1 1998
HYUNDAI I30 1 2010
OPEL VECTRA 1 2007
SKODA OCTAVIA II 1 2008
FORD RANGER XLT 2.0 6 2020-2021
MIKROBUSY/DOSTAWCZE
FIAT DUCATO 2 2008-2012
VOLKSWAGEN CRAFTER 1 2019
VOLKSWAGEN CARAVELE 1 2005
LUBLIN 3324 2 1999
OPEL VIVARO 1 2007
VOLKSWAGEN TRANSPORTER 4 2017-2018
TARPAN IVECO (poj. sanitarny) 1 1992
Planowana do napraw i wykonywania obsług okresowych liczba pojazdów w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie.
Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów (o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik), informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.
Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w tabeli powyżej w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG.
Prognozowana ilość roboczogodzin w zakresie części nr 2 na 2022 rok wynosi – 90 rbg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu HrubieszówZakres naprawy pojazdów w części nr 3 będzie obejmował następujące czynności:
diagnostyka komputerowa silnika i jego układów,
obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu,
diagnostykę poduszek i kurtyn powietrznych,
naprawa elementów zawieszenia,
naprawę układu kierowniczego,
naprawę układu przeniesienia mocy,
naprawę układu zasilania paliwem i powietrzem,
naprawę układu elektrycznego,
naprawa układu hamulcowego,
naprawa układu wydechowego,
naprawa układu klimatyzacji i ogrzewania postojowego pojazdu,
naprawa silnika i jego osprzętu,
naprawa skrzyń biegów oraz sprzęgła,
naprawa skrzyń rozdzielczych,
naprawa mostów napędowych,
naprawa wałów napędowych i resorów,
naprawa przekładni kierowniczych,
naprawa pomp wtryskowych,
naprawa instalacji elektrycznej,
naprawy blacharsko - lakiernicze,
naprawa elementów pojazdu z tworzyw sztucznych,
wymiana/naprawa: klamek, zawiasów, zamków, rolek drzwi przesuwnych,
usługi spawalnicze,
Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności nie wymienionych powyżej a niezbędnych do przywrócenia sprawności technicznej pojazdu. Wykonawca może wykonać inny zakres naprawy tylko
i wyłącznie po otrzymaniu zgody Zamawiającego.
W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, opończy, piór wycieraczek, żarówek reflektorowych oraz dywaników i pokrowców.
Naprawa pojazdów zostanie wykonana zgodnie z wymogami oraz warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługi będące przedmiotem umowy przy pomocy wykwalikowanych pracowników.
Materiały i części użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta.
Części użyte do naprawy będą fabrycznie nowe o potwierdzonej jakości oryginalne z oznaczeniem „O” i „Q”, dopuszcza się możliwość montażu części zamiennych porównywalnej jakości z oznaczeniem „P” po uzyskaniu zgody Zamawiającego, części zamienne muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producenta poszczególnych pojazdów.
Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz jego podzespołów
i układów.
Regeneracja części i podzespołów pojazdu dotyczy tylko tych, które są dostarczone do Wykonawcy wraz z pojazdem.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni potencjał techniczny: urządzenia warsztatowe oraz narzędzia, niezbędne do wykonania zakresu napraw wyszczególnionych powyżej.
Dla części nr 3
• Zamawiający, na swój kosz dostarczy pojazd do miejsca wykonania naprawy oraz odbierze pojazd po wykonanej usłudze, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości nie większej niż 120 km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 3 do umowy):
Hrubieszów dla części nr 3;
• Wykonawca na swój koszt odbierze/dostarczy do naprawy/po naprawie od/do Jednostki Wojskowej pojazdy służbowe 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości większej niż 120 km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 3 do umowy):
Hrubieszów dla części nr 3;
Naprawa może obejmować przykładowe pojazdy osobowe, terenowe, dostawcze, mikrobusy dla części nr 3 z Garnizonu Hrubieszów.
Typ, marka pojazdu Ilość Rok produkcji
SAMOCHODY OSOBOWE/TERENOWE
HONKER 2000 7 2003-2008
HONKER 2324 3 1999
OPEL INSIGNIA 1 2012
OPEL VECTRA 1 2005
TOYOTA HILUX 1 2008
FORD RANGER XLT 2.0 4 2020-2021
MIKROBUSY/DOSTAWCZE
VOLKSWAGEN CRAFTER 1 2019
VOLKSWAGEN TRANSPORTER 1 2018
MAN 1 2020
FIAT DUCATO 2 2012-2015
FORD TRANSIT 1 2008
Planowana do napraw i wykonywania obsług okresowych liczba pojazdów
w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie.
Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów (o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik), informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.
Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w tabeli powyżej w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32 WOG.
Prognozowana ilość roboczogodzin w zakresie części nr 3 na 2022 rok wynosi – 120 rbg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: quady i motocykle z Garnizonu Zamość, Chełm, Lublin, HrubieszówZakres naprawy quadów i motocykli w zakresie części nr 4 będzie obejmował następujące czynności:
diagnostyka komputerowa silnika i jego układów,
obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki,
naprawa elementów zawieszenia,
naprawę układu kierowniczego,
naprawę układu przeniesienia mocy,
naprawę układu zasilania paliwem i powietrzem,
naprawę układu elektrycznego,
naprawa układu hamulcowego,
naprawa układu wydechowego,
naprawa silnika i jego osprzętu,
naprawa skrzyń biegów oraz sprzęgła,
naprawa mostów napędowych,
naprawa wałów napędowych i resorów,
naprawa przekładni kierowniczych,
naprawa instalacji elektrycznej,
naprawy blacharsko - lakiernicze,
naprawa elementów pojazdu z tworzyw sztucznych,
usługi spawalnicze,
Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności, nie wymienionych powyżej a niezbędnych do przywrócenia sprawności technicznej sprzętu wojskowego. Wykonawca może wykonać inny zakres naprawy tylko i wyłącznie po otrzymaniu zgody Zamawiającego.
W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, żarówek reflektorowych.
Naprawa quadów i motocykli zostanie wykonana zgodnie z wymogami oraz warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługi będące przedmiotem umowy przy pomocy wykwalikowanych pracowników.
Materiały i części użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta.
Części użyte do naprawy będą fabrycznie nowe o potwierdzonej jakości oryginalne z oznaczeniem „O” i „Q”, dopuszcza się możliwość montażu części zamiennych porównywalnej jakości z oznaczeniem „P” po uzyskaniu zgody Zamawiającego, części zamienne muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producenta poszczególnych quadów
i motocykli.
Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych quadów i motocykli oraz jego podzespołów i układów.
Regeneracja części i podzespołów quadów, motocykli dotyczy tylko tych, które są dostarczone do Wykonawcy wraz z pojazdem.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni potencjał techniczny: urządzenia warsztatowe oraz narzędzia, niezbędne do wykonania zakresu napraw wyszczególnionych powyżej.
Dla części nr 4
Zamawiający, na swój kosz dostarczy pojazd do miejsca wykonania naprawy oraz odbierze pojazd po wykonanej usłudze, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest na terenie województwa lubelskiego dla Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 3 do umowy): Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów.
Wykonawca na swój koszt odbierze/dostarczy do naprawy/po naprawie od/do Jednostki Wojskowej pojazdy służbowe 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest poza terenem województwa lubelskiego dla Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 3 do umowy): Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów.
Naprawa może obejmować przykładowe quady i motocykle dla części nr 4
z Garnizonu Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów.
Typ, marka pojazdu Ilość Rok produkcji
MOTOCYKLE
KAWASAKI VERSYS 650 ABS 18 2016-2018
KAWASAKI VN900 CLASSIC 2 2015
KAWASAKI HEAVY LE650C 3 2012
KAWASAKI Z800 ABS 1 2014
YAMAHA XT 660R 3 2010
YAMAHA XTZ 690 2 2019
QUADY
ARCTIC CAT 400IA 4X4 7 2006-2016
ARCTIC CAT 1000XT 2 2016
TGB BLADE 1000I LT EPS 4X4 21 2017-2018
BOMBARDIER CAN-AM OUTLANDER MAX 650 8 2008
POLARIS X2 800 8 2007
Planowana do napraw i wykonywania obsług okresowych liczba quadów
i motocykli w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie.
Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu quadów i motocykli
(o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik), informując o tym Wykonawcę
w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.
Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy quadów i motocykli różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w tabeli powyżej w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do sprzętu wojskowego należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG.
Prognozowana ilość roboczogodzin w zakresie części nr 4 na 2022 rok wynosi – 151 rbg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SABAT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430864696
7.3.3) Ulica: Budowlana
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-469
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WIST KRZYSZTOF DRĄCZKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 950245476
7.3.3) Ulica: Kolejowa
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WIST KRZYSZTOF DRĄCZKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 950245476
7.3.3) Ulica: Kolejowa
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie CZĘŚCI NR 4 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- PRZEBUDOWA CHODNIKA POŁOŻONEGO PRZY ULICY WĄSKIEJ
- Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków: Część nr 1: bud. nr 1 w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej; Część nr 2: bud. nr 6 w kompleksie wojskowym w Lublinie.
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadań inwestycyjnych z podziałem na części: CZĘŚĆ 1: Budowa dr. gm. nr 110396L w m. Zawada CZĘŚĆ 2: Budowa dr. gm. nr 112231L w m. Mokre
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110397L w m. Sitaniec Wolica w zakresie budowy chodnika.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGI OKRESOWE I NAPRAWY AWARYJNE WOJSKOWYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH II
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.