Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00046207/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090215 z dnia 2021-06-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej w miejscowości Suliszew.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Kawęczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148383
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Kawęczyn
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Kawęczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-115
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 831-42-89
1.5.8.) Numer faksu: 46 831-42-89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugkaweczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkaweczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej w miejscowości Suliszew.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f544d5a-a8da-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015075/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont drogi gminnej w miejscowości Suliszew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 668397,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi gminnej w miejscowości Suliszew
Parametry techniczne: kategoria ruchu – KR2 klasa drogi – D prędkość projektowa – 30 km/h długość jezdni – 1.410,00 m szerokości jezdni – 3,80 m – 4,50 m odwodnienie – powierzchniowe.
Sytuacja: Planowana inwestycja mieści się w granicach pasa drogowego. Remont jezdni przewiduje się istniejącym śladem. W ramach inwestycji nie będą wykonywane nowe pobocza, należy jedynie uzupełnić ubytki powstałe po ułożeniu warstwy bitumicznej w istniejącym pasie drogowym. Na wysokości wjazdów pobocza należy odtworzyć z kruszywem łamanym. Na początku i na końcu planowanego odcinka należy wykonać wcinkę na długości 1,00 m w celu uzyskania łagodnego połączenia dwóch nawierzchni. Prace polegać będą na remoncie istniejącej nawierzchni bitumicznej na całej szerokości jezdni, gdyż istniejąca nawierzchnia jest bardzo wykruszona i wytarta, miejscami widoczna jest nawet podbudowa z kruszywa. - Jezdnia Przewiduje się wykonanie remontu jezdni o szerokości od 3,80 m do 4,50 m o nawierzchni z betonu asfaltowego. Na całej długości remontowanej jezdni należy wykonać warstwę bitumiczną celem odtworzenia pierwotnej konstrukcji jezdni.
Konstrukcja: 4 cm – remontowana warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – remontowana warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 150 kg/m2 .
Niweleta: Z uwagi na fakt, iż trasa remontowanej jezdni w planie przebiega po starym śladzie jezdni bitumicznej nie przewidziano korekt wysokościowych planowanej inwestycji.
Zestawienie powierzchni Powierzchnia remontowanej jezdni o nawierzchni bitumicznej wynosi – 5992,50 m2
Odwodnienie: Wody opadowe będą odprowadzane tak jak dotychczas za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych po terenie przyległym w pasie drogowym.
Informacje dodatkowe dotyczące terenu objętego opracowaniem Teren, na którym przebiega inwestycja nie jest wpisany do rejestru zabytków oraz nie podlega ochronie. Teren przeznaczony na inwestycję nie podlega wpływom eksploatacji górniczej oraz nie znajduje się w granicach terenów górniczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286130,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 563591,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317518,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET Marcin Gluchowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-170-56-09
7.3.3) Ulica: Gawlowska 179a
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317518,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Poprawa jakości parkingów, placów i dróg na terenie Gminy Brąszewice
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego pomiędzy ul. Saperów i ul. Czołgistów w Ząbkach
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Sobków - etap III
- Przebudowa ulicy J. Stapińskiego w Krośnie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1928 R Wysoka Strzyżowska - Strzyżów - Żarnowa w m. Strzyżów w km 5+145 - 5+330 i 5+380 - 6+190.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.