eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW w Krakowie - z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090129 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW w Krakowie – z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48124465700

1.5.8.) Numer faksu: +48124465702

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zdw.krakow.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progow-unijnych.html?view=przetarg&id=4966

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW w Krakowie – z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cd37d17-a997-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003467/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa znaków pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047818/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-3/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 614644,60 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW
w Krakowie – z podziałem na części: Część nr 1 – RDW Kraków. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z transportem do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich (Obwodów Drogowych): Rejonu Dróg Wojewódzkich w Krakowie – Obwód Drogowy w Kętach (ul. Błonie 17) i Obwód Drogowy w Babicach (ul. Zakopiańska 10). Dostawy realizowane będą w miarę potrzeb, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy. Podana w ramach WYCENY (zał. nr 2.1.1. SWZ) ilość znaków i urządzeń BRD określa maksymalny zakres i wartość umowy w ramach każdej z części zamówienia. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie każdej z części zamówienia w zakresie co najmniej 80 % wartości umownej brutto umowy oraz zastrzega sobie możliwość zmian ilości znaków i urządzeń BRD pomiędzy określonymi kategoriami asortymentu bez konieczności zmiany (aneksowania) umowy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 138002,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW
w Krakowie – z podziałem na części: Część nr 2 – RDW Jakubowice. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z transportem do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich (Obwodów Drogowych): Rejonu Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach – Obwód Drogowy w Jakubowicach (Jakubowice 75) i Obwód Drogowy w Wolbromiu (ul. Garbarska 37). Dostawy realizowane będą w miarę potrzeb, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy. Podana w ramach WYCENY (zał. nr 2.2.1. SWZ) ilość znaków i urządzeń BRD określa maksymalny zakres i wartość umowy w ramach każdej z części zamówienia. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie każdej z części zamówienia w zakresie co najmniej 80 % wartości umownej brutto umowy oraz zastrzega sobie możliwość zmian ilości znaków i urządzeń BRD pomiędzy określonymi kategoriami asortymentu bez konieczności zmiany (aneksowania) umowy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 93776,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW
w Krakowie – z podziałem na części: Część nr 3 – RDW Myślenice. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z transportem do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich (Obwodów Drogowych): Rejonu Dróg Wojewódzkich w Myślenicach – Obwód Drogowy w Myślenicach (ul. Drogowców 2) i Obwód Drogowy w Bochni (ul. Proszowska 14). Dostawy realizowane będą w miarę potrzeb, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy. Podana w ramach WYCENY (zał. nr 2.3.1. SWZ) ilość znaków i urządzeń BRD określa maksymalny zakres i wartość umowy w ramach każdej z części zamówienia. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie każdej z części zamówienia w zakresie co najmniej 80 % wartości umownej brutto umowy oraz zastrzega sobie możliwość zmian ilości znaków i urządzeń BRD pomiędzy określonymi kategoriami asortymentu bez konieczności zmiany (aneksowania) umowy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 113013,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW
w Krakowie – z podziałem na części: Część nr 4 – RDW Nowy Sącz. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z transportem do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich (Obwodów Drogowych): Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu – Obwód Drogowy w Starym Sączu (ul. Źródlana 24) i Obwód Drogowy w Czarnym Dunajcu (ul. Kolejowa 30G). Dostawy realizowane będą w miarę potrzeb, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy. Podana w ramach WYCENY (zał. nr 2.4.1. SWZ) ilość znaków i urządzeń BRD określa maksymalny zakres i wartość umowy w ramach każdej z części zamówienia. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie każdej z części zamówienia w zakresie co najmniej 80 % wartości umownej brutto umowy oraz zastrzega sobie możliwość zmian ilości znaków i urządzeń BRD pomiędzy określonymi kategoriami asortymentu bez konieczności zmiany (aneksowania) umowy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 146116,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW
w Krakowie – z podziałem na części: Część nr 5 – RDW Tarnów. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z transportem do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich (Obwodów Drogowych): Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tarnowie – Obwód Drogowy w Ciężkowicach (ul. Równa 10) i Obwód Drogowy w Sieradzy (Sieradza 229). Dostawy realizowane będą w miarę potrzeb, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy. Podana w ramach WYCENY (zał. nr 2.5.1. SWZ) ilość znaków i urządzeń BRD określa maksymalny zakres i wartość umowy w ramach każdej z części zamówienia. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie każdej z części zamówienia w zakresie co najmniej 80 % wartości umownej brutto umowy oraz zastrzega sobie możliwość zmian ilości znaków i urządzeń BRD pomiędzy określonymi kategoriami asortymentu bez konieczności zmiany (aneksowania) umowy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 123736,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194472,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279804,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194472,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMED Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 685-220-95-96

7.3.3) Ulica: Tarnowska 48

7.3.4) Miejscowość: Tuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-170

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194472,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-17

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126387,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175501,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126387,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Techniki Drogowej INBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945-211-38-59

7.3.3) Ulica: Dobrego Pasterza 116

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-416

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126387,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-17

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151351,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212764,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151351,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Techniki Drogowej INBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945-211-38-59

7.3.3) Ulica: Dobrego Pasterza 116

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-416

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151351,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-17

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200926,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315864,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200926,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMED Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 685-220-95-96

7.3.3) Ulica: Tarnowska 48

7.3.4) Miejscowość: Tuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-170

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200926,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-17

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164614,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255564,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164614,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Techniki drogowej INBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945-211-38-59

7.3.3) Ulica: Dobrego Pasterza 116

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-416

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164614,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-17
2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.