eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WêgrówModernizacja pionu kuchennego w Przedszkolu Nr 2 "Pod S³oneczkiem"



Og³oszenie z dnia 2022-03-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja pionu kuchennego w Przedszkolu Nr 2
"Pod S³oneczkiem"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Przedszkole Nr 2 „Pod S³oneczkiem” w Wêgrowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711673148

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wêgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podsloneczkiem@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.podsloneczkiem.wegrow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Przedszkole

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pionu kuchennego w Przedszkolu Nr 2
"Pod S³oneczkiem"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-61950869-a501-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00090066

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00087165/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja pionu kuchennego w Przedszkolu nr 2 Pod S³oneczkiem

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.
Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komunikacji
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, m.in.
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu,
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx
oraz Regulaminie ePUAP.
4.W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z
dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z
urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonano¶ci systemu miniPortal mo¿e byæ ograniczony.
5.Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania
opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika
6. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego
regulaminu.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do
komunikacji wynosi 150 MB.
8. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp,podmiotowych ¶rodków dowodowych,
przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu,
przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
9. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty)
odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez
miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We
wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia
(BZP)
10. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów
elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej email
przetargi@wegrow.com.pl, Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów
lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
11. Zamawiaj±cy przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym Wykonawcy, na co
Wykonawca wyra¿a zgodê wskazuj±c ten adres w ofercie i zobowi±zuje siê do utrzymania jego funkcjonalno¶ci przez czas trwania
potêpowania. Domniemywa siê, ¿e doukumenty, o¶wiadczenia i wnioski przekazywane na adres poczty elektronicznej wskazany w
formularzu ofertowym zosta³y dorêczone skutecznie, a wykonawca zapozna³ siê z ich tre¶ci±.
Szczegó³owe informacje s± w punkcie 13 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zapisy dotycz±ce RODO :
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedszkole nr 2 „Pod S³oneczkiem” w Wêgrowie ul. 11 Listopada 1 07-100 Wêgrów tel. 25 7924352, email: podsloneczkiem@wp.pl *
 inspektorem ochrony danych osobowych w Predszkole nr 2 „Pod S³oneczkiem” w Wêgrowie ul. 11 Listopada 1 07-100 Wêgrów jest Pani/Pani Micha³ Zajdowicz prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± pod nazw± PHAROS Micha³ Zajdowicz ul. Strzeszyñska 251/10, 60-479 Poznañ Tel. 505 156 508 email wegrow@twoj-abi.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Modernizacja pionu kuchennego w Przedszkolu Nr 2 "Pod S³oneczkiem"
 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18, 19 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest modernzacja zaplecza kuchennego w budynku Przedszkola nr 2 Pod S³oneczkiem w Wêgrowie. Roboty budowlane przewidziane s± wewn±trz budynku. Inwestycja nie spowoduje zmiany zagospodarowania terenu. Zagospodarowanie terenu bez zmian.

Roboty do wykonania w zapleczu kuchennym oraz na klatce schodowej zapewniaj±cej komunikacjê z zapleczem kuchennym
1. Demonta¿ istniej±cego wyposa¿enia
2. Rozbiórka fragmentów ¶cianek dzia³owych
3. Demonta¿ instalacji sanitarnej i urz±dzeñ
4. Demonta¿ grzejników c.o.
5. Demonta¿ okienka podawczego
6. Demonta¿ stolarki drzwiowej
7. Skucie ok³adzin ¶ciennych
8. Demonta¿ instalacji elektrycznej
9. Dostosowanie otworów drzwiowych do nowej stolarki.
10. Wymiana parapetów wewnêtrznych na nowe wykonane z konglomeratu gr. 3cm
11. Remont posadzek, skucie istniej±cych p³ytek terakotowych i lastrykowych, wykonanie warstwy wyrównuj±cej, systemowej hydroizolacji oraz u³o¿enie nowych p³ytek gres
12. Demonta¿ wy³azu dachowego oraz drabiny i monta¿ nowego wy³azu dachowego wraz z drabin± rozsuwan±.
13. Wykonanie ¶cianek dzia³owych murowanych gazobetonu
14. Wykonanie tynków i g³adzi gipsowych na ¶cianach
15. Monta¿ nowej stolarki aluminiowej w kolorze Ral 9006, drzwi szklone szk³em mlecznym bezpiecznym, w dolnej kwaterze drzwi wype³nione panelem w kolorze Ral 9006, wyposa¿one w klamkê i zamek na wk³adkê.
16. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i sanitarnej
17. Malowanie ¶cian farbami lateksowymi, wraz z wykonaniem lamperii z farby olejnej na wys. 1,60m (w korytarzu, przedsionku i na klatce schodowej)
18. Wykonanie ok³adzin ¶ciennych z p³ytek glazurowanych do wys. 200cm w pomieszczeniach: kuchni, wydawalni, zmywalni, WC, magazynie produktów sypkich, obieralni z magazynem jaj, schowku porz±dkowym, pokoju socjalnym.
19. Malowanie balustrad klatki schodowej
20. Demonta¿ istniej±cej instalacji wentylacji mechanicznej i monta¿ nowej zgodnie z projektem wykonawczym
21.Monta¿ wyposa¿enia.

Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia wyznacza projekt budowlany, wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczo).

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia nale¿y wykonaæ równie¿:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzysz±ce, które s± konieczne do prawid³owego wykonania robót ujêtych w kosztorysie, w tym prace wynikaj±ce ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynno¶ci, obowi±zki i wymogi wynikaj±ce z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót). W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji nale¿y stosowaæ siê do obowi±zuj±cych warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowi±zuj± w Polsce, przepisów prawa budowlanego.

Wykonawca zobowi±zany jest do :
1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze z³o¿oną ofertą, dokumentacją projektową, STWiORB, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (test jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), przepisami wykonawczymi do tej ustawy, innymi obowi±zującymi przepisami prawa, w tym dotycz±cymi ochrony ¶rodowiska oraz zasadami rzetelnej wiedzy techniczno – budowlanej,
2) przejêcia miejsca wykonywania robót w zakresie przedmiotu zamówienia, jego zabezpieczenia i oznakowania, wykonania zaplecza budowy i usuniêcia go po zakoñczeniu robót, wykonania elementów bezpieczeñstwa i utrzymania ruchu, tablic budowy, wykonania robót przygotowawczych, niezbêdnych do kompleksowej realizacji zadania, i innych wymagañ,
3) analizy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz dokonania uzgodnieñ i wype³nienia postanowieñ w zakresie realizowanego przedmiotu umowy na w³asny koszt, zakupu i dostarczenia materia³ów, konstrukcji i urządzeñ niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy.
4) zabezpieczenia miejca robót przed dostêpem osób nieupowa¿nionych, zapewnienia sta³ego dozoru nad robotami przez osobê z uprawnieniami, prowadzenia koordynacji i nadzorowania robót bêdących przedmiotem umowy, przestrzegania przepisów BHP i p. po¿. oraz dbania o porządek wokó³ stanowisk pracy i na terenie budowy, przywrócenia terenów czasowo zajêtych do stanu z dnia ich przejêcia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją robót, prowadzenia i organizacji robót w sposób umo¿liwiający dostêp do posesji przyleg³ych do miejsca prowadzenia robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, przy wykonywaniu robót, mienia osób trzecich z przyczyn le¿ących po stronie Wykonawcy lub Podwykonawców - Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego i naprawienia wynik³ej szkody,
5) dostarczania certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodno¶ci i deklaracji w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych, dopuszczających do stosowania materia³y/urządzenia przewidziane do wbudowania, w my¶l prawa budowlanego i obowiązujących przepisów wyznaczonym inspektorom nadzoru inwestorskiego na 7 dni przed ich wbudowaniem/monta¿em,
6) dostarczania certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodno¶ci i deklaracji w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych, dopuszczających do stosowania materia³y/urządzenia przewidziane do zamontowania i wyposa¿enia, w my¶l prawa budowlanego i obowiązujących przepisów wyznaczonym inspektorom nadzoru inwestorskiego na 7 dni przed ich wbudowaniem/monta¿em,
7) wywozu i utylizacji wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów oraz ponoszenia kosztów z tym związanych,
8) realizacji zaleceñ Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego,
9) opracowania instrukcji utrzymania i konserwacji wytworzonych elementów w ramach przedmiotu zamówienia,
10) zdobycia wszelkich informacji, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty zwi±zane z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty,
11) do ponoszenia odpowiedzialno¶ci za szkody oraz nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±cych pracowników i osób trzecich a powsta³ych w zwi±zku z prowadzonymi robotami, w tym tak¿e ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczy³ prowadzon± dzia³alno¶æ od odpowiedzialno¶ci cywilnej, zabezpieczy³ plac budowy oraz oznakowa³ roboty,
12) przed³o¿enia harmonogramu rzeczowo- finansowego i kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy,
13) bie¿±cego ustalania robót z Inwestorem,
14) zapewnienia przeszkolenia wskazanych przez zamawiaj±cego osób z obs³ugi zamontowanych w ramach umowy urz±dzeñ,
15) przekazania /zapewnienia wszelkich istotnych z punktu widzenia dotrzymania warunków gwarancji informacji zwi±zanych z funkcjonowaniem i konserwacj± zamontowanych urz±dzeñ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofert±,która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów w
kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na ca³o¶æ przedmiotu umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie wskazuje szczegó³owego warunku w tym zakresie

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wskazuje szczegó³owego warunku w tym zakresie

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wskazuje szczegó³owego warunku w tym zakresie.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

a) dotycz±cej Wykonawcy:
Wykonawca musi posiadaæ do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczonych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
- 2 robót budowlanych polegaj±cych na budowie, przebudowie, remoncie budynku o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 800.000,00 z³ (brutto) ³±cznie obejmuj±cych swoim zakresem instalacjê sanitarn± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000, 00 z³ (brutto) ³±cznie. Pod pojêciem budynek nale¿y rozumieæ obiekt budowlany wraz z instalacjami i urz±dzeniami technicznymi, który jest trwale zwi±zany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomoc± przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach.


UWAGA:
1. Wykazuj±c spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu w wykazie robót nale¿y podaæ warto¶æ wykonanych robót w celu weryfikacji spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub korzystania
z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 pzp minimum jeden z wykonawców lub jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi posiadaæ pe³ne do¶wiadczenie .
3. Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego Wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia umów o ich wykonanie.

b) dotycz±cej osób:
Wykonawca musi dysponowaæ nastêpuj±cymi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:

1) Kierownik budowy z co najmniej 5-letnim sta¿em - minimalne wymagania:
- uprawnienia budowlane umo¿liwiaj±ce kierowanie robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa - osoba ta musi nale¿eæ do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa.

2) Kierownik robót budowlanych z co najmniej 5-letnim sta¿em - minimalne wymagania:
- uprawnienia budowlane umo¿liwiaj±ce kierowanie robotami budowlanymi w specjalno¶ci budowlanej konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa - osoba ta musi nale¿eæ do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa

3) Kierownik robót elektrycznych z co najmniej 3-letnim sta¿em - minimalne wymagania:
- uprawnienia budowlane umo¿liwiające kierowanie robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub
odpowiadające im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowiązujących przepisów prawa - osoba ta musi nale¿eæ do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa

Uwaga: Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie wy¿ej wymienionych funkcji, pod warunkiem spe³nienia przez osobê ³±cz±c± te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla ka¿dej funkcji.

Zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie danej bran¿y bez ograniczeñ, m.in. kierowanie budow± lub innymi robotami budowlanymi, mog± wykonywaæ wy³±cznie osoby posiadaj±ce wymagane uprawnienia budowlane, bêd±ce cz³onkami w³a¶ciwych izb samorz±du zawodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z pó¼n. zm.).

UWAGA:
1. Wykazuj±c spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu w wykazie osób nale¿y podaæ informacjê o do¶wiadczeniu kierownika budowy, robót w kierowaniu robotami budowlanymi.
2. Wykonawca w celu wykazania spe³niania w/w warunku mo¿e wskazaæ osobê bêd±c± obywatelem pañstwa cz³onkowskiego, która naby³a kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220, z 2021 r. poz. 78.) oraz ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ), któr± przedstawi Zamawiaj±cemu przed zawarciem umowy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia:
- na podstawie § 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415) (dalej Rozporz±dzenie w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych), zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 9.2 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada:

1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty.
11.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o których mowa w art.109 ust.4, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± ³±cznie.
11.3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 9.2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
11.4. W przypadku, gdy spe³nienie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (opisanego w pkt 7.2.4) SWZ wykazuje co najmniej jeden z wykonawców lub wykonawcy wykazuj± poprzez poleganie na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane, Wykonawcy o¶wiadczaj±, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
11.5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 9 SWZ, przy czym:
1) podmiotowe ¶rodki dowodowe o których mowa w pkt 9.8 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 7.2 SWZ;
2) dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w pkt 9.7 SWZ sk³ada ka¿dy z nich.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego zosta³y okre¶lone we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-01 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-01 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-30

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1.Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie nale¿y z³o¿yæ przed podpisaniem umowy w jednej z nastêpuj±cych postaci:
- pieni±dzu;
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej; z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
2. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy wnoszone przelewem nale¿y wp³acaæ na konto Zamawiaj±cego nr 15 1020 4476 0000 8502 0468 3332 z podaniem tytu³u wp³aty.
3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy przelewem, za termin jego wniesienia przyjmuje siê datê uznania rachunku Zamawiaj±cego
4. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy wniesione w formie porêczenia bankowego, porêczenia spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci bêdzie akceptowana pod warunkiem, ¿e jest zgodne z Prawem Zamówieñ Publicznych oraz zawieran± umow±, a w szczególno¶ci:
4.1. 100% warto¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy bêdzie zawiera³o okre¶lony dat± termin odpowiedzialno¶ci wykonawcy za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, nie krótszy ni¿ termin obejmuj±cy okres przewidziany umow± na odbiór koñcowy przedmiotu umowy i okres 30 dni po odbiorze.
4.2.30% warto¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy pozostawione na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady bêdzie zawiera³o okre¶lony dat± termin odpowiedzialno¶ci Wykonawcy z tytu³u rêkojmi za wady, nie krótszy ni¿ okres rêkojmi i obejmuj±cy dodatkowy okres 15 dni.
Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w postaci elektronicznej
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastêpnie wraz z
plikami stanowi±cymi ofertê skompresowaæ do jednego pliku archiwum (ZIP). – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do
SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o nie poleganiu wykluczeniu
sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
2. Dowód wniesienia wadium
3. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
4. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
6. Oferta oraz o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu musz± byæ z³o¿one w oryginale.
7. Zamawiaj±cy zaleca ponumerowanie stron oferty.
8. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t.j. w formie
elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e
z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie
elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97§2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. -Prawo o notariacie,
które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu
pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.