eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastarnia › Wykonanie prac konserwacyjnych, drobnych robót elektrycznych w budynkach będących własnością Gminy Jastarnia,konserwacja oświetlenia ulicznego oraz innych prac elektrycznych na rzecz Gminy Jastarnia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac konserwacyjnych, drobnych robót elektrycznych w budynkach będących własnością Gminy Jastarnia,konserwacja oświetlenia ulicznego oraz innych prac elektrycznych na rzecz Gminy Jastarnia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastarnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Portowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Jastarnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-140

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referatrozwoju@jastarnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastarnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac konserwacyjnych, drobnych robót elektrycznych w budynkach będących własnością Gminy Jastarnia,konserwacja oświetlenia ulicznego oraz innych prac elektrycznych na rzecz Gminy Jastarnia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a8000d4-a301-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032079/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonanie prac konserwacyjnych oraz drobnych robót elektrycznych w budynkach będących własnością Gminy Jastarnia oraz inne usługi elektryczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078767

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest
1) Wykonywanie prac konserwacyjnych oraz drobnych robót elektrycznych w budynkach będących własnością Gminy Jastarnia;
2) Prace konserwacyjne oświetlenia:
- molo w Juracie - 55 punktów świetlnych,
- park w Jastarni - 16 punktów świetlnych,
- ul. Mickiewicza - 154 punktów świetlnych,
- molo w Jastarni - 20 punktów świetlnych,
- ul. Sztormowa – 22 punktów świetlnych,
- ul. Jeżynowa – 13 punktów świetlnych,
- ul. Polna – 8 punktów świetlnych,
- ul. Abrahama/Błękitna - 18 punktów świetlnych,
- ul. Ogrodowa - 31 punktów świetlnych,
- ul. Główczewskiego - 18 punktów świetlnych,
- pomosty w Kuźnicy - 4 punkty świetlne,
- ul. Hallera - 24 punkty świetlne,
- przejście przez tory – Kuźnica Syberia – 1 punkt świetlny,
- ul. Helska – 1 punkt świetlny.
3) Inne prace elektryczne wykonywane na rzecz gminy.
2. W ramach umowy trzeba będzie wykonać:
1) planowane czynności eksploatacyjne w szczególności:
- przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej,
- oględziny tras linii kablowych,
- przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni,
- konserwacja metalowych konstrukcji latarni, szafek i tablic rozdzielczych,
- pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami;
2) awaryjne czynności, a w szczególności:
- wymiana źródeł światła, opraw, oprawek, dławików, kondensatorów,
- wymiana uszkodzonych i połamanych słupów,
- wymiana uszkodzonych drzwiczek wnękowych latarni i słupów,
- wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania,
- wymiana uszkodzonych wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych,
- naprawa bądź wymiana uszkodzonych kabli,
- naprawa uszkodzonych instalacji przeciwpożarowych i odgromowych,
- likwidację awarii instalacji elektrycznych,
- likwidacja awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego,
- inne prace nieprzewidziane.
3. Wykonawca podejmuje się wykonania czynności konserwacji oświetlenia ulicznego oraz instalacji elektrycznych w budynkach komunalnych i innych instalacji elektrycznych na terenie gminy w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym.
4. Wykonawca realizować będzie również zlecenia jednostek podległych Zamawiającemu, czyli: Ochotniczej Straży Pożarnej, Miejskiego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji, Miejskiego Zarządu Portu w Jastarni, Szkoły Podstawowej.
5. W okresie grzewczym, tj. od 1. października do 31. maja Wykonawca po otrzymaniu informacji o braku zasilania w kotłowni w siedzibie Urzędu Miejskiego w Jastarni oraz po sprawdzeniu stanu faktycznego u operatora Systemu Dystrybucyjnego, podejmie działania naprawcze, tj. uruchomi zasilanie z agregatu prądotwórczego w kotłowni Urzędu Miejskiego w Jastarni w ciągu czterech godzin od zgłoszenia.
6. Wyżej wymienione prace będą zlecane każdorazowo na druku zgłoszeniowym (załącznik nr
1 do Projektu umowy). Termin usunięcia usterek ustala się na 48 godzin od otrzymania zgłoszenia. W przypadku skomplikowanych usterek termin ich usunięcia zostanie ustalony indywidualnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ w prowadzonym postępowaniu przetargowym nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.