eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Sukcesywny zakup oleju napędowego w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup oleju napędowego w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁOMŻY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450192689

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szosa Zambrowska 1/19

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp1@pogotowie.lomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pogotowie.lomza.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wsprlomza.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny zakup oleju napędowego w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46700db3-9b7d-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028266/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywny zakup oleju napędowego w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556498

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2-ON-2023-TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. KODY CPV:
• 09134100-8 – Olej napędowy
• 30163100-0 – Karty na zakup paliwa
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup oleju napędowego w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży (filii, podstacji czy miejsc stacjonowania) w maksymalnej liczbie 102 582 litrów.
3. Sukcesywny zakup oleju napędowego będzie realizowany w systemie bezgotówkowym, na podstawie kart paliwowych, na stacjach paliw Wykonawcy poprzez tankowanie oleju napędowego z dystrybutora bezpośrednio do zbiorników uprawnionych ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży.
4. Oferowany przez Wykonawcę olej napędowy musi spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku nr 3 (wymagania jakościowe dla oleju napędowego stosowanego w szczególności w pojazdach, w tym ciągnikach rolniczych, maszynach nieporuszających się po drogach, a także rekreacyjnych jednostkach pływających, wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym) do rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1314) – olej napędowy „standardowy”.
5. W okresie zimowym trwającym od dnia 16 listopada do końca lutego Zamawiający dopuszcza olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych spełniający wymagania jakościowe określone w załączniku nr 3 (wymagania jakościowe dla oleju napędowego stosowanego w szczególności w pojazdach, w tym ciągnikach rolniczych, maszynach nieporuszających się po drogach, a także rekreacyjnych jednostkach pływających, wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym) do rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1314) – olej napędowy „o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych”.
6. Zamawiający wymaga, aby stacje paliw Wykonawcy spełniały wymogi rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2023 r. poz. 1707), były czynne 7 dni w tygodniu przez min. 14 godzin na dobę, w tym soboty i dni ustawowo wolne od pracy, z wyjątkiem stacji paliw dla WSPR SPZOZ w Łomży Podstacji w Ciechanowcu, dla której Zamawiający wymaga, aby stacja paliw była czynna 7 dni w tygodniu, przez min. 14 godzin na dobę w dni robocze, a w soboty i dni ustawowo wolne od pracy przez min. 10 godzin na dobę. Wszystkie stacje muszą być zlokalizowane w odległości nieprzekraczającej 5 km od adresu jednostki organizacyjnej WSPR SPZOZ w Łomży (1 jednostka organizacyjna – min. 1 stacja) – warunek musi być spełniony osobno dla każdej jednostki organizacyjnej WSPR SPZOZ w Łomży.
7. Adresy poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego:
1) WSPR SPZOZ w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/19, 18-400 Łomża.
2) WSPR SPZOZ w Łomży Filia w Grajewie, ul. Wojska Polskiego 74B, 19-200 Grajewo.
3) WSPR SPZOZ w Łomży Filia w Zambrowie, ul. Białostocka 24A, 18-300 Zambrów.
4) WSPR SPZOZ w Łomży Filia w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Szpitalna 5, 18-200 Wysokie Mazowieckie.
5) WSPR SPZOZ w Łomży Podstacja w Ciechanowcu, ul. Kuczyńska 57A, 18-230 Ciechanowiec.
6) WSPR SPZOZ w Łomży Filia w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 69, 18-500 Kolno.
7) WSPR SPZOZ w Łomży Miejsce Stacjonowania w Stawiskach, ul. Plac Wolności 4A,
18-520 Stawiski.
8) WSPR SPZOZ w Łomży Miejsce Stacjonowania w Nowogrodzie, ul. Miastkowska 5,
18-414 Nowogród.
8. Wszystkie warunki oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w niniejszej SWZ, a w szczególności w projektowanych postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych – o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia.
10. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne. Zamawiający nie odrzuci oferty za brak zgodności z wyżej wymienionymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna – art. 101 ust. 5 ustawy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 690376,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 690376,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 690376,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7740001454

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 690376,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2025-01-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Obowiązuje sukcesywny zakup oleju napędowego w okresie od dnia 01.02.2024 roku do dnia 31.01.2025 roku lub do wyczerpania maksymalnej wartości Umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.