eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętajnoWykonanie usług i dostaw z zakresu z projektu "Program czynnej ochrony populacji żubra Bison bonasus na gruntach będących w zarządzie PGL LP" na terenie Nadleśnictwa Czerwony Dwór



Ogłoszenie z dnia 2025-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie usług i dostaw z zakresu z projektu „Program czynnej ochrony populacji żubra Bison bonasus na gruntach będących w zarządzie PGL LP” na terenie Nadleśnictwa Czerwony Dwór

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Czerwony Dwór

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwony Dwór 13

1.5.2.) Miejscowość: Świętajno

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-411

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czerwonydwor@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czerwony-dwor.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/998347

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług i dostaw z zakresu z projektu „Program czynnej ochrony populacji żubra Bison bonasus na gruntach będących w zarządzie PGL LP” na terenie Nadleśnictwa Czerwony Dwór

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faa9e1a5-bbdd-415f-a9eb-b2e1c2738195

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546664

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 100000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90334,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa paszy do magazynu Nadleśnictwa Czerwony Dwór w terminie do 12.11.2024 w ilości:
a) owies paszowy 15 t - ze zbiorów tegorocznych, bez zanieczyszczeń mechanicznych, bez szkodników oraz ziaren zapleśniałych.
b) kiszonka z kukurydzy 15 t - powinna posiadać charakterystyczny dla danego gatunku kształt, barwę i zapach oraz być wolna od uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki i choroby.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa do siedziby Nadleśnictwa Czerwony Dwór w terminie do 20.12.2024 w ilości:
a) Termowizor o parametrach (1 sztuka):
średnica obiektywu (mm): min. 50
powiększenie optyczne (x): min. 2.9
powiększenie cyfrowe (x): 4
pole widzenia (°): min. 8.8°×7.0°
rodzaj i rozdzielczość wyświetlacza (px): OLED, 1024x768 lub większa
rodzaj zasilania: wbudowany akumulator
czas pracy na jednym ładowaniu (h): min. 6h
wbudowana pamięć (GB): min. 32

b) Lornetka o parametrach (1 sztuka):
powiększenie: 8x lub większe
efektywna średnica soczewki obiektywu: 56 mm
pole widzenia (m/1000 m): min. 100 m
minimalna odległość obserwacji: od min. 5 m
regulacja dioptrii: +/- 4dpt lub więcej
przepuszczalność światła: 93%

c) Fotopułapka o parametrach (4 sztuki):
rozdzielczość matrycy: min. 14 Mpx
rozdzielczość zdjęć: min. 36 Mpx (6912×5184)
rozdzielczość wideo: 1920×1080/ 30 FPS
ilość zdjęć wyzwalanych (trigger): 1 - 90, nieograniczony
opóźnienie po zdjęciu: do 60 min
prędkość wybudzenia: 1 s lub mniej
długość wideo: 1 - 120 s
znakowanie materiału: co najmniej – data, czas, fazy księżyca, temperatura
ekran: 1,3" kolor lub większy
hasło: tak
pamięć: karty do 64 GB
zasilanie: 4×/ 8× Bateria AA z możliwością zasilania zewnętrznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozwiezienie paszy do paśników i brogów we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach- w terminie: 12.11.2024 r. – 10.12.2024 r.
Niezbędny sprzęt zapewnia Wykonawca, a Zamawiający paszę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22919,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22919,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22919,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUPROS AGRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200223573

7.3.4) Miejscowość: Bakałarzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 16-423

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22919,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-12

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych Jarosław Walentukiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511498711

7.3.4) Miejscowość: Borki 6

7.3.5) Kod pocztowy: 19-411

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-12 do 2024-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.