Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00546664/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie usług i dostaw z zakresu z projektu „Program czynnej ochrony populacji żubra Bison bonasus na gruntach będących w zarządzie PGL LP” na terenie Nadleśnictwa Czerwony Dwór
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Czerwony Dwór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerwony Dwór 13
1.5.2.) Miejscowość: Świętajno
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-411
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czerwonydwor@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czerwony-dwor.bialystok.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9983471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług i dostaw z zakresu z projektu „Program czynnej ochrony populacji żubra Bison bonasus na gruntach będących w zarządzie PGL LP” na terenie Nadleśnictwa Czerwony Dwór2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faa9e1a5-bbdd-415f-a9eb-b2e1c2738195
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546664
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 100000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90334,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa paszy do magazynu Nadleśnictwa Czerwony Dwór w terminie do 12.11.2024 w ilości:a) owies paszowy 15 t - ze zbiorów tegorocznych, bez zanieczyszczeń mechanicznych, bez szkodników oraz ziaren zapleśniałych.
b) kiszonka z kukurydzy 15 t - powinna posiadać charakterystyczny dla danego gatunku kształt, barwę i zapach oraz być wolna od uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki i choroby.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa do siedziby Nadleśnictwa Czerwony Dwór w terminie do 20.12.2024 w ilości:a) Termowizor o parametrach (1 sztuka):
średnica obiektywu (mm): min. 50
powiększenie optyczne (x): min. 2.9
powiększenie cyfrowe (x): 4
pole widzenia (°): min. 8.8°×7.0°
rodzaj i rozdzielczość wyświetlacza (px): OLED, 1024x768 lub większa
rodzaj zasilania: wbudowany akumulator
czas pracy na jednym ładowaniu (h): min. 6h
wbudowana pamięć (GB): min. 32
b) Lornetka o parametrach (1 sztuka):
powiększenie: 8x lub większe
efektywna średnica soczewki obiektywu: 56 mm
pole widzenia (m/1000 m): min. 100 m
minimalna odległość obserwacji: od min. 5 m
regulacja dioptrii: +/- 4dpt lub więcej
przepuszczalność światła: 93%
c) Fotopułapka o parametrach (4 sztuki):
rozdzielczość matrycy: min. 14 Mpx
rozdzielczość zdjęć: min. 36 Mpx (6912×5184)
rozdzielczość wideo: 1920×1080/ 30 FPS
ilość zdjęć wyzwalanych (trigger): 1 - 90, nieograniczony
opóźnienie po zdjęciu: do 60 min
prędkość wybudzenia: 1 s lub mniej
długość wideo: 1 - 120 s
znakowanie materiału: co najmniej – data, czas, fazy księżyca, temperatura
ekran: 1,3" kolor lub większy
hasło: tak
pamięć: karty do 64 GB
zasilanie: 4×/ 8× Bateria AA z możliwością zasilania zewnętrznego
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozwiezienie paszy do paśników i brogów we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach- w terminie: 12.11.2024 r. – 10.12.2024 r.Niezbędny sprzęt zapewnia Wykonawca, a Zamawiający paszę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22919,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22919,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22919,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUPROS AGRO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200223573
7.3.4) Miejscowość: Bakałarzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 16-423
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22919,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-12Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych Jarosław Walentukiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511498711
7.3.4) Miejscowość: Borki 6
7.3.5) Kod pocztowy: 19-411
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-12 do 2024-12-10INNE PRZETARGI ŚWIĘTAJNO
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym oraz beczką asenizacyjną przystosowaną do załadunku na hakowiec".
- Utrzymanie bieżące dróg leśnych w Nadleśnictwie Czerwony Dwór w 2025 roku
więcej: przetargi ŚWIĘTAJNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- kompleksowa specjalistyczna i indywidualna usługa transportów krajowych i zagranicznych eksponatów muzealnych i dzieł sztuki na potrzeby organizacji wystawy czasowej Rzeczpospolita Powstańcza wraz z
- Usługa zorganizowania wyprawy Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej do Stacji Polarnej Calypsobyen
- Dowóz dzieci i uczniów zamieszkałych na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle do wskazanych placówek oświatowych gminy Kędzierzyn-Koźle w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci i uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Dobre Miasto do placówek szkolno - wychowawczych w Olsztynie w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa fumigacji, konserwacji, naprawy i renowacji materiałów archiwalnych wraz z transportem znajdujących się w trzech jednostkach podległych Prokuraturze Okręgowej w Łodzi.
- Organizacja transportu oraz transport 13 obiektów muzealnych na trasie: Genewa (Szwajcaria) - Galeria Malarstwa Alfonsa Karpińskiego w Stalowej Woli (Polska)
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.