eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › Budowa sali gimnastycznej wraz z towarzyszącą infrastrukturą oraz łącznikiem komunikacyjnym z istniejącym budynkiem I Liceum Ogólnokształcącego w Turku



Ogłoszenie z dnia 2022-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej wraz z towarzyszącą infrastrukturą oraz łącznikiem komunikacyjnym z istniejącym budynkiem I Liceum Ogólnokształcącego w Turku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Turku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311596147

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63-278-46-95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: loturek@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://liceum.bip.powiat.turek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sali gimnastycznej wraz z towarzyszącą infrastrukturą oraz łącznikiem komunikacyjnym z istniejącym budynkiem I Liceum Ogólnokształcącego w Turku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71592a7f-6c82-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000215/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sali gimnastycznej wraz z towarzysząca infrastrukturą oraz łącznikiem komunikacyjnym z istniejącym budynkiem I Liceum Ogólnokształcącego w Turku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003088/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ILO.2183.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6668236,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sali gimnastycznej wraz z towarzyszącą infrastrukturą oraz łącznikiem komunikacyjnym z istniejącym budynkiem I Liceum Ogólnokształcącego w Turku

Zakres robót:
I. Roboty budowlane – stan surowy i wykończeniowy + wyposażenie
1. Roboty budowlane – stan surowy
1.1 Roboty ziemne i fundamenty
1.2 Roboty murowe
1.3 Roboty żelbetowe powyżej poziomi 0,00
1.4 Konstrukcja, pokrycie i obróbki dachu
2. Roboty wykończeniowe
2.1 Tynki wewnętrzne i wykończeniowe ścian
2.2 Sufity podwieszane
2.3 Posadzki
2.4 Elementy ślusarskie
2.5 Stolarka okienna i drzwiowa
2.6 Elementy zewnętrzne budynku
2.7 Elewacje
3. Dostawa i montaż wyposażenia zgodnego z projektem
4. Roboty drogowe i tereny zielone
4.1 Opaska wokół budynku
4.2 Droga dojazdowa
4.3 Tereny zielone
5. Obsługa budowy
II. Instalacja wod. – kan. p. poż., odprowadzenie wody deszczowej z dachu
1. Instalacje wodociągowe wewnętrzne
1.1 Wodomierz
1.2 Instalacja wodna p-pożarowa
1.3 Instalacja wodociągowa
1.4 Roboty uzupełniające
2. Instalacja kanalizacyjna sanitarna wewnętrzna
3. Instalacja kanalizacyjna wewnętrzna deszczowa system podciśnieniowy odprowadzenia wody opadowej z budynku

III. Instalacja grzewcza
1. Instalacja ciepła dla sieci grzewczo – wentylacyjnej
1.1 węzeł cieplny
1.2 Zasilanie nagrzewnic
1.3 Zasilanie central wentylacyjnych
1.4 Zasilanie rozdzielaczy
1.5 Zasilanie grzejników
IV. Przyłącze kanalizacji sanitarnej
V. Przyłącze wodociągowe
VI. Przyłącze i instalacja kanalizacji deszczowej
VII. Instalacja wentylacji mechanicznej
1. Zespół nawiewno – wywiewny – sala główna
2. Zespół nawiewno – wywiewny – salka fitness
3. Zespół nawiewno – wywiewny – pokój nauczycieli
4. Centrala nawiewno – wywiewna
5. Izolacja termiczna z mat. wełny mineralnej w płaszczu z blachy ocynkowanej
VIII. Instalacje elektryczne
1. WLZ
2. Instalacje wewnętrzne zasilane z tablicy T R1
3. Badania i pomiary instalacji wewnętrznych
4. Instalacja odgromowa
5. Oświetlenie zewnętrzne
6. Instalacja monitoringu
IX. Badania archeologiczne
1. Zgodnie z programem badań archeologicznych
2. Kierowanie badaniami archeologicznymi albo samodzielne wykonywanie tych badań przez osobę posiadającą kwalifikacje zgodnie z art. 37e ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
3. Prowadzenie dokumentacji z przebiegu badań archeologicznych oraz opracowanie wyników i przekazanie ich do Konserwatora Zabytków
4. Prowadzenia doraźnej konserwacji pozyskanych zabytków i przekazania ich Konserwatorowi Zabytków
5. Sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonych badan archeologicznych i przekazania tego sprawozdania Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków
X. Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wydanej w drodze decyzji dotyczącej przystąpienia do użytkowania zadania inwestycyjnego.

5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:

a) specyfikacja Warunków Zamówienia SWZ, w tym opis przedmiotu zamówienia, w postępowaniu udzielenie zamówienia publicznego
b) projekty budowlane z kwietnia 2019 roku - załącznik nr 11 do SWZ
1) Projekt budowlany - architektoniczny
2) Projekt budowlany - konstrukcja
3) Projekty budowlany – branża sanitarna
3.1) Instalacje wewnętrzne
3.2) Przyłącza
3.3) Węzeł cieplny
4) Projekt budowlany – branża elektryczna
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru bud. (STWiORB) - załącznik nr 12 do SWZ,
1) Robót budowlanych
2) Roboty w zakresie instalacji wod. - kan., p.poż., c.o. i wentylacji
3) Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych, montażu opraw, osprzętu urządzeń i odbiorników energii elektrycznej

d) przedmiary robót – załącznik nr 9 do SWZ
1) Roboty budowlane – stan surowy i wykończeniowy + wyposażenie
2) Instalacja wod. – kan. p. poż., odprowadzenie wody deszczowej z dachu
3) Instalacja grzewcza
4) Przyłącze kanalizacji sanitarnej
5) Przyłącze wodociągowe
6) Przyłącze i instalacja kanalizacji deszczowej
7) Instalacja wentylacji mechanicznej
8) Instalacje elektryczne
e) kosztorysy ofertowe złożone przez Wykonawcę – załącznik nr 10 do SWZ,
1) Roboty budowlane – stan surowy i wykończeniowy + wyposażenie
2) Instalacja wod. – kan. p. poż., odprowadzenie wody deszczowej z dachu
3) Instalacja grzewcza
4) Przyłącze kanalizacji sanitarnej
5) Przyłącze wodociągowe
6) Przyłącze i instalacja kanalizacji deszczowej
7) Instalacja wentylacji mechanicznej
8) Instalacje elektryczne
f) projektowane postanowienia umowy (projekt umowy) - załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45233140-2 - Roboty drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8461608,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10769377,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10166897,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. PREBET Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6222782029 REGON:302273833

7.3.3) Ulica: Bema 184

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1.Instalacje sanitarne -I- Serwis ASFI Grzegorz Bartczak ul. Marii Dabrowskiej 3, 62-800 Kalisz
2. Instalacje elektryczne Z.U.P.H CEL-BUD ul. Szkolna 3, 62-421 Przygodzice


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10166897,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 570 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.