eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa parku przy ul. Botewa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parku przy ul. Botewa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parku przy ul. Botewa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2423c452-63fe-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00329992/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Budowa parku przy ul. Botewa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444879/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.53.2022.AMO.AJA/TP1-Rb

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres realizacji zadania wchodzi wykonanie:
1. Informacje ogólne
Przedmiotem niniejszej umowy są roboty budowlane polegające na wykonaniu zagospodarowania parku wraz z budową pawilonu usługowego z wewnętrznymi instalacjami i przyłączami oraz budową otwartego zbiornika wodnego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa parku przy
ul. Botewa” na działkach nr ewid. 3, 23, 24, 25, 26, 28/1, 29/2, 29/3, 29/4, 31 obrębu 4-03-05.
Powierzchnia zabudowy – 255,29 m2
Kubatura budynku – 1831,76m3
Powierzchnia użytkowa – 325,03 m2.
Zamawiający posiada pozwolenie na budowę nr 463/2021 z 20.09.2021 r. oraz pozwolenia na wycinkę drzew – decyzje nr 77/2022/PE-ZD-II z 17.01.2022 r. i nr 766/2022/PE-ZD-II z 27.06.2022 r.
2. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU UMOWY OBEJMUJE:
wykonanie robót budowlanych, a mianowicie:
1) przygotowanie placu budowy, w tym:
a) organizacja ruchu w otoczeniu budowy,
b) zabezpieczenie roślinności przewidzianej do zachowania, usunięcie zieleni kolidującej z inwestycją - zgodnie z projektem zieleni oraz uzyskaną decyzją na wycinkę drzew/ krzewów,
c) ogrodzenie placu budowy,
d) urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody/ścieków i energii elektrycznej (konieczna wizja lokalna),
e) umieszczenie w powszechnie dostępnym i widocznym dla osób trzecich miejscu na terenie inwestycji, przy ciągach komunikacyjnych, na ogrodzeniu placu budowy lub innym widocznym miejscu w bezpośrednim otoczeniu placu budowy, tablic informacyjnych zgodnych z wymogami,
f) niezbędne demontaże i rozbiórki (Wykonawca określi samodzielnie podczas wizji lokalnej),
2) budowę pawilonu zgodnie z dokumentacją projektową, którą posiada Zamawiający, w szczególności:
a) rozbiórki jeśli okażą się konieczne – rozbiórkę i wywóz istniejących naniesień, wywiezienie oraz utylizację materiału z rozbiórki,
b) przewidzenie rozwiązania i kosztów związanych z przygotowaniem gruntu i posadowieniem fundamentów pawilonu oraz konstrukcji dróg, zjazdu, placu zabaw wynikających z badań geologicznych oraz zaleceń konstruktora załączonych do dokumentacji przetargowej,
c) wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych budynku: stanu zerowego, stanu surowego, wykończenie wewnątrz oraz zewnętrz,
d) zabezpieczenie i osłona kabli energetycznych wysokiego napięcia oraz przewodów sieci gazowej (jeżeli zajdzie taka potrzeba),
e) wykonanie instalacji sanitarnych, w tym: instalacji wod.-kan., instalacji c.w.u., instalacji wody zimnej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, pompy ciepła, pompy wody,
f) wykonanie instalacji elektrycznych: oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, odgromowej, gniazd wtykowych, instalacji zasilania i sterowania wentylacji, ochrony przepięciowej, montaż tablic rozdzielczych z kompletnym wyposażeniem, instalacji niskoprądowych kompletnych: domofonowa, dozorowa (monitoring wewnętrzny i zewnętrzny), internetowej, uziemiającej i połączeń wyrównawczych, sygnalizacji włamania i napadu SSWiN oraz inne wynikające z dokumentacji budowlanej i wykonawczej,
g) wykonanie systemów zabezpieczenia technicznego, w tym: systemu telewizji dozorowej wewnętrznej i zewnętrznej (CCTV),
h) montaż dźwigu osobowego dostosowanego do przewożenia osób niepełnosprawnych,
i) niezbędne wyposażenie zgodne z dokumentacją,
j) oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe,
3) zagospodarowanie terenu w tym:
a) pielęgnacja istniejącej zieleni nie kolidującej z zagospodarowaniem terenu,
b) wycinkę drzew i dokonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z projektem zieleni oraz decyzją o wycince,
c) budowę dróg wewnętrznych z miejscami parkingowymi, zjazdu z dogi gminnej,
d) budowa chodnika od ul. Ćmielowskiej,
e) wykonanie placu zabaw,
f) wykonanie szczelnego, ozdobnego, otwartego zbiornika wodnego o pow. 272 m2,
g) wykonanie podziemnego zbiornika retencyjnego o poj. 20 m3,
h) montaż elementów małej architektury,
i) uzupełnienie oraz wywózka zbędnej ziemi,
j) oświetlenie zewnętrzne budynków i terenu,
k) wykonanie słupów kamerowych 6m,
l) dek drewniany,
m) budowę przyłącza wodociągowego,
n) budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej,
o) budowę odwodnienia i przyłącza kanalizacji deszczowej,
p) budowę przyłącza energetycznego,
q) budowę przyłącza telekomunikacyjnego,
4) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej (w 3 egz.),
5) opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
6) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (załącznik nr 8 do SWZ) oraz dokumentacja techniczna (załącznik nr 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył 5 499 999,83 zł. Cena najkorzystniejszej oferty to 6 380 000,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6380000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9484000 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.