eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia › Utrzymanie czysto¶ci basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, si³owni i zaplecza socjalno-biurowego Krytej P³ywalni



Og³oszenie z dnia 2023-02-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Utrzymanie czysto¶ci basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, si³owni i zaplecza socjalno-biurowego Krytej P³ywalni

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski Zarz±d Nieruchomo¶ci Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273745843

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Matejki 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6122353

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzn@mzn-trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzn-trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4c65f9c-5f61-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


Zarz±dzanie nieruchomo¶ciami wykonywanymi na zlecenie, wynajem i zarz±dzanie nieruchomo¶ciami w³asnymi lub dzier¿awionymi, dzia³alno¶æ obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czysto¶ci basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, si³owni i zaplecza socjalno-biurowego Krytej P³ywalni

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d4c65f9c-5f61-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00089582

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00494629

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ / KP / PP - 2 / 22

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 451392,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, si³owni i zaplecza socjalno-biurowego Krytej P³ywalni Miejskiego Zarz±du Nieruchomo¶ci Sp. z o.o. w Trzebini, zgodnie z wymogami okre¶lonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 7 do SWZ. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.
Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:
CPV: 90910000-9 – Us³ugi sprz±tania
CPV: 90911200-8 – Us³ugi sprz±tania budynków
CPV: 90911300-9 – Us³ugi czyszczenia okien
CPV: 90919200-4 – Us³ugi sprz±tania biur
CPV: 90920000-2 – Us³ugi w zakresie odka¿ania urz±dzeñ
CPV: 90921000-9 – Us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
7.2 Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien stosowaæ wy³±cznie profesjonalne produkty chemiczne z kartami charakterystyki oraz zgodnie z przyporz±dkowaniem do pomieszczeñ/urz±dzeñ zawartym w technologii - z rozbiciem na:
1) Sprz±tanie bie¿±ce;
2) Dezynfekcja;
3) Konserwacja;
4) Sprz±tanie gruntowne.
7.3. Wykonawca zobowi±zuje siê zapewniæ niezbêdne ¶rodki czysto¶ci oraz narzêdzia gwarantuj±ce w³a¶ciw± jako¶æ realizacji us³ug objêtych przedmiotem zamówienia.
1) ¶rodki myj±ce, czyszcz±ce, konserwuj±ce posiadaj±ce w swym sk³adzie substancje niebezpieczne powinny posiadaæ: kartê charakterystyki;
2) preparaty dezynfekcyjne, bêd±ce wyrobami medycznymi powinny posiadaæ: deklaracjê zgodno¶ci i certyfikat CE;
3) preparaty dezynfekcyjne bêd±ce produktami biobójczymi powinny posiadaæ: pozwolenie na obrót produktami biobójczymi;
4) kosmetyki/produkty kosmetyczne powinny posiadaæ zg³oszenie do CPNP (internetowy Portal Zg³aszania Produktów Kosmetycznych);
5) W przypadku stosowanych preparatów nale¿y pamiêtaæ, by nie stosowaæ ¶rodków powszechnie stosowanych w gospodarstwie domowym. W kontakcie z woda basenow± preparaty specjalistyczne nie mog± zmieniaæ struktury wody. Zaleca siê stosowanie systemu dozuj±cego ¶rodki chemiczne.
6) Zmiana wszelkich ¶rodków mo¿e nast±piæ tylko za zgod± lub na polecenie Managera ds. technicznych obiektu.
7.4. Wykonawca zobowi±zany jest sporz±dziæ plan higieny dla obiektu objêtego zamówieniem wraz z technologi± i kolejno¶ci± sprz±tania poszczególnych pomieszczeñ/urz±dzeñ oraz godzinami przerw pracowników – dopuszcza siê zmiany przerw w przypadku du¿ej ilo¶ci klientów na obiekcie.
1) Przy sporz±dzaniu planu pod uwagê nale¿y wzi±æ kolejno¶æ sprz±tania ze wzglêdu na wy³±czanie ¶wiate³ na obiekcie przez konserwatorów.
2) Wykonawca sporz±dzi tygodniowy (szczegó³owy) harmonogram czynno¶ci sprz±tania na podstawie za³±czonego wzoru, uwzglêdniaj±cy wymagana czêstotliwo¶æ ich wykonywania wraz ze specyfikacj± wykorzystanych ¶rodków czyszcz±cych i dezynfekuj±cych. W przypadku czynno¶ci wykonywanych w okresach d³u¿szych ni¿ tygodniowe wska¿e miesi±c oraz tydzieñ, w którym te czynno¶ci zostan± wykonane. Wzór harmonogramu czysto¶ci stanowi za³±cznik. nr 2 do projektu umowy.
7.5. Stosownie do art. 95 ustawy Pzp, zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy, osób wykonuj±cych okre¶lone w za³±czniku nr 7 do SWZ czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, polegaj±ce na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510).
7.6. Wymóg zatrudnienia na umowê o pracê, o którym mowa w pkt. 7.5. SWZ, nie obowi±zuje w przypadku, gdy czynno¶ci zostan± powierzone osobom fizycznym prowadz±cym dzia³alno¶æ gospodarcz±, które czynno¶ci bêd± wykonywaæ osobi¶cie na podstawie ³±cz±cego je z wykonawc± stosunku cywilnoprawnego.
7.7. Zamawiaj±cy nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub maj± byæ zatrudnione osoby wykonuj±ce czynno¶ci wskazane w pkt. 7.5. SWZ.
7.8. Najpó¼niej w dniu rozpoczêcia realizacji umowy, wykonawca lub podwykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nieniu obowi±zku, o którym mowa w pkt 7.5.
7.9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt.7.5. SWZ czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczenia zatrudnionego pracownika;
2) ¿±dania o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê;
3) ¿±dania po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika.
7.10. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane w wezwaniu dowody, w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 7.5. czynno¶ci.
7.11. Dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 7.9 oraz 7.10. powinny zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia oraz informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika, a tak¿e podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
7.12. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów, w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynno¶ci.
7.13. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w § 10 ust. 1 pkt. 1) ppkt b) projektu umowy (za³±cznik nr 8 do SWZ).
7.14. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ z wolnej rêki na us³ugi, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
7.15. Zamawiaj±cy w drodze odrêbnej umowy najmu, mo¿e udostêpniæ pomieszczenie o powierzchni ok. 6,7 m ² w celu przechowywania urz±dzeñ, ¶rodków czysto¶ci oraz wszelkich niezbêdnych dla realizacji przedmiotu zamówienia materia³ów. Pomieszczenie do zagospodarowania przez Wykonawcê we w³asnym zakresie.
1) koszt najmu: 200,00 z³ netto miesiêcznie.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Us³ugi sprz±tania budynków

90911300-9 - Us³ugi czyszczenia okien

90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur

90920000-2 - Us³ugi w zakresie odka¿ania urz±dzeñ

90921000-9 - Us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 459139,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 459139,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459139,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELIT CLEAN Tomasz Rajski, Przemys³aw Piekarz S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352855661

7.3.3) Ulica: Kowaniec 52A

7.3.4) Miejscowo¶æ: Nowy Targ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-400

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 459139,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2024-01-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.