eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d92ed548-2045-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089529

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005803/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197737/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP-12/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 239956,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 -DREN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141640-8 - Dreny

4.5.5.) Wartość części: 5185,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - filtry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2
do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 8055,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Klipsy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2
do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 17592,59 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - endoskopia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2
do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 13703,70 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 -Sztance biopsyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2
do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1203,7 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 - zewnątrzoponówka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2
do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 8518,52 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 - Flocary. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2
do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 24074,07 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 - zestaw do założenia PEG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2
do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 8518,52 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 - Cewniki do dializoterapii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2
do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 4629,63 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10 - System SERES. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 8518,52 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11 - Igły do biopsji, drenaż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 5185,19 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 12 - igły Tuohy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1759,26 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 13 - wkłucia doszpikowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 11111,11 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 14 - inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 15740,74 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 15 - wkłady medela. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 2037,04 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 16 - Pneumotachograf. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 879,63 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 17 - czepki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 2314,81 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 18- Kaniule. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 23039,8 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 19 - Noski do HFNC. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 20900 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 20 - Taśmy i testy do sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 15740,74 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 21 - igły do punkcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1666,67 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 22 - dren do pompy waterfall. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 925,93 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 23 - Przyrządy do pobierania i wstrzykiwania płynów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 12500 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 24 gąbeczki do czyszczenia narzędzi elektrochirurgicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1018,52 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 25- zestaw do drenażu klatki piersiowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3175,93 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 26 - Dren łączący do ssaka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 277,78 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 27 - nakłuwacz do butelek płynów infuzyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 296,3 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 28 - Nakłuwacz do butelek nakładka na butelkę. Posiada igłę do pobierania i wstrzykiwania płynów z opakowań wielodawkowych, z zatrzaskowym zaworem nasadki, sterylny Posiada igłę do pobierania i wstrzykiwania płynów z opakowań wielodawkowych, z zatrzaskowym zaworem nasadki, sterylny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1324,07 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 29 - Przyrząd do usuwania zszywek chirurgicznych skórnych, sterylny, jednorazowy, pakowany pojedynczo Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 4629,63 PLN

Część 30

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 30 - Aparat z kroplomierzem do żywienia pozajelitowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1666,67 PLN

Część 31

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 31 - Kateter do odsysania ran, typ redon, rozmiar 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 277,78 PLN

Część 32

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 32 -rampa trójdrożna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 750 PLN

Część 33

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 33 - Zestaw do laparoskopii: igła do insuflacji o długości 120mm, 150mm, trokary 5mm, 10mm, 12mm+ eredukcja do narzędzi 5mm, zestaw przeciwmgielny (płyn). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 8796,3 PLN

Część 34

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 34 - Zestawy laryngologiczne jednorazowe (wziernik nosowy, wziernik ustny, szpatułka). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 240 PLN

Część 35

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 35 - Jałowa koncówka do wkłucia centralnego, zabezpieczająca przed cofaniem się krwi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 300 PLN

Część 36

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 36 - Ostrza do strzygarki Medline do usuwania owłosienia na całym ciele Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 2222,22 PLN

Część 37

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 37 - wziernik ginekologiczny typu cusco. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1180,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Formularz asortymentowo-cenowy nie z ostał ścisłe sprecyzowany, przez co nie można dokładnie porównać ofert w postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.