eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowości Wojnicz i Wielka Wieś, gm. Wojnicz w ramach RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089522 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowości Wojnicz i Wielka Wieś, gm. Wojnicz w ramach RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojnicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6790 108

1.5.8.) Numer faksu: 14 6790 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowości Wojnicz i Wielka Wieś, gm. Wojnicz w ramach RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec510393-7dca-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002960/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w msc. Wojnicz i Wielka Wieś

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 4. Regionalna Polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.2 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – spr., z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014155/06

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8619691,37 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej przy ulicy Szkolnej w Wojniczu.
Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej, zlokalizowane na działkach nr 340/1, 341/1, 343/1, 344/1, 345/1, 346/1, 347/1, 348/1, 349/1, 350, 351/1, 364/1 w m. Wojnicz, gm. Wojnicz.
Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym i Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je tak, aby nie narażać uczniów, pracowników i osób trzecich na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót.
Budynek jest użytkowany jako szkoła.
Zakres prac obejmuje:
- izolację fundamentów
- docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego – metodą lekko – mokrą
- ocieplenie stropu poddasza
- wymianę starej stolarki okiennej i drzwiowej
- demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej
- montaż rozdzielnic zasilających kotły gazowe
- montaż przewodów zasilających i sterujących kotły
- montaż przewodów zasilających i sterujących samoczynne systemy odcinania gazu
- roboty instalacyjne obejmujące przebudowę wewnętrznej instalacji gazowej
- modernizację kotłowni gazowych.
Uwaga:
Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót. Zamawiający jest w posiadaniu opinii ornitologicznej i chiropterologicznej, z której wynika konieczność montażu 7 skrzynek lęgowych wewnętrznych dla kawek, 1 dla pustułki oraz 1 dla płomykówki.
Zamawiający uzyskał od Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Tarnowie zezwolenie na odstępstwa od zakazów w stosunku do gatunków zwierząt objętych ochroną.
Zamawiający jest w posiadaniu prawomocnego pozwolenia na przebudowę wewnętrznej instalacji gazowej.
Instalacja fotowoltaiczna i instalacja solarna nie jest objęta zakresem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 7023144,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielkiej Wsi.

Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym i Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je tak, aby nie narażać uczniów, pracowników
i osób trzecich na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót.
Podpiwniczenie budynku znajduje się pod częścią budynku. Główną funkcją jest funkcja magazynowa.
Na parterze budynku zlokalizowano pomieszczenia związane z funkcjonowaniem Zespołu Szkolno – Przedszkolnego, m.in. sale lekcyjne, jadalnię, kuchnię, toalety oraz pomieszczenia administracji.
Na piętrze zlokalizowano sale lekcyjne oraz toalety, jak również 2 odrębne lokale mieszkalne oraz przejście na salę gimnastyczną. Sala gimnastyczna nie jest objęta zakresem.
Zakres prac obejmuje:
- izolację fundamentów
-docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego metodą lekko - mokrą,
-docieplenie strychu budynku oraz stropu piwnicy,
-częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej
-wymianę obróbek blacharskich, rynien, barierek, pochwytów oraz nowe pokrycie schodów wejściowych,
- przebudowę instalacji gazowej wraz z modernizacją kotłowni
Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót.
Zamawiający jest w posiadaniu opinii ornitologicznej i chiropterologicznej, z której wynika konieczność montażu 2 szt gniazd lęgowych dla jaskółek oknówek.
Zamawiający uzyskał od Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Tarnowie zezwolenie na odstępstwa od zakazów w stosunku do gatunków zwierząt objętych ochroną.
Zamawiający jest w posiadaniu prawomocnego pozwolenia na przebudowę wewnętrznej instalacji gazowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 130518,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja Wiejskiego Domu Kultury z pomieszczeniami Ochotniczej Straży Pożarnej w Wielkiej Wsi.

Podpiwniczenie budynku znajduje się pod częścią budynku ze względu na topografię terenu. Główną funkcją jest funkcja magazynowo-garażowa, oraz pomieszczenia socjalne w tym np.: szatnia
Na parterze budynku zlokalizowano główną cześć Domu Kultury z salami spotkań, kawiarnią oraz innymi pomieszczeniami gospodarczymi.
Nad parterem znajduje się poddasze nieużytkowe.
Zakres prac obejmuje:
- izolację fundamentów
-docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonanie tynku cienkowarstwowego metodą lekko - mokrą,
-docieplenie strychu budynku,
-częściową wymianę stolarki (brama)
-wymianę obróbek blacharskich
Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót.
Zamawiający jest w posiadaniu opinii ornitologicznej i chiropterologicznej, z której wynika konieczność montażu 1 szt budki lęgowej dla kopciuszków.
Zamawiający uzyskał od Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Tarnowie zezwolenie na odstępstwa od zakazów w stosunku do gatunków zwierząt objętych ochroną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 290828,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 5 i 6 w zw. z art. 266 PZP.
Unieważnienie postępowania nastąpiło ze względu na okoliczność, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 PZP). Spowodowane jest to faktem, iż informacja o ponownym wyborze oferty najkorzystniejszej i odrzuceniu ofert (z dn. 7.06.2021 r.) została w sposób wadliwy zakomunikowana z naruszeniem dyspozycji normy prawnej z art. 253 ust. 2 PZP, tj. została przekazana Wykonawcom, którzy złożyli oferty
w przedmiotowym postępowaniu, natomiast nie została opublikowana na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Mając na uwadze inny przepis ustawy (art. 505 ust. 1 PZP), który przyznaje legitymację prawną do wniesienia odwołania dla innych podmiotów niż Wykonawcy, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia lub ponieśli, lub mogli ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów PZP, wskazane wadliwe działanie Zamawiającego nie może zostać konwalidowane z uwagi nie nierówność w dostępie do środków ochrony prawnej, o których mowa w przywołanym przepisie art. 505 PZP. Oczywistym jest, że momentem kluczowym dla podjęcia decyzji o korzystaniu ze środków ochrony prawnej jest moment publikacji wyników postępowania. Tym samym, Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania w oparciu o wskazane okoliczności faktyczne i prawne.
Jednocześnie, biorąc pod uwagę, że przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, powyższa nieprawidłowość stanowi podstawę do naliczenia korekty finansowej, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie warunków obniżania wartości korekt finansowych oraz wydatków poniesionych nieprawidłowo związanych z udzielaniem zamówień (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 971 z późn. zm.). Zamawiający nie posiadając środków finansowych na jej pokrycie nie może więc dopuścić do jej naliczenia. Jednocześnie jej ewentualne naliczenie i konieczność późniejszego uregulowania będzie stanowiła uszczerbek w środach publicznych, którymi dysponuje Zamawiający, co nie leży w interesie publicznym. Powyższe stanowi dodatkowo zagrożenie w realizacji inwestycji dotyczącej infrastruktury krytycznej dla mieszkańców Gminy. Okoliczności tej nie można było przewidzieć, a jej wystąpienie stanowi istotną zmianę okoliczności w niniejszej sprawie. Stąd też postępowanie podlega unieważnieniu również na podstawie art. 255 pkt 5 PZP.
Istotnym jest również, że od momentu złożenia ofert upłynął bardzo długi okres czasu, co przy obecnych wzrostach cen materiałów budowlanych stawia Wykonawców w sytuacji w której sporządzone pierwotnie kalkulacje kosztowe mogą stać się nierentowane. To ryzyko ekonomiczne jest również istotne dla Zamawiającego, ponieważ może spowodować problemu w realizacji pierwotnie zakładanego zakresu prac.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4196760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5594928,81 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 5 i 6 w zw. z art. 266 PZP.
Unieważnienie postępowania nastąpiło ze względu na okoliczność, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 PZP). Spowodowane jest to faktem, iż informacja o ponownym wyborze oferty najkorzystniejszej i odrzuceniu ofert (z dn. 7.06.2021 r.) została w sposób wadliwy zakomunikowana z naruszeniem dyspozycji normy prawnej z art. 253 ust. 2 PZP, tj. została przekazana Wykonawcom, którzy złożyli oferty
w przedmiotowym postępowaniu, natomiast nie została opublikowana na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Mając na uwadze inny przepis ustawy (art. 505 ust. 1 PZP), który przyznaje legitymację prawną do wniesienia odwołania dla innych podmiotów niż Wykonawcy, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia lub ponieśli, lub mogli ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów PZP, wskazane wadliwe działanie Zamawiającego nie może zostać konwalidowane z uwagi nie nierówność w dostępie do środków ochrony prawnej, o których mowa w przywołanym przepisie art. 505 PZP. Oczywistym jest, że momentem kluczowym dla podjęcia decyzji o korzystaniu ze środków ochrony prawnej jest moment publikacji wyników postępowania. Tym samym, Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania w oparciu o wskazane okoliczności faktyczne i prawne.
Jednocześnie, biorąc pod uwagę, że przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, powyższa nieprawidłowość stanowi podstawę do naliczenia korekty finansowej, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie warunków obniżania wartości korekt finansowych oraz wydatków poniesionych nieprawidłowo związanych z udzielaniem zamówień (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 971 z późn. zm.). Zamawiający nie posiadając środków finansowych na jej pokrycie nie może więc dopuścić do jej naliczenia. Jednocześnie jej ewentualne naliczenie i konieczność późniejszego uregulowania będzie stanowiła uszczerbek w środach publicznych, którymi dysponuje Zamawiający, co nie leży w interesie publicznym. Powyższe stanowi dodatkowo zagrożenie w realizacji inwestycji dotyczącej infrastruktury krytycznej dla mieszkańców Gminy. Okoliczności tej nie można było przewidzieć, a jej wystąpienie stanowi istotną zmianę okoliczności w niniejszej sprawie. Stąd też postępowanie podlega unieważnieniu również na podstawie art. 255 pkt 5 PZP.
Istotnym jest również, że od momentu złożenia ofert upłynął bardzo długi okres czasu, co przy obecnych wzrostach cen materiałów budowlanych stawia Wykonawców w sytuacji w której sporządzone pierwotnie kalkulacje kosztowe mogą stać się nierentowane. To ryzyko ekonomiczne jest również istotne dla Zamawiającego, ponieważ może spowodować problemu w realizacji pierwotnie zakładanego zakresu prac.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 981837,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1328459,25 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 5 i 6 w zw. z art. 266 PZP.
Unieważnienie postępowania nastąpiło ze względu na okoliczność, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 PZP). Spowodowane jest to faktem, iż informacja o ponownym wyborze oferty najkorzystniejszej i odrzuceniu ofert (z dn. 7.06.2021 r.) została w sposób wadliwy zakomunikowana z naruszeniem dyspozycji normy prawnej z art. 253 ust. 2 PZP, tj. została przekazana Wykonawcom, którzy złożyli oferty
w przedmiotowym postępowaniu, natomiast nie została opublikowana na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Mając na uwadze inny przepis ustawy (art. 505 ust. 1 PZP), który przyznaje legitymację prawną do wniesienia odwołania dla innych podmiotów niż Wykonawcy, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia lub ponieśli, lub mogli ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów PZP, wskazane wadliwe działanie Zamawiającego nie może zostać konwalidowane z uwagi nie nierówność w dostępie do środków ochrony prawnej, o których mowa w przywołanym przepisie art. 505 PZP. Oczywistym jest, że momentem kluczowym dla podjęcia decyzji o korzystaniu ze środków ochrony prawnej jest moment publikacji wyników postępowania. Tym samym, Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania w oparciu o wskazane okoliczności faktyczne i prawne.
Jednocześnie, biorąc pod uwagę, że przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, powyższa nieprawidłowość stanowi podstawę do naliczenia korekty finansowej, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie warunków obniżania wartości korekt finansowych oraz wydatków poniesionych nieprawidłowo związanych z udzielaniem zamówień (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 971 z późn. zm.). Zamawiający nie posiadając środków finansowych na jej pokrycie nie może więc dopuścić do jej naliczenia. Jednocześnie jej ewentualne naliczenie i konieczność późniejszego uregulowania będzie stanowiła uszczerbek w środach publicznych, którymi dysponuje Zamawiający, co nie leży w interesie publicznym. Powyższe stanowi dodatkowo zagrożenie w realizacji inwestycji dotyczącej infrastruktury krytycznej dla mieszkańców Gminy. Okoliczności tej nie można było przewidzieć, a jej wystąpienie stanowi istotną zmianę okoliczności w niniejszej sprawie. Stąd też postępowanie podlega unieważnieniu również na podstawie art. 255 pkt 5 PZP.
Istotnym jest również, że od momentu złożenia ofert upłynął bardzo długi okres czasu, co przy obecnych wzrostach cen materiałów budowlanych stawia Wykonawców w sytuacji w której sporządzone pierwotnie kalkulacje kosztowe mogą stać się nierentowane. To ryzyko ekonomiczne jest również istotne dla Zamawiającego, ponieważ może spowodować problemu w realizacji pierwotnie zakładanego zakresu prac.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201112,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309584,60 PLN

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.