Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00035776/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie monitoringu funkcjonalności i efektywności przejść dla płazów, płotków ochronno-naprowadzających oraz zbiorników zastępczego i częściowo utraconego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687276
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mostowa 11A
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-778
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 32 64 990
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdwgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie monitoringu funkcjonalności i efektywności przejść dla płazów, płotków ochronno-naprowadzających oraz zbiorników zastępczego i częściowo utraconego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7b3adb2-7dd3-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021798/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Wykonanie monitoringu funkcjonalności i efektywności przejść dla płazów, płotków ochronno-naprowadzających oraz zbiorników zastępczego i częściowo utraconego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035776/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/DZS/2022/TP/WRI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154854,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje wykonanie monitoringu funkcjonalności i efektywności zaprojektowanych i wykonanych w ramach zadania „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 203 na odcinku od granicy województwa do Ustki”: przejść dla płazów, płotków ochronno-naprowadzających, zbiornika zastępczego dla płazów zlokalizowanego na działce nr 57/16 w obrębie Wodnica oraz zbiornika częściowo utraconego w km ok. 58+700 drogi wojewódzkiej nr 203, obejmującego kontrolę ich wykorzystywania i ocenę skuteczności zgodnie z Decyzją Wójta Gminy Ustka pismem OŚR.6220.7.39.2014 z dnia 15 lipca 2016 roku - Decyzja nr 7/2014.
Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących powodów:
Brak możliwości rozdzielenia z uwagi na to, że przejścia dla płazów wraz z płotkami ochronno-naprowadzającymi oraz zbiorniki: zastępczy i częściowo utracony znajdują się w ciągu jednej drogi wojewódzkiej (nr 203) w niedalekiej odległości od siebie i stanowią nierozerwalną całość względem inwestycji pn. „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 203 na odcinku od granicy województwa do Ustki”. Zamówienie nie podlega podziałowi na części zarówno ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych, jak również z uwagi na konieczność wyciągnięcia powiązanych ze sobą wniosków dotyczących efektywności funkcjonowania ww. elementów oraz wpływu inwestycji na środowisko naturalne, w tym faunę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90714500-0 - Usługi kontroli jakości środowiska
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93845,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vita Arbor Maciej Nasiadko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280592740
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 3/9
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93845,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "BO 2021 Pumptrack - tor jazdy dla każdego na świeżym powietrzu" z zakresu zadań Budżetu Obywatelskiego 2021.
- Dostawa zestawów do perfuzji wątroby dla UCK
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i akcesoriów dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.