eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś Wielka › Wymiana pieca c.o. w Szkole Podstawowej w Brzozie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pieca c.o. w Szkole Podstawowej w Brzozie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA WIEŚ WIELKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-060

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523206868

1.5.8.) Numer faksu: 523206850

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@nowawieswielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowawieswielka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/693536

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pieca c.o. w Szkole Podstawowej w Brzozie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03f7bd10-6b26-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019937/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wymiana pieca c.o w szkole Podstawowej w Brzozie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470164/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPL.271.56.2022.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 729160,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są wielobranżowe roboty budowlane polegające na modernizacji kotłowni i pomieszczeń zbiorników na olej opałowy w budynku Szkoły Podstawowej w Brzozie przy ulicy Powstańców Wielkopolskich 31.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) demontaż istniejącego wyposażenia całej kotłowni olejowej łącznie z kotłem, wkładem kominowym, zasobnikiem c.w.u. i stacją uzdatniania wody, która jest wyeksploatowana; w zakresie robót elektrycznych i AKPiA demontaż instalacji łącznie z instalacją zasilającą regulator Trimatik, pompy i mieszacze; demontaż zbiorników na olej opałowy wraz z instalacjami i osprzętem,
2) dostawę i montaż:
a) dwóch kotłów kondensacyjnych olejowych przystosowanych do spalania gazu, o mocy użytecznej min. 370 kW i 230 kW, oraz przystosowanych do montażu dwustopniowego palnika,
b) dwóch dwustopniowych palników olejowych do w/w kotłów,
c) dwóch wkładów kominowych ze stali szlachetnej dn 200 mm,
d) podgrzewacza c.w.u. o pojemności min. 500 l wraz z montażem istniejącego podgrzewacza,
e) pomp obiegowych, kotłowych, ładujących i cyrkulacyjnych,
f) regulatorów i pulpitów sterowniczych kotłów,
g) rozdzielni elektrycznej kotłowni,
h) lamp wraz z osprzętem,
i) naczyń przeponowych,
j) liczników ciepła - dn 40 i dn 25 mm,
k) zaworów regulacyjnych mieszającego 3-drogowego dn 50 mm,
l) naczyń wzbiorczych dla instalacji c.w.u. i c.o.,
m) stacji uzdatniania wody,
n) sprzęgła hydraulicznego sp 125 / 250,
o) neutralizatora kondensatu,
p) zbiorników na olej opałowy wraz z osprzętem,
q) zaworów odcinających, zwrotnych, antyskażeniowych, bezpieczeństwa,
3) wykonanie nowej instalacji elektrycznej w/m zdemontowanej i dostosowanie istniejącej rozdzielnicy elektrycznej do wymagań nowego układu technologicznego,
4) roboty remontowe obejmujące:
a) przebudowę oraz wykonanie nowych kanałów wentylacyjnych,
b) podłączenie do czopuchów kanałów spalinowych,
c) wykonanie nowych fundamentów pod kotły i inne urządzenia,
d) rozkucie kanału spalinowego dla drugiego kotła w pomieszczeniu magazynu olejowego,
e) rozkucie oraz demontaż i ponowny montaż okna w pomieszczeniu kotłowni,
f) rozebranie kostki brukowej, wykopanie otworu, rozkucie ściany oraz demontaż i ponowny montaż okna,
g) ułożenie kostki brukowej w celu wystawienia starego kotła i wstawienia dwóch nowych oraz zbiorników na olej opałowy do pomieszczenia kotłowni,
h) odtworzenie fragmentów posadzki rozebranych do przełożenia kotłów i zbiorników na olej opałowy,
i) skucie i uzupełnienie tynków,
j) oczyszczenie, zeskrobanie luźnych warstw farb – gruntowanie i pomalowanie ścian i sufitów,
k) odtworzenie kanałów nawiewnych ZET w ścianach pomieszczeń,
5) wykonywanie przeglądów serwisowych na wykonanych instalacjach w okresie udzielonej gwarancji - każdorazowo po zakończonym sezonie grzewczym (jeden raz w roku - bezpłatnie),
6) wykonanie 3-krotnie bezpłatnej regulacji instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody w pierwszym sezonie grzewczym, tj. od uruchomienia kotłowni do zakończenia pierwszego sezonu grzewczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45232460-4 - Roboty sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 669800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1380000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 669800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GESAL Eugeniusz Skoczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561031963

7.3.3) Ulica: Składowa 6

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 669800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.