eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłobądz › Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Obrońców Pomorza Gdańskiego w Miłobądzu



Ogłoszenie z dnia 2023-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Obrońców Pomorza Gdańskiego w Miłobądzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Obrońców Pomorza Gdańskiego w Miłobądzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 6

1.5.2.) Miejscowość: Miłobądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-111

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@spmilobadz.zeas.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spmilobadz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Obrońców Pomorza Gdańskiego w Miłobądzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e4124f3-80f4-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00470292/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Obrońców Pomorza Gdańskiego w Miłobądzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515933

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
1. temperatura przechowywania i dostawy: 0 - 4ᴼ C,
2. jakość: mięso musi być w gatunku I, musi być świeże, dobrej jakości, pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach). Nie rozmrażane. Zapach po otwarciu opakowania – swoisty dla rodzaju mięsa bez oznak wskazujących na zaparzenie mięsa lub rozpoczynający się proces psucia – niedopuszczalny zapach obcy, wyraźny płciowy lub moczowy. Konsystencja: jędrna, elastyczna. Stan powierzchni: sucha lub lekko wilgotna - połyskująca, niedopuszczalna powierzchnia mokra, oślizgła lub ze śladami pleśni. Barwa naturalna – jasnoczerwona do czerwonej (niedopuszczalna inna), na przekrojach nie może występować krew. Mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń,
3. termin przydatności do spożycia: minimum 7 dni liczonych od dnia dostawy,
4. dostawa: artykuły spożywcze należy dostarczać w skrzynkach przeznaczonych do kontaktu z żywnością, powinien być pakowany próżniowo. Asortyment, który nie jest pakowany próżniowo należy zabezpieczyć dodatkowo folią ochronną,
5. sposób pakowania: pakowanie próżniowe do 5kg lub według potrzeb zamawiającego, etykieta na każdej sztuce zamówionej partii towaru

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 14776,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Drób i podroby
1. temperatura przechowywania i dostawy: 0 - 4ᴼC,
2. jakość: mięso drobiowe, podroby powinny być w gatunku I, muszą być świeże, dobrej jakości, pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach). Nie rozmrażane. Zapach po otwarciu opakowania – swoisty dla rodzaju mięsa bez oznak wskazujących na zaparzenie mięsa lub rozpoczynający się proces psucia. Mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń,
3. dostawa: artykuły spożywcze należy dostarczać w skrzynkach przeznaczonych do kontaktu z żywnością, powinny być pakowane próżniowo. Asortyment, który nie jest pakowany próżniowo należy zabezpieczyć dodatkowo folią ochronną, mięso czyste lub bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń,
4. sposób pakowania: pakowanie próżniowe do 5 kg lub według potrzeb zamawiającego, etykieta na każdej sztuce zamówionej partii towaru,

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 24845,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pozostałe produkty mięsne
1. temperatura przechowywania: 0 - 4ᴼC,
2. jakość: wędliny powinny mieć zapewnioną identyfikację (nazwa, wykaz i ilość składników, zawartość netto w opakowaniu, data przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firma, adres producenta, informacje odnoszące się do źródła pochodzenia).Wędliny w gatunku I, muszą być świeże, dobrej jakości, pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach). Nie rozmrażane. Produkty mięsne czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń,
3. termin przydatności do spożycia: dla dostarczanych artykułów: min. 30 dni okresu określonego przez producenta , liczony od dnia dostawy,
4. dostawa: artykuły spożywcze należy dostarczać w skrzynkach przeznaczonych do kontaktu z żywnością, powinny być
pakowane próżniowo. Asortyment, który nie jest pakowany próżniowo należy zabezpieczyć dodatkowo folią ochronną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 13062,55 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty mrożone
1. temperatura przechowywania: min - 18ᴼC,
2. jakość: Mrożonki owocowe i warzywne powinny być jednolite odmianowo, w stanie dojrzałości konsumpcyjnej, czyste, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez uszkodzeń mechanicznych, o równych wymiarach, róże lub owoce nie uszkodzone o barwie typowej dla danego gatunku i odmiany (z wyjątkiem mieszanek), Filety rybne - całe bez skóry, ości i
obcych zanieczyszczeń, zapach właściwy dla ryb mrożonych, po rozmrożeniu zapach ryby świeżej, niedopuszczalny gnilny. Tkanka mięsna jasna o naturalnej barwie, charakterystycznej dla danego gatunku, bez plam i przebarwień. Po rozmrożeniu sprężysta, nie rozpadająca się, o prawidłowym zapachu. Brak zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, obecności pleśni, szkodników, zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. Brak oznak rozmrożenia,
3. opakowanie: mrożonki owocowe i warzywne oraz ryby i wyroby rybne dostarczane w opakowaniach zewnętrznych – karton plus opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim, czyste, nieuszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min – 18 ºC , brak oznak rozmrożenia, brak oznak i obecności pleśni, brak zanieczyszczeń. W przypadku ryb mrożonych oraz wyrobów rybnych, etykieta musi zawierać informację dotyczącą procentowej zawartości ryby, opakowanie: czyste, nieuszkodzone, szczelne, prawidłowo oznakowane w języku polskim, warstwy filetów przełożone folią, elementy nieposklejane, łatwe wydobywanie pojedynczych elementów z bloku, bez konieczności rozmrażania całości,
4. termin przydatności do spożycia dla całego asortymentu co najmniej: 30 dni, liczony od dnia dostawy,
- każda dostawa musi obejmować jeden gatunek dostarczanego asortymentu,
- każde opakowanie jednostkowe musi posiadać etykietę zawierającą nazwę producenta, nazwę produktu, masę netto produktu, termin przydatności do spożycia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 426400,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13798,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13798,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13798,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grażyna Salawa MAS-DROB

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580004627

7.3.3) Ulica: Pucka 28

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13798,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-19 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27362,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27362,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27362,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grażyna Salawa MAS-DROB

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580004627

7.3.3) Ulica: Pucka 28

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27362,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-19 do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10714,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10714,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10714,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grażyna Salawa MAS-DROB

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580004627

7.3.3) Ulica: Pucka 28

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10714,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-19 do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58415,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58415,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58415,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Hurtownia Lodów i Mrożonek „BAMBINO” s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hurtownia Lodów i Mrożonek „BAMBINO” s.c. Marian Cymanowski Mariusz Skwierczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5930003834

7.3.3) Ulica: Malinowska 17

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58415,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-09 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.