eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańBudowa stacji uzdatniania wody na terenie Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Brody



Ogłoszenie z dnia 2025-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody na terenie Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Brody

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.kaczmarek@up.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stacji uzdatniania wody na terenie Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Brody

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-093fcc44-8ecf-4fed-a3de-6d25571f7839

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645724

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZB.262.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa stacji uzdatniania wody. Przebudowa ma polegać na przystosowaniu pomieszczenia hydroforni do wymogów Głównego Inspektora Sanitarnego pod względem budowlanym, wymianie infrastruktury uzdatniającej wodę użytkową oraz podniesieniu ciśnienia w instalacji wodociągowej. Wykonawca przed przystąpieniem do prac musi zdemontować stare urządzenia.

I. WSTĘP


Poniższy opis dotyczy wytycznych, pozwalających na dokonanie wyceny stacji uzdatniania wody głębinowej. Stacja ma być wybudowana na terenie inwestora w Rolniczym Gospodarstwie Doświadczalnym w miejscowości BRODY gmina Lwówek.
W opracowaniu zawarto zasadę działania urządzeń wchodzących w skład ciągu technologicznego oraz ich parametry pracy. SUW będzie uzdatniać wodę studzienną do jakość wody pitnej.

II. ZRÓDŁO WODY

Na terenie gospodarstwa znajdują się 2 studnie o głębokości około 40 m zabudowane w pompy głębinowe o wydajności 15-48 m3/h
W załączeniu do niniejszej SWZ przedstawiono badania wody numer 333P/09.01.2024-1/Z z dnia 09.01.2024.

ANALIZA

III. BILANSE ZAPOTRZEBOWANIA

1. Projektowana wydajność max. godzinowa urządzeń SUW - 3m3/h
2. Wydajność dobowa SUW - 72 m3

IV. OPIS TECHNOLOGI oraz rozwiązań technicznych - modernizacji

1. Istniejące pompy głębinowe należy doposażyć w przetworniki częstotliwości
2. Praca pomp głębinowych naprzemienna po przepracowaniu określonej w programie ilości rbg
3. Należy dobrać nowy zbiornik hydroforowy o pojemności min 1000 litrów wraz z odpowiednim osprzętem.
4. Należy dobrać układ napowietrzania wraz z niezbędna armaturą do oczyszczania, regulacji oraz pomiaru ilości dozowanego powietrza.
5. Urządzenia filtracji II stopniowej mają pracować na zaworach kulowych z siłownikami (elektryczny lub pneumatyczny) zamontowanych na ramach zaworowych
6. W celu zredukowania ilości wód popłucznych oraz wspomaganiu procesu płukania należy przewidzieć wykonanie dmuchawy powietrznej.
7. Po filtracji należy przewidzieć wykonanie buforu wody o pojemności minimum10m3 pozwalającego na obsługę potrzeb gospodarczo-bytowych obiektu oraz na napełnianie beczkowozów do oprysku z prędkością min 10m3/h (załączanie z zewnętrznego przełącznika start/stop, IP67) zamontowanego przy punkcie odbioru wody na opryski.
8. Należy przewidzieć wykonanie zestawu hydroforowego na zasilanie obiektu w wodę, minimum 2 pompy pracujące na falowniku, praca kaskadowa, wydajność pojedynczej pompy minimum 5m3/h i wysokości podnoszenia pozwalającej na uzyskanie ciśnienia na całym gospodarstwie min 4 bar
9. Wody popłuczne po procesie płukania odżelaziaczy należy gromadzić w zbiorniku na min 12 h odstania po czym należy wykonać układ zrzutu wody nadosadowej do cieku wodnego. Osad z dna ma być czasowy odpompowywany wozem asenizacyjnym pod którego należy przygotować odpowiednie przyłącze.
10. Na wyjściu wody z SUW należy wykonać układ sterylizacji UV
11. Nad całością pracy SUW ma czuwać sterownik swobodnie programowalny z panelem operatorskim, dotykowym, kolorowym HMI
12. W wyremontowanym wcześniej przez inwestora pomieszczaniu SUW należy wykonać oświetlenie, niezbędne przyłącza prądowe, sygnałowe oraz zamontować grzejnik elektryczny. Okablowanie należy układać pod sufitem, dookoła pomieszczenia, w otwartych korytach typu BAKS lub równoważnych, o szerokości min 100 mm.
13. Centralna rozdzielnia prądowa pozostaje po stronie inwestora.
14. Montaż urządzeń w pustym pomieszczaniu, należy wycenić wszelkie niezbędne materiały, orurowanie i ozaworowanie PVC-U lub AISI 304


Proponowany układ:
Układ uzdatniający wodę z wysoką zawartością żelaza i manganu składający się z:
1) System do odżelaziania wody II stopniowego w układzie szeregowym z wydajnością co najmniej 3,0 m3/h; zbiornik filtracyjny minimum 48”; możliwość płukanie wstępnie wodą surową; płukanie formujące wodą uzdatnioną; rama zaworowa ze stali nierdzewnej o jakości min 304 z zaworami kulowymi na siłownikach; zasyp złożem kwarcowym/ruda manganu.
2) Zbiornik hydroforowy przepływowy, ocynkowany o pojemności zbiornika co najmniej 1000L z osprzętem plus odpowietrznik pionowy z rurką do utrzymania poduszki powietrznej.
3) Sprężarka powietrzna - zasilanie 3 x 230V, moc co najmniej 2.2 kW; wydajność co najmniej 320l/min, zbiornik nie mniejszy niż 50L; układ napowietrzania, elektrozawór, zawór regulacyjny - zestaw reduktora ciśnienia z odwadniacz/odolejaczem
4) Dmuchawa boczno-kanałowa do wspomagania procesu płukania oraz ograniczenie ilości wód popłucznych o około 30%
5) 2 zbiorniki buforowe wody uzdatnionej; pojemność pojedynczego zbiornika nie mniejsza niż 5.000 litrów; filtry oddechowe; przetwornik ciśnienia 0-10V do pomiaru poziomów; atest PZH do wody pitnej; zawór kulowy z siłownikiem elektrycznym do napełniania beczek
6) Zestaw hydroforowy wody uzdatnionej; Qnom: nie mniejsza niż 5m3/h dla pojedynczej pompy; Qnom: nie mniejsza niż 10m3/h praca równoległa przy napełnianiu beczkowozu - 2 pompy, praca naprzemienna po roboczogodzinach; możliwość́ pracy kaskadowej; sterowanie na falownikach ; rama oraz kolektory ssący + tłoczny ze stali nierdzewnej. Dla każdej z pomp osobna przepustnica między kołnierzowa.
7) Sterylizator UV; Qnom – nie mniejsza niż 12,00m3/h
8) Zbiornik osadczy na popłuczyny, pojemność nie mniejsza niż 5.000 litrów
- pompa zatapialna + rama wsporcza ze stali nierdzewnej - przetwornik ciśnienia 0-10V do pomiaru poziomów, atest PZH do wody pitnej
9) Co najmniej 3 wodomierze kontrolne do procesu płukania po przepływie
10) Szafa automatyki AKPiA + elektryka pomieszczenia; 2 falowniki pomp głębinowych ; 2 falowniki zestawu hydroforowego; sterownik z ekranem dotykowym kolorowym; oświetlenie pomieszczenia SUW; grzejnik elektryczny z zabezpieczeniem
11) W załączeniu do niniejszej SWZ rzut pomieszczenia wraz z usytuowaniem urządzeń.
Oferta powinna obejmować wszystkie koszty montażu i dostawy, rozładunku na placu Zamawiającego, dojazdy serwisu; koszty serwisu 2 lata zamontowanych urządzeń w pomieszczeniu SUW; montaż̇ hydrauliczny zgodnie z zatwierdzonym schematem tech. - okorytowanie, okablowanie; orurowanie ozaworowanie, materiał montażowy; podłączenie, uruchomienie SUW, szkolenie, dokumentacja DTR

Zgodnie z zapisem w rozdziale III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych

45317400-6 - Instalowanie urządzeń filtrujących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158301,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 827175,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158301,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROP SERVICE S.C. Michał Jackowski, Dariusz Jankowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831668744

7.3.3) Ulica: Warzywna 16

7.3.4) Miejscowość: Kostrzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 62-025

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158301,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.