eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotla › "PRZEBUDOWA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 93

1.5.2.) Miejscowość: Kotla

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-240

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 8318361

1.5.8.) Numer faksu: 76 8318308

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kotla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.kotla.bip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„PRZEBUDOWA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ff12838-6e07-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005268/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa obiektów użyteczności publicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006449/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.2022.EO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zadania składa się z dwóch etapów:
1. Etap I - Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy Kotla.
Przedmiotem zadania jest rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy Kotla. Budynek zlokalizowany jest przy ul. Głogowskiej 93 w Kotli, na terenie działki nr 668, obr. Kotla.
W ramach inwestycji przewidziano rozbudowę budynku o część biurową , zmianę podziału wnętrz oraz wynikające z niego zmiany elewacyjne, kompleksową termomodernizację budynku.

Istniejący stan zagospodarowania terenu
Działka nr 668,objęta opracowaniem, znajduje się w centrum Kotli, przy głównej ulicy, na terenie zabudowy jednorodzinnej z towarzyszącą zabudową usługową. Opracowaniem objęto teren oznaczony na planie zagospodarowania.
Na działce znajdują się następujące obiekty:
− budynek objęty inwestycją (II kondygnacje nadziemne, częściowo podpiwniczony),
− nieużytkowany jednokondygnacyjny budynek usługowy przeznaczony do rozbiórki,
− miejsca postojowe dla samochodów osobowych,
− zieleń urządzona,
− zbiornik gazu LPG na cele ogrzewania budynku,
− przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej, nn, instalacja zasilania kotłowni gazowej ze zbiornika LPG
Budynek objęty opracowaniem, zlokalizowany jest bezpośrednio przy frontowej granicy działki przy ul. Głogowskiej w Kotli.
Dostęp do drogi publicznej zapewniony jest dwoma istniejącymi zjazdami z ul. Głogowskiej (drogi powiatowej).

W ramach inwestycji planuje się:
a) rozbudowę budynku o część biurową wraz z termomodernizacją,
− część dwukondygnacyjna, bez podpiwniczenia, charakterem nawiązująca do istniejącej zabudowy. Zawierająca pomieszczenia biurowe i archiwum urzędu gminy.
b) przebudowę i termomodernizację budynku
− przebudowa w obrysie istniejących ścian zewnętrznych i termomodernizacja-ocieplenie ścian i wykonanie wypraw elewacyjnych,
c) przebudowę schodów zewnętrznych od strony parkingu
− rozbiórka schodów istniejących i wykonanie nowych schodów żelbetowych płytowych pokrytych płytkami antypoślizgowymi. Schody zostaną poszerzone tak, aby spełniały obowiązujące przepisy dotyczące ewakuacji.
d) budowę schodów zewnętrznych do piwnicy, w miejscu istniejącej pochylni
− istniejąca pochylnia nie spełnia przepisów warunków technicznych odnośnie nachylenia, zostanie rozebrana, a w jej miejscu zostaną wykonane schody żelbetowe prowadzące do piwnicy.
e) przebudowę instalacji wewnętrznych w budynku w celu dostosowania do potrzeb nowych użytkowników,
f) przebudowę muru oporowego przy projektowanej rozbudowie budynku.
g) montaż instalacji fotowoltaicznej,

UWAGA!
• Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zawiadomienia organ Nadzoru budowlanego
o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, a także zakończenia robót w tym uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku.
• Wszystkie materiały okładzinowe należy uzgodnić z Zamawiającym
(w szczególności: płytki, wykładziny, malowanie pomieszczeń).
• Wszystkie materiały rozbiórkowe należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
• Zakres zadania nie obejmuje wyposażenia obiektu w klimatyzację oraz system monitoringu.

2. Etap 2 - Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kotli.
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest rozbudowa i przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kotli wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń na administracyjno-biurowe z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kotli. Budynek zlokalizowany jest przy ul. Krzyckiej 2 w Kotli, na terenie działki nr 698/13 obr. Kotla.
W ramach inwestycji przewidziano rozbudowę budynku o szyb windowy, zmianę podziału wnętrz oraz wynikające z niego zmiany elewacyjne, kompleksową termomodernizację budynku.

Istniejący stan zagospodarowania terenu
Działka nr 698/13, objęta opracowaniem, znajduje się w centrum Kotli, przy głównej ulicy, na terenie zabudowy jednorodzinnej z towarzyszącą zabudową usługową.
Na działce znajdują się następujące obiekty:
− budynek Gminnego Ośrodka Zdrowia objęty inwestycją,
− garaż dwustanowiskowy,
− wiata śmietnikowa,
− miejsca postojowe dla samochodów osobowych,
− zieleń urządzona,
− przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej, nn.

Dostęp do drogi publicznej zapewniony zostaje istniejącym zjazdem z ul. Krzyckiej z działki
nr 1098 poprzez działki 698/10 oraz 698/5, obręb Kotla.

Do budynków doprowadzone są przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, energetyczne i teletechniczne. Wody opadowe odprowadzane są do kanalizacji ogólnospławnej.
Budynek GOZ ogrzewany jest z istniejącej kotłowni olejowej, którą przeznacza się do likwidacji. Budynek będzie ogrzewany za pomocą pomp ciepła.


W ramach inwestycji planuje się:
a) rozbiórkę pochylni dla niepełnosprawnych wraz z zadaszeniem,
b) rozbudowę budynku o windę dla osób niepełnosprawnych,
− szyb murowany o wysokości równej istniejącej części budynku z wejściem do widny z zewnątrz, osłoniętym daszkiem szklanym.
c) zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń na parterze Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kotli,
− zmianą sposobu użytkowania na pokoje biurowe objęto część pomieszczeń Domu Seniora do tej pory pełniących funkcję sali głównej, oraz pomieszczenia dotychczas pełniące funkcje Gabinetu Fryzjerskiego. Po przebudowie przestrzenie te będą użytkowane jako pokoje biurowe.
Pomieszczenia dotychczas pełniące funkcję posterunku policji, zostaną przebudowane na posterunek, Gabinet Fryzjerski oraz punkt pomocy prawnej.
d) przebudowę budynku,
− objęto przebudową układ pomieszczeń w części A w piwnicy, na parterze i na
I piętrze, w części B na I piętrze oraz częściowo parter w części C,
− przebudowę schodów zewnętrznych do piwnicy oraz przebudowę schodów ewakuacyjnych z części A budynku,
− przebudowę instalacji wewnętrznych w budynku w celu dostosowania do potrzeb nowych użytkowników.
e) w związku z likwidacją kotłowni olejowej zaprojektowano na terenie agregat wody lodowej, jako cześć projektowanych systemów wentylacji i klimatyzacji w budynku,
f) doprowadzenie do budynku drogi pożarowej i wymianę utwardzeń.
− przewiduje się poszerzenie drogi pożarowej - nawierzchnia asfaltowa.
g) montaż instalacji fotowoltaicznej,

UWAGA!
• Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zawiadomienia organu Nadzoru budowlanego
o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, a także zakończenia robót
w tym uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku.
• Wszystkie materiały okładzinowe należy uzgodnić z Zamawiającym (w szczególności: płytki, wykładziny, malowanie pomieszczeń).
• Wszystkie materiały rozbiórkowe należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
• Zakres zadania nie obejmuje wyposażenia obiektu w klimatyzację oraz system monitoringu.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres prac dla etapu I i II niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają:
− projekty budowlane, projekty wykonawcze, projekty techniczne/wykonawcze poszczególnych branż ( branża budowlana, branża konstrukcyjna, branża sanitarna, w tym przyłącza sanitarne, branża elektryczna), projekty zieleni, projekty wyposażenia wnętrz, Specyfikacje Techniczne Warunków Wykonania i Odbioru Robót dla poszczególnych branż, Specyfikacja sprzętu komputerowego – stanowiące załącznik nr 6 do SWZ,
− przedmiary robót poszczególnych branż dla etapu I i II- stanowiące załącznik nr 7 do SWZ,
− projektowane postanowienia umowy (PPU) – zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10915093,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12539523,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10915093,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa POS-BET sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971781613

7.3.3) Ulica: Onufrego Zagłoby 50n

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-514

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10915093,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.