eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Puławy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089140 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Puławy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Puławy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430517701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żyrzyńska 8

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 886 4241

1.5.8.) Numer faksu: 818863214

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pulawy@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pulawy.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_pulawy/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Puławy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d898ad6c-b3bc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00054108/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Puławy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054799/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa elementów umundurowania leśnika zgodnego z regulacjami prawnymi oraz wewnętrznymi uregulowaniami PGL LP. Szacunkowy zakres ilościowy:
Marynarka męska i damska – gabardyna lub tropik 10 szt.; Spodnie męskie lub damskie – gabardyna lub tropik 12 szt.; Marynarka męska i damska-gabardyna z wykończeniem oleofobowym 4 szt.; Spodnie męskie i damskie – gabardyna z wykończeniem oleofobowym 3 szt.; Spódnica gabardyna lub tropik 3 szt.; Spódnica-gabardyna z wykończeniem oleofobowym 1 szt.; Koszula męska, bluzka damska 9 szt.; Koszula męska, bluzka damska – bawełna 100% 30 szt.; Krawat 5 szt.; Czapka 2 szt.; Płaszcz męski 4 szt.; Płaszcz damski 1 szt.; Kapelusz damski lub męski 1 szt.; Kurtka męska 7 szt.;Kurtka damska 4 szt.;Szalik 3 szt.;Rękawice damskie lub męskie 5 szt.; Skarpety letnie termoaktywne 38 szt.; Skarpety przejściowe termoaktywne 14 szt.; Skarpety zimowe termoaktywne 13 szt.; Półbuty męskie, damskie 19 szt.; Koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem 15 szt.; Koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem-bawełna 100% 35 szt.; Sweter (nowy wzór ) 27 szt.; Kamizelka 8 szt.; Bluza z polaru typu windstoper lub równoważny 22 szt.;Kurtka wierzchnia 12 szt.;Czapka zimowa 1 szt.; Peleryna 2 szt.; Półbuty typu "Sympatex" lub równoważny 9 szt.;Półbuty typu "Goretex" lub równoważny 20 szt.;Bluza z kamizelką letnią 11 szt.;Spodnie letnie 37 szt.; Czapka letnia 4 szt.; Kurtka zimowa 7 szt.; Spodnie zimowe 7 szt.; Czapka zimowa 2 szt.; Trzewiki typu "Sympatex" lub równoważny 5 szt.; Trzewiki typu "Goretex" niskie lub równoważny 13 szt.; Trzewiki typu "Goretex" wysokie lub równoważny 8 szt.; Trzewiki typu "Sympatex" z dociepleniem typu "Thinsulate" lub równoważny 2 szt.; Trzewiki typu "Goretex"niskie z dociepleniem typu "Thinsulate" lub równoważny 5 szt.; Trzewiki typu "Goretex" wysokie z dociepleniem typu "Thinsulate" lub równoważny 9 szt.; Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 8 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy elementów munduru leśnika zawarty jest w aktach prawnych oraz dokumentacji techniczno-technologicznej i fotograficznej umundurowania dostępnej na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

18110000-3 - Odzież branżowa

18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej

18200000-1 - Odzież wierzchnia

18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa

18222200-3 - Komplety odzieżowe

18330000-1 - Koszulki i koszule

18423000-0 - Krawaty

18424000-7 - Rękawice

18440000-5 - Kapelusze i nakrycia głowy

18800000-7 - Obuwie

4.5.5.) Wartość części: 109449,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sortów bhp dla pracowników Zamawiającego.
Zakres ilościowy: (nazwa - ilość szt.): Ubranie letnie (w tym 2 pary spodni) 22; Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą 15; Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe z tkaniny oddychającej 16; Ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą 8; Kamizelka ciepłochronna z membraną 3; Koszula robocza, długi rękaw 32; Koszula krótki rękaw/t-shirt 32; Koszulka termoaktywna, krótki rękaw 38; Koszulka termoaktywna, długi rękaw 40
Kalesony męskie termoaktywne / leginsy damskie termoaktywne 36;Buty terenowe, wodochronne z membraną oddychającą 27; Buty (gumowe) wodoodporne 10; Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne 10; Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne filcowe 1; Ochraniacze na buty (stuptuty) 32; Skarpety letnie, termoaktywne (1 para) 66; Skarpety zimowe, termoaktywne (1 para) 66; Czapka letnia zielona 22;Czapka ocieplana zielona 15; Hełm ochronny 38; Czepek pod hełm ochronny 18; Okulary ochronne/gogle 15; Okulary przeciwsłoneczne /polaryzacyjne/ 27; Kamizelka ostrzegawcza 31; Rękawice robocze 24; Rękawice ocieplane 25 ;Rękawice ochronne 4; Maska przeciwpyłowa 28; Fartuch roboczy 7; Ubranie letnie (drelich) 3; Ubranie ocieplane (drelich) 1; Kurtka przeciwdeszczowa w kolorze ostrzegawczym 1; Koszula robocza, długi rękaw (flanela robocza) 1; Trzewiki 2; Obuwie antypoślizgowe 3; Kamizelka ciepłochronna (ocieplająca) 1; Czapka ocieplana dla robotników 1; Czapka letnia dla robotników 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

18110000-3 - Odzież branżowa

18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej

18200000-1 - Odzież wierzchnia

18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa

18222200-3 - Komplety odzieżowe

18330000-1 - Koszulki i koszule

18423000-0 - Krawaty

18424000-7 - Rękawice

18440000-5 - Kapelusze i nakrycia głowy

18800000-7 - Obuwie

4.5.5.) Wartość części: 83292,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110832,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110832,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110832,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi Leśnictwa Hanna Skrodzka – Bałata Piotr Bałata sp. jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670007706

7.3.3) Ulica: Mieszka I-ego 4

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110832,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83722,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83722,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83722,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi Leśnictwa Hanna Skrodzka – Bałata Piotr Bałata sp. jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670007706

7.3.3) Ulica: Mieszka I-ego 4

7.3.4) Miejscowość: Tranobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 93-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83722,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.