eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gąsawa › Budowa windy przy budynku administracyjnym Urzędu Gminy w Gąsawie



Ogłoszenie z dnia 2024-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa windy przy budynku administracyjnym Urzędu Gminy w Gąsawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GĄSAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żnińska 8

1.5.2.) Miejscowość: Gąsawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523036210

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gasawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gasawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/866582

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa windy przy budynku administracyjnym Urzędu Gminy w Gąsawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2be711e-aefe-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020557/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa windy przy budynku administracyjnym Urzędu Gminy w Gąsawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00023098

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 398072,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja polega na rozbudowie budynku o szyb windy oraz montaż windy osobowej o wymiarach kabiny 120x170cm. Ma ona na celu zapewnienie odpowiednich warunków korzystania z obiektu przez osoby z niepełnosprawnościami i osoby starsze. Planowana inwestycja musi spełniać standardy dostępności dla osób niepełnosprawnych, określone w SWZ oraz dokumentacji projektowej.

W ramach zamówienia należy dokonać:
- rozbudowy budynku urzędu gminy o szyb windowy o konstrukcji żelbetowej monolitycznej dobudowany do ściany północnej budynku, przeznaczony do montażu dźwigu osobowego z kabiną o wymiarach 120x170cm, dostosowaną dla osób z niepełnosprawnościami wraz z dostawą i montażem dźwigu osobowego;
- utwardzenia terenu – chodnik przy wejściu do windy;
- przebudowy napowietrznego przyłącza telekomunikacyjnego;
- przebudowy zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej;
- odwodnienia szybu windy;
- odwodnienia liniowego przed szybem windy.

Projektowany szyb windy
Szyb żelbetowy monolityczny o następujących parametrach technicznych:
- materiał: beton B25 W8,
- płyta fundamentowa: żelbetowa monolityczna o gr. 20cm,
- ściany szybu: żelbetowe monolityczne o gr. 20cm,
- strop szybu: żelbetowy monolityczny o gr. 20cm,
- otulina zbrojenia: 3cm,
- wymiary zewnętrzne szybu bez izolacji: 200x265 cm,
- wymiary wewnętrzne szybu:160x225 cm,
- wysokość szybu w świetle: 10,20 m,
- wyposażenie szybu: instalacja elektryczna, oświetlenie szybu, wentylacja grawitacyjna, ogrzewanie – grzejnik elektryczny, osprzęt i wyposażenie dźwigu osobowego.
- zadaszenie wejścia do windy: daszek szklany ze szkła bezpiecznego.

Dźwig osobowy
Dźwig osobowy przewidziany do montażu w projektowanym szybie żelbetowym monolitycznym.
Parametry techniczne dźwigu osobowego:
- udźwig: min. 900 kg
- liczba osób: do 12,
- prędkość nominalna: min. 1,0m/s
- liczba przystanków: min. 3 przystanki
- liczba dojść: 3
- szerokość drzwi: min.900mm
- wysokość drzwi: min.2000mm
- wysokość kabiny: min. 2100mm
- sterowanie: mikroprocesorowe
- maszynownia: bez maszynowni
- wymiary kabiny: min.1200x1700mm
- drzwi kabinowe: teleskopowe, 2 – panelowe, lewe
- zabezpieczenie drzwi kabinowych: kurtyna świetlna
- wytrzymałość ogniowa drzwi kabinowych: EN 81-58 EI60 (2szt. na przystankach „1” i „2”)
- drzwi kabinowe na przystanku „0”: EN 81-58 E (bezklasowe, 1 szt.), odporne na warunki atmosferyczne
- położenie przeciwwagi: z lewej strony
- kabina z przelotem na wprost
- szafa sterowa: szafa sterowa niewidoczna, ukryta w prawej ościeżnicy drzwi szybowych nie wymagająca dodatkowych nisz w szybie
- moc silnika: min. 5,7kW,
- typ zasilania: TN-S
- zasilanie główne dźwigu: 400V 50Hz
- zasilanie oświetlenia: 230V
- normy dźwigowe: EN 81-20/50, EN 81-70/2021, EN 81-73
- wyposażenie w falownik: tak
- funkcje komunikacji i łączności: pętla indukcyjna dla osób niesłyszących, informacja głosowa w kabinie,
- funkcje sterowania: automatyczny powrót na przystanek podstawowy, sygnał dźwiękowy przyjazdu kabiny na przystanek, informacja głosowa w kabinie, automatyczna ewakuacja do najbliższego przystanku w przypadku zaniku zasilania, łącznik kluczykowy.
- wykończenie wnętrza: panele ze stali nierdzewnej szczotkowanej, drzwi ze stali nierdzewnej szczotkowanej rozsuwane jednostronnie, oświetlenie sufitowe LED, podłoga – ciemnoszara wykładzina antypoślizgowa, poręcz obustronna ze stali nierdzewnej szczotkowanej.
- wykończenie zewnętrzne: panele ze stali nierdzewnej szczotkowanej
- typ przycisków: mechaniczne, oznaczenia alfabetem Braille’a
- stacyjka kluczykowa do wyłączania windy po godzinach pracy urzędu,
- piętrowskaz na każdym przystanku.

W związku z tym, iż realizacja przedmiotu zamówienia będzie prowadzona w czynnym obiekcie, należy zwrócić szczególną uwagę na zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz ustalić godziny pracy z przedstawicielem Urzędu, w którym wykonywane będą prace i uwzględnić ten fakt w harmonogramie prac. Urząd Miasta i Gminy w Gąsawie jest czynny w dni robocze w godzinach: poniedziałek, środa, czwartek od godz. 7.00 - 15.00, we wtorek od godz. 7.00 do 16.00 a w piątek 7.00 do 14.00 i tylko w tym czasie jest otwarty (po godzinach pracy Urzędu uruchamiany jest automatycznie alarm od godziny 17.00).
Bezwzględnie należy zabezpieczyć teren zajęty oraz budynek Urzędu w sposób uniemożliwiający wejście osobom postronnym (w przypadku pozostawienia otwartego przewiertu budynku Urzędu po ww. godzinach jego otwarcia Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do zabezpieczenia budynku, uniemożliwiając wejście osobom postronnym oraz zabezpieczenia mienia znajdującego się w budynku za pośrednictwem podmiotu wykonującego usługę ochrony mienia posiadającego koncesję, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia).
W przypadku pozostawienia otwartego przewiertu budynku Urzędu i nie zapewnienia przez Wykonawcę usługi ochrony przez podmiot wykonujący usługę ochrony mienia posiadającego koncesję, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, Zamawiający będzie uprawniony na koszt i ryzyko Wykonawcy do zawarcia umowy ochrony mienia z ww. podmiotem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

44112310-4 - Ścianki działowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45431000-7 - Kładzenie płytek

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie ww. zamówienia publicznego na roboty budowlane w terminie składania ofert zostały złożone 4 oferty. Wszystkie oferty złożone przez Wykonawców przewyższają kwotę jaką Zamawiający planował przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty, do kwoty z najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej „p.z.p.”, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 656586,32 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.