eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › WYKONYWANIE USŁUGI NADZORU SERWISOWEGO NAD OPROGRAMOWANIEM APLIKACYJNYM PROLAN



Ogłoszenie z dnia 2023-02-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONYWANIE USŁUGI NADZORU SERWISOWEGO NAD OPROGRAMOWANIEM APLIKACYJNYM PROLAN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320785039

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Solskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-323

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 55 109

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wfos.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wfos.szczecin.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONYWANIE USŁUGI NADZORU SERWISOWEGO NAD OPROGRAMOWANIEM APLIKACYJNYM PROLAN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e99421f6-9ce0-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006193/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 System Prolan

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Z dniem 31.01. 2023 r. wygasła dotychczasowa umowa na usługę objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego PROLAN dla WFOŚIGW w Szczecinie. Usługa może być świadczona tylko przez firmę PROLAN, która jest twórcą programu PROLAN i jako jedyna posiada autorskie prawa majątkowe do ww. oprogramowania, dające możliwość ingerowania w program oraz modyfikacji jego parametrów i możliwości z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego. Usługi nadzoru autorskiego mogą być zatem świadczone tylko przez spółkę „PROLAN” Sp. z o. o. z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów, mając na uwadze, że nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Tym samym możliwe jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki.
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki: Art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS/ZO/BC/0203/001/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 594720 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie nadzoru serwisowego nad oprogramowaniem autorskim wchodzącym w zakres Zintegrowanego Systemu Zarządzania ZSI Prolan i ASF obejmującym następujące moduły:

1) Umowy/Wnioski;
2) Obsługa Zarządu i RN;
3) Finanse Księgowość z modułem Fakturowanie i Kasa;
4) Płatności masowe;
5) Środki Trwałe;
6) Płace Kadry z modułem importu do BGK;
7) Generator Raportów;
8) Portal Beneficjenta;
9) Kancelaria Komunikacja wewnętrzna;
10) Moduł Dane Osobowe;
11) Moduł integracji programu z US i MF;
12) Podpis cyfrowy (aplet java, Szafir SDK Web Module- ścieżka bankowa);
oraz bieżący serwis Portalu Beneficjenta/Kontrahenta dla programów Czyste Powietrze, Moja Woda, Agroenergia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 731505,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 731505,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 731505,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prolan Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310111151

7.3.3) Ulica: Sowińskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 731505,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2025-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.