Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00624444/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
- 2024/BZP 00650223/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Wesołówka, gmina Stanin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stanin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: brak
1.5.2.) Miejscowość: Tuchowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-422
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 25 629 96 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stanin@stanin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1cca78c-4d27-4f2f-80a1-cc934c6828811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Wesołówka, gmina Stanin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1cca78c-4d27-4f2f-80a1-cc934c682881
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027191/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa zbiornika retencyjnego przy Gminnym Centrum Rekreacji w miejscowości Wesołówka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach pomocy finansowej na operacje typu: „Zarządzanie zasobami wodnymi” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624444
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 422000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zbiornika retencyjnego w miejscowości Wesołówka na dz. ewid. nr 60/1, gmina Stanin.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę – jeżeli będzie wymagana;
2) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót;
3) Wykonanie robót budowlanych, montażowych, zagospodarowanie terenów zieleni w oparciu o opracowaną dokumentację,
4) Zapewnienie gwarancji na wykonane prace.
Kompletna dokumentacja projektowa winna zawierać:
opracowanie projektów budowlano - wykończeniowych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę oraz realizacji zadania
(4 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formie PDF);
wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich (1 egzemplarz
w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formie PDF);
specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (1 egzemplarz w wersji papierowej);
informację o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
wykonanie badań geologicznych terenu.
Zakres i specyfika robót wymaga:
dokumentacji wymaganej do uzyskania pozwolenia na budowę
w uzgodnieniu z Zamawiającym;
uzyskanie wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami;
opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (1 egzemplarz w wersji papierowej);
sporządzenia przedmiaru robót;
sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów;
sporządzenie operatu wodno-prawnego i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego – jeżeli będzie wymagane.
Wykonanie budowy zbiornika retencyjnego na podstawie opracowanej dokumentacji o następujących parametrach:
powierzchnia lustra wody ok. 3 400 m²;
rzędna lustra wody ok. 159,50 m n.p.m.;
pojemność zbiornika ok. 4 400 m³;
średnia głębokość ok. 1,5 m;
długość linii brzegowej ok. 280 m.
UWAGA: Roboty ziemne należy wykonać poza okresem lęgowym i migracji ptaków, tak by nie powodować zbyt dużych zaburzeń w warunkach bytowania fauny, zgodnie z decyzją Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w przedstawionej sprawie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45246100-4 - Budowa zapór
45247230-1 - Roboty budowlane w zakresie grobli
45247270-3 - Budowa zbiorników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa ITC Angelika Jabłońska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340070721
7.3.3) Ulica: Baruchowo 8A
7.3.4) Miejscowość: Baruchowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-821
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa ITC - Angelika Jabłońska
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa ITC - Angelika Jabłońska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.