eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › . "Przygotowanie i przeprowadzenie, z wykorzystaniem bazy Wykonawcy, 5-dniowego szkolenia krajowego wysokiej wierności, z udziałem pacjenta standaryzowanego, w WCSM.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088772 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
. „Przygotowanie i przeprowadzenie, z wykorzystaniem bazy Wykonawcy, 5-dniowego szkolenia krajowego wysokiej wierności, z udziałem pacjenta standaryzowanego, w WCSM.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA UCZELNIA ZAWODOWA IM. IGNACEGO MOŚCICKIEGO W CIECHANOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130869208

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 9

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236722050

1.5.8.) Numer faksu: 236723075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kanclerz@puzim.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: puzim.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

miniportal.uzp.gov.pl, bip.puzim.edu.pl/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka sektora finansów publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

. „Przygotowanie i przeprowadzenie, z wykorzystaniem bazy Wykonawcy, 5-dniowego szkolenia krajowego wysokiej wierności, z udziałem pacjenta standaryzowanego, w WCSM.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d52a1dc0-b87a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Pielęgniarstwo zawód z przyszłością – wsparcie dla studentów i absolwentów kierunku pielęgniarstwo PWSZ w Ciechanowie”, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058604/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KAI.262.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 34000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przygotowanie i przeprowadzenie, z wykorzystaniem bazy Wykonawcy, 5-dniowego szkolenia krajowego wysokiej wierności, z udziałem pacjenta standaryzowanego, w Wieloprofilowym Ośrodku Symulacji Medycznej dla 10 studentów pielęgniarstwa - uczestników projektu: Pielęgniarstwo zawód z przyszłością – wsparcie dla studentów i absolwentów kierunku pielęgniarstwo PWSZ w Ciechanowie”2. Miejsce szkolenia: Szkolenie w miejscu zaproponowanym przez Wykonawcę w Polsce, wyposażone, co najmniej, w sale: porodową, OJOM, SOR, Ambulans.
Miejsce szkolenia Wykonawca określi w formularzu ofertowym.
3. Długość szkolenia: Łącznie 5 dni x 8 godzin = 40 godzin. Obowiązuje godzina dydaktyczna = 45 minut. Szkolenie odbywać się będzie od 17 czerwca 2021 r. do 22 czerwca 2021 r. według harmonogramu.
4. Planowana liczba uczestników: 10 osób.
5. Ramowy Program szkolenia:
1. Procedury stosowane w stanach zagrożenia życia .
2. Kompetencje podczas udzielania pierwszej pomocy.
3. Zjawisko stresu i jego dynamika.
4. Techniki informacyjne - zwrotne do pacjenta.
5. Przygotowanie do porodu i przeprowadzenie porodu.
6. Postępowanie z noworodkiem i monitorowanie procesów życiowych świeżorodka.
7. Komunikacja z pacjentem i jego rodziną oraz z zespołem oddziału terapeutycznego.
8. Codzienne czynności pielęgnacyjne pacjentów leżących z brakiem możliwości poruszania się.
9. Pomoc pacjentom w poruszaniu się oraz bezpieczeństwo w transporcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa Sp. z o o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060437345

7.3.3) Ulica: F. Chopina 41 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-023

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-17 do 2021-06-22
2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.