eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › DOSTAWĘ, MONTAŻ I ROZRUCH TECHNOLOGICZNY KOTŁÓW WARZELNYCH PAROWYCH



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088759 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWĘ, MONTAŻ I ROZRUCH TECHNOLOGICZNY KOTŁÓW WARZELNYCH PAROWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676145

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWĘ, MONTAŻ I ROZRUCH TECHNOLOGICZNY KOTŁÓW WARZELNYCH PAROWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d16c86e3-9086-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019012/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa, montaż i rozruch technologiczny 8 sztuk kotłów warzelnych parowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024516/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/TP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 206504,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż i rozruch technologiczny kotłów warzelnych parowych, w asortymencie, cenach i ilościach wyszczególnionych w tabeli nr 1 zgodnie
z Wymaganiami Taktyczno-Technicznymi Sprzętu.
Tabela nr 1:
Dostawa, montaż i rozruch technologiczny sprzętu wymienionego w poniższej tabeli:

L.p. Nazwa j.m. Ilość
1. Kocioł warzelny 150 l. parowy okrągły, zwykły
szt. 3
2. Kocioł warzelny 300 l. parowy okrągły, zwykły
szt. 4
3. Kocioł warzelny 500 l. parowy okrągły, zwykły
szt. 1

1. Wykonawca zobowiązuje się dostosować przedmiot umowy wyszczególniony
w tabeli nr 1 do istniejącej instalacji pary technologicznej, wodnej oraz kanalizacyjnej w budynku kuchni stanowiącej budynek nr 19 położonego na terenie kompleksu wojskowego Wędrzyn. Wykonawca zobowiązany jest do dnia zawarcia umowy przeprowadzić wizję lokalną wyżej wskazanej instalacji.
2. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia w dniu realizacji dostawy (do każdego sprzętu wymienionego w tabeli nr 1):
1) pełnej dokumentacji w języku polskim w tym:
a) dokumentacji techniczno-ruchowej,
b) instrukcji obsługi i bezpieczeństwa pracy,
c) wypełnionej karty gwarancyjnej,
d) wykazów adresów punktów serwisowych.
3. Wykonawca w terminie do dnia 30.11.2021 r. przeprowadzi szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego w poniższym zakresie:
1) obsługi codziennej,
2) obsługi okresowej,
3) bhp,
4) pracy urządzenia,
5) konserwacji zakupionego sprzętu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Wymaganiach Taktyczno-Technicznych – załącznik nr 11 do SWZ oraz we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia .

4.5.3.) Główny kod CPV: 42214000-9 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199506,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WILD BEAR Rafał Janikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542964501

7.3.3) Ulica: Kopanina 34

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-105

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199506,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.