Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór autorski systemu informatycznego użytkowanego w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 IM. ŚW.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690697529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 60
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-301
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór autorski systemu informatycznego użytkowanego w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aaeefc5-02e6-419f-81b7-59524f994088
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045238/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Nadzór inwestorski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Asseco Poland Spółka Akcyjna, ul. Olchowa14, 35-322 Rzeszów złożyła oświadczenie, że jest wyłącznym właścicielem autorskich praw majątkowych do systemu informatycznego "InfoMedica Plus" i "AMMS PLUS’, co pozwala jej, jako jedynemu podmiotowi na wykonywanie usług nadzoru autorskiego nad w/w systemami informatycznymi oraz na udzielanie licencji na korzystanie z poszczególnych modułów tych systemów.
Wykonanie usługi nadzoru autorskiego wiąże się bezpośrednio z ingerencją w całe oprogramowanie, w tym również w kody źródłowe oprogramowania, dlatego spółka Asseco Poland, jako jedyny właściciel majątkowych praw autorskich jest jedynym wykonawcą, który może wykonać niniejsze zamówienie. Bez usługi nadzoru autorskiego szpital nie mógłby realizować zadań statutowych, zmiany w przepisach prawnych i wymogach NFZ są tak duże że posiadanie oprogramowania spełniającego te wymogi jest obowiązkowe a potrzeba ciągłości funkcjonowania jednostki wymusza szybkie dostosowania do warunków prawnych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP254/01/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 585817,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru autorskiego do oprogramowania produkcji As-seco Poland S.A.
Zobowiązania Wykonawcy w ramach nadzoru autorskiego dla modułów Oprogramowania aplikacyjnego posiadanych przez Zamawiającego:
2. Udostępnianie poprawek do Oprogramowania aplikacyjnego w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu oprogramowania tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego po-wtarzalnego działania Oprogramowania aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania
a) w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Opro-gramowania aplikacyjnego i prowadzi do zatrzymania eksploatacji oprogramowania, utra-ty danych lub naruszenia spójności, czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiają-cego wynosi 1 dzień roboczy, natomiast czas dokonania, udostępnienia i wprowadzenia Zamawiającemu poprawek oprogramowania wyniesie do 3 dni roboczych, od chwili roz-poczęcia czynności serwisowych;
b) w przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwią-zanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego. W takim przypad-ku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły;
c) w pozostałych przypadkach czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierza-jących do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego wynosi do 15 dni roboczych, natomiast czas udostępnienia i wprowadzenia Zamawiającemu odpowiednich korekt oprogramo-wania wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają złączniki do zaproszenia tj.
1) Projektowane postanowienia umowy,
2) Opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 610903,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 610903,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 610903,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Poland S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-000-37-82
7.3.3) Ulica: ul. Olchowa 14,
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-322
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 610903,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa sukcesywna paliw do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie - zamówienie z podziałem na 4 zadania
- Dostawa wózków reanimacyjnych
- Wykonanie bieżących napraw, wymiana opon i wyważanie kół pojazdów, (...) i drobnego sprzętu użytkowanego w PZDW i jednostkach terenowych w 2026 r. - Zadanie nr 7, RDW Stalowa Wola - II postępowanie
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb PZPW w Rzeszowie w tym projektów: RaPSTEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II, zamówienie z podziałem na 3 części.
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego w butlach zamawiającego i dzierżawionych butlach wykonawcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem automatycznego ekspresu do kawy
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Świadczenie przez Wykonawcę wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego macierzy dyskowych Dell SC9000
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Popów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





