eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088663 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 819-47-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fff5ab9-a8d3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043672/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.26.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 50799,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli do następujących jednostek organizacyjnych Gminy
1) Przedszkole nr 1, ul. Niezłomnych 2 A, 37-450 Stalowa Wola
2) Przedszkole nr 2, ul. ks. J. Skoczyńskiego 5, 37-450 Stalowa Wola
3) Przedszkole nr 5, ul. Mieszka I 5, 37-464 Stalowa Wola
4) Przedszkole nr 6, Partyzantów 10, 37-450 Stalowa Wola
5) Przedszkole nr 9, Aleje Jana Pawła II 5, 37-450 Stalowa Wola
6) Przedszkole nr 10, Al. Jana Pawła II 11, 37-450 Stalowa Wola
7) Przedszkole nr 11, Al. Jana Pawła II 6, 37-450 Stalowa Wola
8) Samorządowe Liceum Ogólnokształcące, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola
9) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola
10) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im Bohaterów Westerplatte ul. Wyszyńskiego 14, 37 450 Stalowa Wola
11) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. E. Kwiatkowskiego ul. Niezłomnych, 37 450 Stalowa Wola
12) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5, ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola
13) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 9, ul. Rozwadowska 10, 37-450 Stalowa Wola
14) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola
15) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola
16) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2, ul. Wańkowicza 72/2, 37-450 Stalowa Wola
17) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola
3. Centralny Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcy wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia na miejscu u Zamawiającego.
4. Meble muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym. Meble muszą spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm odnoszące się do jakości produktów oraz bezpieczeństwa ich użytkowania.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w Załączniku nr 7 do niniejszego SWZ.
6. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych jednostek własnym transportem, na własny koszt. Dostawa obejmuje rozładunek oraz wniesienie towaru do miejsca wskazanego przez osobę upoważnioną z danej jednostki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50026,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182249,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50026,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konrad Podstawski Firma Handlowo Produkcyjna AKMA 2

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9930470472

7.3.3) Ulica: ul. Długa 43

7.3.4) Miejscowość: Niedomice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-132

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50026,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.