Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043672/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00049620/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088663 z dnia 2021-06-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 819-47-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-16631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fff5ab9-a8d3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043672/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 50799,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli do następujących jednostek organizacyjnych Gminy
1) Przedszkole nr 1, ul. Niezłomnych 2 A, 37-450 Stalowa Wola
2) Przedszkole nr 2, ul. ks. J. Skoczyńskiego 5, 37-450 Stalowa Wola
3) Przedszkole nr 5, ul. Mieszka I 5, 37-464 Stalowa Wola
4) Przedszkole nr 6, Partyzantów 10, 37-450 Stalowa Wola
5) Przedszkole nr 9, Aleje Jana Pawła II 5, 37-450 Stalowa Wola
6) Przedszkole nr 10, Al. Jana Pawła II 11, 37-450 Stalowa Wola
7) Przedszkole nr 11, Al. Jana Pawła II 6, 37-450 Stalowa Wola
8) Samorządowe Liceum Ogólnokształcące, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola
9) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola
10) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im Bohaterów Westerplatte ul. Wyszyńskiego 14, 37 450 Stalowa Wola
11) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. E. Kwiatkowskiego ul. Niezłomnych, 37 450 Stalowa Wola
12) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5, ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola
13) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 9, ul. Rozwadowska 10, 37-450 Stalowa Wola
14) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola
15) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola
16) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2, ul. Wańkowicza 72/2, 37-450 Stalowa Wola
17) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola
3. Centralny Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcy wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia na miejscu u Zamawiającego.
4. Meble muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym. Meble muszą spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm odnoszące się do jakości produktów oraz bezpieczeństwa ich użytkowania.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w Załączniku nr 7 do niniejszego SWZ.
6. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych jednostek własnym transportem, na własny koszt. Dostawa obejmuje rozładunek oraz wniesienie towaru do miejsca wskazanego przez osobę upoważnioną z danej jednostki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50026,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182249,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50026,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konrad Podstawski Firma Handlowo Produkcyjna AKMA 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9930470472
7.3.3) Ulica: ul. Długa 43
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONRAD PODSTAWSKI FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "AKMA 2"
jakie przetargi wygrała firma
KONRAD PODSTAWSKI FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "AKMA 2"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50026,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń SP ZOZ
- Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Żywienie pacjentów Oddziału Rehabilitacji
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa krzeseł obrotowych
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- Dostawa i montaż mebli na wyposażenie II piętra Szpitala Dziecięcego "OLSZÓWKA" przy ul. Słowackiego 8 w Rabce Zdrój"
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.