Og³oszenie z dnia 2022-03-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00170342/01 - Wynik z dnia 2022-05-20
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Przeprowadzenie akcji promocyjno-informacyjnej w ramach projektu pn.: „Rozwój sieci ciep³owniczej w Zakopanem"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Zakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ko¶ciuszki 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 182020488
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zakopane.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie akcji promocyjno-informacyjnej w ramach projektu pn.: „Rozwój sieci ciep³owniczej w Zakopanem"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c08d7b69-a55a-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00088621
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00037664/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Kapania informacyjna (ochrona powietrza)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
ZALECENIA:
1. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne
z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
2. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
3. W celu ewentualnej kompresji danych, Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z
4. W¶ród formatów powszechnych, a NIEwystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
5. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych
w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania elektronicznego podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
6. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
7. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
8. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
9. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
10. Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.32.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie akcji promocyjno-informacyjnej
z bezpo¶rednim dotarciem do odbiorcy, poprzez spotkania indywidualne edukatorów z mieszkañcami Zakopanego, materia³y informacyjne - promocjê w mediach.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia zwi±zane jest z realizacj± przez Urz±d Miasta Zakopane projektu: „Rozwój sieci ciep³owniczej w Zakopanem poprzez inwestycje w pod³±czenie do sieci geotermalnej oraz wymianê starych kot³ów na nowe instalacje urz±dzeñ na paliwa gazowe i biomasê” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014 – 2020: Regionalna polityka energetyczna, dzia³anie 4.4 Redukcja emisji zanieczyszczeñ do powietrza, poddzia³anie 4.4.2 Obni¿enie poziomu niskiej emisji – SPR, zwanym dalej Projektem.
3. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcê akcji promocyjno-informacyjnej. Akcja promocyjno-informacyjna musi byæ przeprowadzona zgodnie z zachowaniem re¿imu sanitarnego, z uwzglêdnieniem aktualnej sytuacji epidemicznej w kraju i powiecie tatrzañskim.
Akcja promocyjna swoim zasiêgiem obejmuje budynki na terenie Gminy Miasta Zakopane. Ilo¶æ budynków (stan na grudzieñ 2020) – oko³o 6850 budynków. Dzia³aniami promocyjno- edukacyjnymi z bezpo¶rednim dotarciem do mieszkañca musi zostaæ objête nie mniej ni¿ 4000 budynków, przewidywana maksymalna ilo¶æ budynków oko³o 6850.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilo¶ci budynków objêtych dzia³aniami edukacyjnymi, jednak nie mniej ni¿ 4000. Dzia³aniami edukacyjnymi nie s± objêci mieszkañcy posiadaj±cy lokale wchodz±ce w sk³ad wspólnot mieszkaniowych.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) promowanie postaw proekologicznych oraz poczucia odpowiedzialno¶ci za stan ¶rodowiska, w tym w szczególno¶ci obni¿enia niskiej emisji, poprawê efektywno¶ci energetycznej i oszczêdno¶ci zasobów naturalnych w¶ród dzieci i doros³ych poprzez indywidualne dzia³ania informacyjno-edukacyjne, w tym:
a) merytoryczne przygotowanie tre¶ci edukacyjnych przekazywanych mieszkañcom przez edukatorów w trakcie wizyty,
b) sprofilowanie tre¶ci dla grup docelowych (dzieci oraz doro¶li),
c) przeprowadzenie dzia³añ edukacyjnych w formie wywiadu bezpo¶redniego prowadzonego w¶ród mieszkañców miasta. Wywiad oraz edukacja dotyczy miêdzy innymi rodzaju aktualnie u¿ywanego ¼ród³a ciep³a, preferencji mieszkañców co do typu posiadanego aktualnie ¼ród³a ciep³a. Przekazanie informacji o programie dotacyjnym i mo¿liwo¶ciach skorzystania z dotacji adekwatnie do sytuacji mieszkañca. Potwierdzeniem przeprowadzenia dzia³añ edukacyjnych bêdzie wype³niona i podpisana ankieta/karta, która zawieraæ bêdzie oko³o 25 pytañ,
d) opracowanie projektu graficznego ankiety (do akceptacji Zamawiaj±cego),
e) wydruk ankiety,
f) dostosowanie ilo¶ci edukatorów do potrzeb prawid³owej i terminowej realizacji zamówienia,
g) przygotowanie zestawienia punktów adresowych, do których udadz± siê edukatorzy z uwzglêdnieniem punktów, w których zosta³y ju¿ przeprowadzone dzia³ania promuj±co- edukacyjne. Dane odno¶nie punktów adresowych, w których ju¿ przeprowadzono dzia³ania edukacyjno-promocyjne zostan± udostêpnione Wykonawcy przez Zamawiaj±cego,
h) opracowanie szczegó³owego harmonogramu realizacji zamówienia, który zostanie przedstawiony Zamawiaj±cemu do uzgodnienia i akceptacji,
i) umo¿liwienie otrzymania informacji bezpo¶rednio w UMZ (jeden edukator pe³ni±cy dy¿ur w siedzibie Urzêdu Miasta Zakopane w godzinach otwarcia Urzêdu dla stron oraz koordynuj±cy pracê edukatorów w terenie).
2) Kluczowym elementem akcji informacyjnej s± indywidualne spotkania "promotorów-edukatorów" z mieszkañcami Zakopanego w miejscu ich zamieszkania.
W ramach realizacji przedmiotu umowy, edukatorzy bêd± promowali Projekt pocz±wszy od:
a) informacji podstawowych o jako¶ci powietrza i jego wp³ywie na zdrowie,
b) uwarunkowaniach prawnych wraz z uchwa³± antysmogow±,
c) informowanie o dzia³aniach, które sami mieszkañcy mog± realizowaæ, aby zmniejszyæ emisje (wymiana kot³a, jako¶æ paliwa, sposób palenia), mo¿liwo¶ciach przyst±pienia do Projektu,
d) mo¿liwo¶ciach poprawy efektywno¶ci energetycznej budynku poprzez np. zmianê istniej±cego ¼ród³a z wykorzystaniem ¶rodków Projektu.
3) Wymagania odno¶cie osób realizuj±cych dzia³ania bezpo¶rednio u mieszkañców (edukatorów/promotorów):
a) merytorycznie przygotowani do przekazania w przystêpny sposób mieszkañcom wiedzy nt. jako¶ci powietrza, ¼ród³ach niskiej emisji, szkodliwo¶ci niskiej emisji oraz do wskazania konkretnych dzia³añ, które mo¿e podj±æ dany mieszkaniec w celu obni¿enia niskiej emisji i poprawy ¶rodowiska. Szkolenie edukatorów le¿y po stronie Wykonawcy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sprawdzenia wiedzy edukatorów,
b) dobry stan zdrowia z uwagi na stan epidemii SARS CoV-2 (brak objawów sugeruj±cych zaka¿enie koronawirusem), potwierdzony aktualnymi badaniami stanu zdrowia (badanie genetyczne z materia³u z wymazu z nosogardzieli, test antygenowy z materia³u z wymazu z nosogardzieli, badanie krwi ¿ylnej na obecno¶æ przeciwcia³),
c) wysoki standard higieniczny (edukatorzy obowi±zkowo wyposa¿eni przez Wykonawcê w maski, rêkawiczki, p³yny do dezynfekcji),
d) wysoka kultura osobista,
e) wyposa¿eni przez Wykonawcê w niezbêdne elementy: identyfikator z miêdzy innymi: numerem telefonu Urzêdu Miasta Zakopane, numerem telefonu firmy Wykonawcy, pieczêci± Wykonawcy, danymi identyfikuj±cymi osobê w terenie, która pozwoli w sposób zdalny na potwierdzenie danych edukatora, listê i mapê z lokalizacj± budynków, z których maj± zebraæ informacje.
4) Opracowanie bazy danych (w formie pliku exel) zawieraj±c± lokalizacjê obiektów, wszystkie informacje o obiekcie i aktualnym ¼ródle ciep³a uzyskan± podczas wywiadu z mieszkañcem, z którym przeprowadzono akcjê promuj±co-informacyjn±. Baza danych musi byæ opracowana w sposób umo¿liwiaj±cy efektywne zarz±dzanie danymi w niej zawartymi. Ostateczny forma bazy danych oraz jej funkcjonalno¶æ musz± byæ zaakceptowane przez Zamawiaj±cego.
5) Informacja promuj±ca Projekt oraz dzia³ania edukacyjne emitowana w radio:
a) informacja emitowana w radiostacji o zasiêgu lokalnym (ilo¶æ emisji 2),
b) tre¶æ informacji podlega akceptacji przez Zamawiaj±cego,
c) d³ugo¶æ spotu oko³o 1 minuta.
6) Informacja w prasie o zasiêgu lokalnym oraz zasiêgu wojewódzkim (ilo¶æ 3 artyku³y):
a) informacja w prasie - tre¶æ informacji podlega akceptacji przez Zamawiaj±cego,
b) wielko¶æ informacji - pó³ strony,
c) informacja w prasie o zasiêgu wojewódzkim - wielko¶æ informacji pó³ strony,
d) tre¶æ informacji podlega akceptacji przez Zamawiaj±cego,
e) wybór wydawcy podlega uzgodnieniu z Zamawiaj±cym.
7) Opracowanie raportu koñcowego podsumowuj±cego realizacjê zamówienia stanowi±cego element protoko³u zdawczo-odbiorczego. Raport koñcowy podlega akceptacji przez Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90731100-1 - Zarz±dzanie jako¶ci± powietrza
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90721000-7 - Us³ugi zwi±zane z bezpieczeñstwem ¶rodowiska
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – ust. 3 SWZ.
3. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci zawodowej
lub technicznej, je¿eli (w zakresie do¶wiadczenia zawodowego) wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wykona³ z nale¿yt± staranno¶ci±, co najmniej jedn± (1) akcjê promocyjno-informacyjn± z bezpo¶rednim dotarciem do odbiorcy dla miasta powy¿ej 10 000 mieszkañców, z których ka¿da obejmowa³a nie mniej ni¿ 3.000 punktów adresowych.
Zamawiaj±cy uzna równie¿ warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e kilka zamówieñ, które ³±cznie potwierdz± spe³nienie powy¿szego warunku udzia³u w postêpowaniu.
Wskazane us³ugi musz± byæ potwierdzone dowodami* nale¿ytego ¶wiadczenia us³ug.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz us³ug (za³±cznik nr 6 do SWZ) wykonywanych w ci±gu ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, spe³niaj±cych warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie do¶wiadczenia zawodowego (Rozdzia³ XI ust. 3 SWZ), potwierdzonych dowodami* okre¶laj±cymi czy wskazane us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albodo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty (za³±cznik nr 4).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy.Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-24 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-24 11:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn: Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-turystyczne KAMPER-PARK
- Zakup 3023 sztuk pluszowych maskotek w kszta³cie zwierz±t o realistycznym wygl±dzie cz. III
- Zakup sprzêtu szkoleniowego i ewakuacyjnego na potrzeby Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Jurajskiej GOPR
- Wynajem i obs³uga toalet przeno¶nych 2025-2026
- Zakup sprzêtu do pasywnego i optycznego monitoringu g³uszca i cietrzewia
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: ,,Modernizacja dróg wraz z infrastruktur± - ul. Hrube Wy¿ne i Hrube Ni¿ne w Zakopanem"
wiêcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





