eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikRozbudowa infrastruktury wokół Zalewu Kraśnickiego - Ekspozycja zabytkowego pieca do wypału cegieł



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088511 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury wokół Zalewu Kraśnickiego - Ekspozycja zabytkowego pieca do wypału cegieł

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KRAŚNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 84

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81/ 825 15 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krasnik.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krasnik.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury wokół Zalewu Kraśnickiego - Ekspozycja zabytkowego pieca do wypału cegieł

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa587f26-a822-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011384/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa infrastruktury wokół Zalewu Kraśnickiego - Ekspozycja zabytkowego pieca do wypału cegieł

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rozbudowa infrastruktury wokół Zalewu Kraśnickiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne w ramach Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043052/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.FiZP.271.1.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 410210,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Rozbudowa infrastruktury wokół Zalewu Kraśnickiego - Ekspozycja zabytkowego pieca do wypału cegieł”. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rozbudowa infrastruktury wokół Zalewu Kraśnickiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne w ramach Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
2. Zakres zamówienia obejmuje prace związane z ekspozycją zabytkowego pieca poprzez:
a) uporządkowanie zabytku i jego bezpośredniego otoczenia,
b) wykonanie niezbędnych czynności konserwatorskich (oczyszczenie pieca, zbadanie konstrukcji, zabezpieczenie),
c) wykonanie rekonstrukcji pieca oraz trwałej wzniesionej ponad grunt konstrukcji o funkcji ekspozycyjnej z wewnętrzną instalacją elektryczną (zalicznikową) i tablic informacyjnych,
d) wykonanie instalacji elektrycznej tj. linii zasilającej oraz instalacji oświetlenia obiektu wraz z instalacją monitoringu CCTV,
e) wymianę nawierzchni drogowej w bezpośrednim sąsiedztwie budowli ekspozycyjnej,
f) montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne).
Oraz wykonanie wszystkich elementów ujętych w dokumentacji projektowej.
Roboty związane z rewitalizacją, ochroną i ekspozycją zabytkowego pieca na stanowisku AZP 84-78/69-11 należy prowadzić w oparciu o: decyzję z dn. 03.01.2020 r. znak: IA.5161.3.1.2020, opinię Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 17.07.2019 r. (pismo znak: IA.5183.104.1.2019) oraz z dnia 03.12.2019 r. znak: IA.5183104.2.2019 oraz zgodnie z wytycznymi w dokumentacji dot. rewitalizacji pieca załączonej do SWZ pod nadzorem archeologa czuwającego nad poprawnym przebiegiem prac i ich zgodnością z technikami historycznymi.
3. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez:
1) M PROJEKTANT Marek Podolak, ul. Onyksowa 11/20, 20-582 Lublin,
2) Inwentaryzacja archeologiczna zabytkowego pieca do wypału ceramiki budowlanej odkrytego w Kraśniku w 2007 roku związanej z projektem jego rewitalizacji opracowaną przez: Marcina Piotrowskiego, Patrycją Piotrowską oraz Dominika Szulca, stanowiące załącznik do SWZ wraz z uwzględnieniem zapisów wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity, Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) zwane dalej „Prawo budowlane” wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
7. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy – Prawo budowlane.
8. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
9. Jeżeli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny. Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych,
a znajdujących się w dokumentacji.
10. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały Wykonawca zobowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do wymaganego zastosowania. Jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, ma obowiązek udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczony przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
11. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, krajowych ocen technicznych, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45262300-4 - Betonowanie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 564000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 564000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych inż. Michalina Pietrzyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151872374

7.3.3) Ulica: ul. Podleska 50

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 564000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.