Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00059473/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Hurtowa dostawa paliw w 2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻYTNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Żytno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398681
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 4
1.5.2.) Miejscowość: Żytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-532
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3277001
1.5.8.) Numer faksu: 34 3269010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@zytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zytno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.zytno.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Hurtowa dostawa paliw w 2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-610d62e2-8f22-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027548/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Hurtowa dostawa paliw w 2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059473/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.3.2022.SN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131758,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Hurtowa dostawa oleju napędowego w ilości do 60 000 litrów4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 123943,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Hurtowa dostawa etyliny Pb 95 w ilości do 2 000 litrów.4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 7814,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono 2 oferty na część 1 oraz 1 ofertę na część 2:
Zamawiający w dniu 08.03.2022r. wezwał do złożenia do dnia 14.03.2022r. podmiotowych środków dowodowych dla części nr 1 firmę „DROŚ SAWICKI” Sp. z o.o. Sp. K. ul. Przemysłowa 2, 42-141 Przystajń oraz dla części nr 2 firmę ”PETROJET” Sp. z o.o, Kieszek 52, 26-670 Pionki.
Do dnia 14.03.2022r. żadna z powyższych firm nie złożyła wymaganych dokumentów.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono 2 oferty na część 1 oraz 1 ofertę na część 2:
Zamawiający w dniu 08.03.2022r. wezwał do złożenia do dnia 14.03.2022r. podmiotowych środków dowodowych dla części nr 1 firmę „DROŚ SAWICKI” Sp. z o.o. Sp. K. ul. Przemysłowa 2, 42-141 Przystajń oraz dla części nr 2 firmę ”PETROJET” Sp. z o.o, Kieszek 52, 26-670 Pionki.
Do dnia 14.03.2022r. żadna z powyższych firm nie złożyła wymaganych dokumentów.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu w 2026 roku z podziałem na części.
- Dostawa paliw napędowych dla Gminy Wojciechowice na rok 2026
- Zakup paliw płynnych do środków transportu Urzędu Miasta Zielona Góra, dokonywany w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na lata 2026-2027 do samochodów, maszyn oraz urządzeń Gminnego Przedsiębiorstwa Remontowo - Usługowego Sp. z o.o. w Sławkach
- Zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Cieszynie z JRG Cieszyn, JRG Skoczów, JRG Ustroń
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





