Ogłoszenie z dnia 2021-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00039571/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
- 2021/BZP 00043903/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00048041/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00071272/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088390 z dnia 2021-06-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup systemu budżetowania wraz z wdrożeniem systemu, szkoleniem użytkowników systemu oraz integracją systemu z funkcjonującymi na UO systemami dziedzinowymi, w ramach proj. "Zint. Prog. Rozwoju UO"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4474531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup systemu budżetowania wraz z wdrożeniem systemu, szkoleniem użytkowników systemu oraz integracją systemu z funkcjonującymi na UO systemami dziedzinowymi, w ramach proj. "Zint. Prog. Rozwoju UO"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f926b552-a060-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088390
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002822/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi opracowania narzędzia informatycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Opolskiego”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039571/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U/10/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup systemu budżetowania wraz z wdrożeniem systemu, szkoleniem użytkowników systemu oraz integracją systemu z funkcjonującymi na UO systemami dziedzinowymi, w ramach projektu "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Opolskiego", zwanego dalej „przedmiotem zamówienia" lub "przedmiotem umowy”. 1.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1.1. Zadanie nr 1: Dostarczenie wraz z instalacją systemu budżetowania. 1.1.2. Zadanie nr 2: Wdrożenie systemu budżetowania – w tym wykonanie analizy przedwrożeniowej i projektu technicznego. 1.1.3. Zadanie nr 3: Szkolenie użytkowników systemu.
1.1.4. Zadanie nr 4: Integrację systemu z funkcjonującymi na Uczelni systemami dziedzinowymi.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik
nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72212300-2 - Usługi opracowywania oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami
48311100-2 - System zarządzania dokumentacją
72212311-2 - Usługi opracowywania oprogramowania do zarządzania dokumentami
79632000-3 - Szkolenie pracowników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Z uwagi na bardzo dużą ilość pytań od Wykonawców, które wpłynęły w toku postępowania, świadczących o złożoności postępowania oraz wątpliwości Wykonawców co do metod realizacji zamówienia, wystąpiła konieczność modyfikacji zapisów w dokumentach postępowania, mające na celu jednoznaczne opisanie i uściślenie treści dokumentów zamówienia. Zmiany te uwzględniać będą zadane przez Wykonawców pytania oraz odpowiedzi na nie, co spowodować ma zwiększenie przejrzystości oraz wyeliminować ma wątpliwości
potencjalnych Wykonawców. W związku z koniecznością ujednolicenia zapisów zarówno Specyfikacji Warunków Zamówienia, opisu przedmiotu zamówienia jak i wzoru umowy w celu uniknięcia ewentualnych omyłek oraz stwierdzenia,
iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający stwierdził, iż wystąpiły oko-liczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie prawne: Art. 256 ustawy stanowi, iż cyt.: „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie za-mówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Aktualizacja baz danych w zakresie monitorowania zmian w strukturze agrarnej oraz sposobie użytkowania gruntów i ich bonitacji.
- U/10/2025/A Organizacja i przeprowadzenie kursów języka angielskiego dla pracowników dydaktycznych oraz administracji Wydziału Nauk o Polityce i Komunikacji Społecznej
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - wykonanie instalacji fotowoltaicznej
- D/42/2025/A Zakup i dostawa aparatury medycznej na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- WIW.DA.272.11.2025 - Zakup, dostawa i montaż urządzeń laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej WIW w Opolu
- Badanie społeczne pt. "Strategie rekrutacyjne podmiotów gospodarczych w województwie opolskim"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkolenia z zakresu Sztucznej inteligencji (2 części) -w ramach realizacji projektu nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Dostawa wyrobów różnych, m.in. rękawiczki do mycia skóry bez użycia wody, maty chłonne, pojemniki na odpady oraz koncentraty czyszczące wraz z dzierżawą systemów dozujących
- Dostawa, montaż, uruchomienie i przekazanie do użytkowania fabrycznie nowego dźwigu osobowego
- Organizacja szkolenia dla kadry dydaktycznej z zakresu kompetencji cyfrowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby SOR w SPZOZ w Radzyniu Podlaskim w ramach realizacji zadania "SOR Przyjazny Pacjentowi".
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla pracowników Urzędu Miasta Lublin, Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie i Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie w ramach projektu"...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.