eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Dostawy chemii kuchennej



Og³oszenie z dnia 2022-03-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy chemii kuchennej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WY¯SZA SZKO£A POLICJI W SZCZYTNIE

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zespó³ ds. Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510338744

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Pi³sudskiego 111

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wspol.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wspol.edu.pl/zamowienia

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy chemii kuchennej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8a10dbbf-a52b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00088388

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00088073/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.6 Chemia kuchenna

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wspol_szczytno

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wspol_szczytno ; zzp@wspol.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Oferta wraz z za³±cznikami powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej pod rygorem niewa¿no¶ci i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej „dalej Platforma” tj. platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wspol_szczytno.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy lub adresu e-mail.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy lub adresu email. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy lub adresu email do konkretnego Wykonawcy.
5. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy PZP.
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje Wykonawcê zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1; dalej: RODO, i¿:
a) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wy¿sza Szko³a Policji w Szczytnie z siedzib± przy ul. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 111, 12-100 Szczytno,
b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych WSPol jest mo¿liwy przy u¿yciu poczty elektronicznej – adres e-mail iod.odo.wspol@wspol.edu.pl lub listownie - adres korespondencyjny: ul. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 111, 12-100 Szczytno;
 do IOD w WSPol nale¿y kierowaæ wy³±cznie sprawy dotycz±ce przetwarzania Pañstwa danych przez WSPol
c) dane osobowe Wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
d) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych, uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, firmy wspieraj±ce WSPol w obs³udze informatycznej,
e) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± przez okres niezbêdny do zrealizowania ww. celu lub wskazanym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
f) Wykonawca posiada prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania,
g) Wykonawca ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego ds. ochrony danych osobowych,
h) podanie przez Wykonawcê danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbêdne do realizacji wskazanego wy¿ej celu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 03/DZiT/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy chemii kuchennej przez okres 24 miesiêcy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39832000-3 - Produkty do zmywania naczyñ

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39813000-4 - Pasty i proszki czyszcz±ce

39820000-6 - ¦rodki organiczne powierzchniowo czynne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji zamówienia od daty zg³oszenia zapotrzebowania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W celu potwierdzenia spe³nienia warunku Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca spe³nia³ warunek umo¿liwiaj±cy realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, poprzez:
a) posiadanie do¶wiadczenia niezbêdnego do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch centralnych systemów dozowania do maszyn myj±cych tunelowych i myjni do garów, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 0/100) brutto ka¿da, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych, a je¶li wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
Centralny system dozowania ma posiadaæ w swojej budowie minimum 6 pomp dozuj±cych z elektronicznym pomiarem przewodno¶ci metod± indukcyjn±, w celu dok³adnego pomiaru i dozowania ¶rodka chemicznego, minimum 6 zaworów odcinaj±cych dop³yw chemii, wy¶wietlacz wskazuj±cy poziom p³ynu w pojemnikach
z chemi±, sygnalizacjê alarmow± w postaci ¶wietlnej i d¼wiêkowej. Zadaniem systemu jest dozowanie chemii z jednego punktu do wszystkich maszyn znajduj±cych siê w budynku kuchni.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykazu dostaw wykonanych - wykonania w okresie ostatnich 3 lat, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch centralnych systemów dozowania do maszyn myj±cych tunelowych i myjni do garów, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 0/100) brutto ka¿da, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego zosta³y wykonane,
a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych, a je¶li wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
W przypadku, gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego dostawy zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów, o których mowa powy¿ej

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy ¿±da, by Wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie zgodno¶ci oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia:
a) karty charakterystyki oferowanej chemii kuchennej (wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia), z okre¶leniem ich cech fizykochemicznych, dozowania i zastosowania, wystawione przez producenta ¶rodka (w jêzyku polskim);
b) karty materia³u niebezpiecznego, w przypadku, gdy ¶rodek posiada;
c) pozwolenie na obrót ¶rodkiem biobójczym (pozycje nr 4 i 17 przedmiotu zamówienia) zgodnie z ustaw± o produktach biobójczych (Dz.U.2021.24 t.j).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Orygina³ pe³nomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawców ubiegaj±cych siê o wspólne udzielenia zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza powinny byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotycz±,
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê o wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
3) ustanowionego pe³nomocnika i zakresu jego umocowania.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
4. O¶wiadczenia Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ;
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
5. Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ w formularzu ofertowym czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podaæ nazwy ewentualnych podwykonawców, o ile s± ju¿ znane.
6. Zamawiaj±cy ¿±da, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia Wykonawca poda³ nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli podwykonawców zaanga¿owanych w wykonanie us³ugi, je¿eli s± ju¿ znani. Wykonawca zobowi±zany jest do zawiadomienia Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach w odniesieniu do podwykonawców, a tak¿e przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zakresie zamierza powierzyæ realizacje robót budowlanych.
7. Podwykonawca nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP.
8. Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ Wykonawcê do z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP zgodnie z za³±cznikiem na 3 do SWZ oraz podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych tego podwykonawcy celem wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP.
9. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
10. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nienale¿yte wykonanie tego zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W zwi±zku z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nw. przypadkach:
1) dokonywania zmian ilo¶ciowych towaru przez Zamawiaj±cego pod warunkiem nieprzekroczenia kwoty brutto z³o¿onej oferty oraz pod warunkiem wystêpowania wskazanego produktu
w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia,
2) zaprzestania produkcji danego towaru, zmiany producenta lub zmiany jego gramatury. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostawy towaru zastêpczego takiej samej jako¶ci oraz zbli¿onej gramaturze podanej w przedmiocie zamówienia. Cena towaru zastêpczego nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ cena ofertowa. Dowodem na ww. zmiany bêdzie pisemne o¶wiadczenie producenta lub dystrybutora danego towaru, dostarczone Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê.

2. W zwi±zku z art. 436 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje siê mo¿liwo¶æ wprowadzenia odpowiednich zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w poni¿szych przypadkach, je¿eli przypadki te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê:
1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug – przyjmuje siê, ¿e wynagrodzenia netto Wykonawcy nie ulega zmianie natomiast zostanie zmieniona stawka podatku VAT, a co za tym idzie jego warto¶æ oraz warto¶æ umowy brutto;
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê lub wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia mo¿e nast±piæ o kwotê zmiany kosztów wykonania zamówienia. Zmiana dotyczyæ mo¿e wy³±cznie tych czê¶ci wynagrodzenia lub okresu wykonywania Umowy, w odniesieniu do których zmiana wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê lub minimalnej stawki godzinowej wp³ywa na koszty wykonania zamówienia;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia mo¿e nast±piæ o kwotê zmiany kosztów wykonania zamówienia. Zmiana dotyczyæ mo¿e wy³±cznie tych czê¶ci wynagrodzenia lub okresu wykonywania Umowy, w odniesieniu do których zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wp³ywa na koszty wykonania zamówienia.
2. Zmianê wysoko¶ci kosztów wykonania zamówienia, o których mowa w ust. 1, jej zasadno¶æ i wysoko¶æ musi wykazaæ strona dla której zmiana ta jest korzystna.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wspol_szczytno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.