eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje › Organizacja i prowadzenie strzeżonych Kąpielisk morskich Międzyzdroje oraz prowadzenie działań w zakresie edukacji i profilaktyki dotyczącej bezpieczeństwa na obszarach wodnych



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088374 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i prowadzenie strzeżonych Kąpielisk morskich Międzyzdroje oraz prowadzenie działań w zakresie edukacji i profilaktyki dotyczącej bezpieczeństwa na obszarach wodnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Książąt Pomorskich 5

1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913275631

1.5.8.) Numer faksu: 913275630

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i prowadzenie strzeżonych Kąpielisk morskich Międzyzdroje oraz prowadzenie działań w zakresie edukacji i profilaktyki dotyczącej bezpieczeństwa na obszarach wodnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f87d5ca-b223-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001454/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Prowadzenie kąpieliska strzeżonego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050582/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.9.2021.AR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 552000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Organizacja i prowadzenie strzeżonych Kąpielisk morskich Międzyzdroje Wschód i Zachód w Międzyzdrojach w okresie od 15 czerwca do 15 września 2021 r. oraz zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie wskazanych Kąpielisk Strzeżonych na obszarze morskim" , co stanowi część zadania "obsługa ratownicza"- zwane usługami ratowniczymi, a także:
"Prowadzenie działań w zakresie edukacji i profilaktyki dotyczącej bezpieczeństwa na obszarach wodnych oraz realizacja zadań docelowych w ramach zapewnienia bezpieczeństwa osobom przebywającym na obszarach wodnych na terenie Gminy Międzyzdroje w 2021 roku" w ramach zadania "obsługa ratownicza", w tym prowadzenie działań informacyjnych dotyczących bezpiecznych zachowań na plaży i przeciwdziałaniu niekorzystnym zjawiskom wywołanym pandemią COVID-19- zwane usługami zapewniającymi bezpieczeństwo.
I.W ramach usług ratowniczych Wykonawca zobowiązany będzie:
1) zapewnić bezpieczeństwo na obszarze Kąpieliska morskiego Międzyzdroje Wschód i Zachód, w myśl obowiązujących przepisów,
2) sprawdzić miejsca przeznaczone pod kąpielisko pod względem bezpieczeństwa,
3) utworzyć stanowiska do obserwacji wyznaczonego obszaru wodnego,
4) zatrudnić wykwalifikowaną kadrę ratowniczą, zgodnie z właściwymi przepisami, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. 2012r. poz. 108 i z 2018 r. poz. 118), z uwzględnieniem minimum dwóch ratowników z uprawnieniami operatora drona VLOS i BVLOS oraz kierowcy z uprawnieniami do jazdy pojazdami uprzywilejowanymi,
5) zapewnić stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego poprzez zapewnienie trzyosobowych zespołów ratowników na każde 100m linii brzegowej, w tym co najmniej jednego ratownika wodnego od strony lustra wody,
6) zorganizować punkt medyczny na kąpielisku oraz zatrudnić ratownika medycznego do obsługi punktu medycznego; w tym celu na czas realizacji umowy Zamawiający udostępni Wykonawcy kontener medyczny wyposażony w defibrylator AED,
7) wyposażyć kąpielisko w sprzęt ratunkowy i pomocniczy oraz urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny i artykuły sanitarne, w szczególności, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r. poz. 261 i z 2018 r. poz. 189). Przy wyposażaniu tym Wykonawca uwzględni następujący sprzęt udostępniony na czas obowiązywania umowy przez Zamawiającego: apteczki biodrowe - 15 szt., apteczki plecakowe - 12 szt., wraz z wyposażeniem apteczek w ilości - 40 szt.
8) wyposażyć kąpielisko w specjalistyczny samochód ratowniczy wyposażony w AED z napędem 4x4 oraz w quad ratowniczy. Przy wyposażeniu tym Wykonawca uwzględni udostępnioną przez Zamawiającego na czas realizacji umowy przyczepkę ratowniczą dla transportu chorych;
9) wyposażyć kąpielisko w dron ratujący życie, tj. posiadający możliwość przekazywania dźwięku i obrazu w czasie rzeczywistym,
10) zabezpieczyć i wyposażyć stanowiska ratownicze oraz punkty medyczne w niezbędny sprzęt ratunkowy i medyczny (w tym leki i artykuły sanitarne, a także w parasole, parawany i leżaki), natomiast kąpieliska w urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze, a także zabezpieczyć ratowników i obsługę punktów medycznych w ubiór zgodny z obowiązującymi normami,
11) wyraźnie oznaczyć granice kąpielisk, w ramach których oznaczyć strefy dla umiejących i nie umiejących pływać oraz brodzik dla dzieci, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnątrz z dnia 06 marca 2012r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz.U.2012r. poz. 286 i z 2018 r. poz. 153),
12) zapewnić bieżącą (min. 4 razy dziennie) informację dotyczącą temperatury wody i powietrza, wysokości fali i siły wiatru,
13) ustawić maszty wyposażone w komplet flag informacyjnych,
14) zapewnić informację o dopuszczalności lub zakazie kąpieli oraz o miejscach, w których kąpiel jest niebezpieczna,
15) oczyszczać powierzchnie dna obszaru przeznaczonego do pływania lub kąpieli z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny wypadek,
16) upowszechniać zasady korzystania z wyznaczonego obszaru wodnego,
17) zapewniać przekazywanie informacji o dopuszczalności lub zakazie korzystania z wyznaczonego obszaru wodnego,
18) powadzić i aktualizować na bieżąco internetowy serwis kąpielowy,
19) zabezpieczyć odpowiednie środki łączności umożliwiające utrzymanie bezpośredniej stałej łączności ze służbami ratowniczymi oraz pokrywać koszty ich utrzymania,
20) zabezpieczyć w ciągłej gotowości łodzie ratunkowe, zgodnie z odpowiednimi przepisami,
21) wyposażyć co najmniej dwie łodzie motorowe w sprzęt ABC i aparat tlenowy oraz dodatkowo zatrudnić ratownika wodnego z uprawnieniami płetwonurka,
22) umieścić przy każdym kąpielisku przy zejściu na plażę na widocznym miejscu "regulamin kąpieliska" - tablice wykonać należy we własnym zakresie w ramach umówionego wynagrodzenia,
23) ubezpieczyć ratowników od następstw nieszczęśliwych wypadków,
24) współpracować z Zamawiającym przy realizacji projektu nr FMP-0406-20-C pod tytułem "Rozwój i podtrzymywanie funkcjonowania i współpracy w obszarze wsparcia w warunkach pandemii COVID -19", w ramach projektu "Walka z pandemią COVID -19 i jej konsekwencjami w Euroregionie Pomerania" - "Fundusz Małych Projektów Komunikacja-Integracja- Współpraca" współfinansowanego z Programu Współpracy Interreg VA Maklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska,
25) realizować program "Błękitna Flaga",
26) zorganizować i wprowadzić komunikację informacyjną poprzez radiowęzeł, który zostanie udostępniony przez Zamawiającego na czas obowiązywania umowy,
27) prowadzić stały monitoring na obszarze kąpieliska z użyciem systemu monitoringu, udostępnionym przez Zamawiającego na czas obowiązywania umowy,
28) prowadzić przy sprzyjających, możliwych warunkach atmosferycznych na terenie kąpieliska przynajmniej raz dziennie loty patrolowe dronem,
29) współpracować z Centrum Koordynacji Ratownictwa (tel. 601 100 100),
30) zorganizować zespół ratowników, z punktem bazowym znajdującym się na Kąpielisku Zachód, w odległości do 200m od obiektu Molo, który w momencie zgłoszenia o wypadku natychmiast wypływa jednostką wodną (łodzią motorową lub skuterem) w celu udzielenia pierwszej pomocy poszkodowanym,
31) zorganizować zespół szybkiego reagowania w terminie od 1 lipca do 31 sierpnia w godzinach od 18?? do 10?? z punktem bazowym znajdującym się na Kąpielisku Zachód, w odległości do 200m od obiektu Molo. Zespół powinien składać się z minimum trzech ratowników wodnych, wyposażonych w jednostkę wodną (łódź lub skuter), pojazd ratowniczy typu quad lub samochód i sprzęt medyczny (w tym leki i artykuły sanitarne) defibrylator AED, torbę R1 i deskę ortopedyczną.
1. Usługi ratownicze mają być świadczone na następujących obszarach i w następujących terminach w 2021 roku:
1) Kąpielisko morskie Międzyzdroje Wschód - od Molo na wschód 100m, z wyłączeniem 50m pasa bezpieczeństwa w okresie od dnia 15 czerwca do dnia 30 czerwca,
2) Kąpielisko morskie Międzyzdroje Wschód - od Molo na wschód 300m, z wyłączeniem 50m pasa bezpieczeństwa w okresie od dnia 1 lipca do dnia 31 sierpnia,
3) Kąpielisko Wschód - od Molo na wschód 100m, z wyłączeniem 50m pasa bezpieczeństwa w okresie od dnia 1 września do dnia 15 września,
4) Kąpielisko Zachód - od Molo na zachód 100m, z wyłączeniem 50m pasa bezpieczeństwa w okresie od dnia 15 czerwca do dnia 30 czerwca,
5) Kąpielisko Zachód - od Molo na zachód 500m, z wyłączeniem 50m pasa bezpieczeństwa w okresie od dnia 1 lipca do dnia 31sierpnia,
6) Kąpielisko Zachód - od Molo na zachód 100m, z wyłączeniem 50m pasa bezpieczeństwa w okresie od dnia 1 września do dnia 15 września.
II. W ramach usług zapewniających bezpieczeństwo.
1. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów, zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 350), ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U. z 2020 r. poz. 310 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi oraz prowadzenia działań informacyjnych dotyczących bezpiecznych zachowań na plaży i przeciwdziałaniu niekorzystnym zjawiskom wywołanym pandemią COVID-19, z użyciem udostępnionego przez Zamawiającego na czas obowiązywania umowy sprzętu do zamontowania na plaży: zestaw do monitoringu (3 kamery, w tym: 2 obrotowe, laptop, ruther) i komplet do zamontowania radiowęzła na 28 słupach oraz tablic informacyjnych - 8 szt. na każdej wieży. Montażu sprzętu na plaży należy dokonać zgodnie z wytycznymi Producenta sprzętu i Dyrektora Urzędu Miejskiego w Szczecinie, przekazanymi Wykonawcy przez Zamawiającego.
2. Zapewnienie bezpieczeństwa na obszarach wodnych wykonywane będzie w terminie od 15 czerwca do 31 grudnia 2021 r. z wyjątkiem działań, o których mowa w ust. 3 pkt 5, które będą realizowane w okresie od 15 czerwca do 15 września.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Województwa Zachodniopomorskiego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000824907

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 18

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-383

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31
2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.