Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00672006/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
4WOG-1200.2712.110.2024 Usługa pralnicza na 2025 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG-1200.2712.110.2024 Usługa pralnicza na 2025 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e99bca43-1fd4-4acb-8c43-63f6664ca9ad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054582/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Usługa pralnicza na rok 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00672006
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.110.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na : usłudze pralniczej na 2025 rok w mieście Gliwice.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) załącznik nr 3 – Projektowane postanowienia umowy
b) załącznik nr 4 – Opis Przedmiotu Zamówienia
c) załącznik nr 5 – Opis Sposobu Składania
d) załącznik nr 6 – Waga PUiW przeznaczonych do prania w pralni wodno-chemicznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.5.) Wartość części: 235569,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na : usłudze pralniczej na 2025 rok w mieście Bytom.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) załącznik nr 3 – Projektowane postanowienia umowy
b) załącznik nr 4 – Opis Przedmiotu Zamówienia
c) załącznik nr 5 – Opis Sposobu Składania
d) załącznik nr 6 – Waga PUiW przeznaczonych do prania w pralni wodno-chemicznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.5.) Wartość części: 79371,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na : usłudze pralniczej na 2025 rok w mieście Tarnowskie-Góry.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) załącznik nr 3 – Projektowane postanowienia umowy
b) załącznik nr 4 – Opis Przedmiotu Zamówienia
c) załącznik nr 5 – Opis Sposobu Składania
d) załącznik nr 6 – Waga PUiW przeznaczonych do prania w pralni wodno-chemicznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.5.) Wartość części: 154032,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na : usłudze pralniczej na 2025 rok w mieście Bielsko-Biała.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) załącznik nr 3 – Projektowane postanowienia umowy
b) załącznik nr 4 – Opis Przedmiotu Zamówienia
c) załącznik nr 5 – Opis Sposobu Składania
d) załącznik nr 6 – Waga PUiW przeznaczonych do prania w pralni wodno-chemicznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.5.) Wartość części: 102237,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223950 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawid Stroisz Exquisite Cleaners
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443508634
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAWID STROISZ Exquisite Cleaners
jakie przetargi wygrała firma
DAWID STROISZ Exquisite Cleaners
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173745 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawid Stroisz Exquisite Cleaners
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443508634
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAWID STROISZ Exquisite Cleaners
jakie przetargi wygrała firma
DAWID STROISZ Exquisite Cleaners
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59940 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83096 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83096 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ELIMAR” Elżbieta Turek-Langer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482440928
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112179,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56544 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56544 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ELIMAR” Elżbieta Turek-Langer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482440928
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76334,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Szkolenia w zakresie ewakuacji osób z niepełnosprawnościami i ze szczególnymi potrzebami. Znak sprawy: DZPZ.283.52.2025.EO
- 4WOG.1200.2712.37.2025 Roboty budowlane w podziale na 3 części
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Świadczenie usług serwisowych sekwenatora i mikroskopów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Remont posadzki wraz z wymianą wykładziny podłogowej w salach 502 i 503 na Wydziale Architektury. Znak sprawy: DZPZ.284.21.2025.EK
- Dostawa licencji firmy Microsoft, znak sprawy: DZPZ.282.40.2025.AP
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa pralnicza wraz z opcją dzierżawy pościeli
- Świadczenie usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli i urządzeniem do automatycznej identyfikacji asortymentu na potrzeby "Szpitala Miejskiego w Rabce - Zdroju" Sp. z o. o.
- Świadczenie usługi prania wraz z dzierżawą czipowanej bielizny, wdrożenie elektronicznego systemu bezdotykowego identyfikacji prania oraz dzierżawa urządzeń vendingowych.
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z wynajmem bielizny oraz odzieży wraz z zapewnieniem systemu RFID UHF lub równoważnego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętoch(...)
- Świadczenie usługi prania.
- Usługi pralnicze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.