Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00046950/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000236725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzemiętowo 17 lok.2
1.5.2.) Miejscowość: Sicienko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 0523815024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@capowbyd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://capowbyd.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57275180-9639-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00046950
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CAPOW.272.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154804,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-8 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 8 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15511210-8 - Mleko UHT
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15551300-8 - Jogurt
15540000-5 - Produkty serowarskie
15542100-0 - Ser twarogowy
4.5.5.) Wartość części: 50549,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-8 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 8 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 5602,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-8 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 8 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15872400-5 - Sól
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
15612100-2 - Mąka pszenna
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15831200-4 - Cukier biały
15851100-9 - Makaron niegotowany
24911000-3 - Żelatyny
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
15871230-5 - Ketchup
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15871100-5 - Ocet i substytuty octu
15871273-8 - Majonez
15332410-1 - Owoce suszone
4.5.5.) Wartość części: 48437,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-8 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 8 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 03221410-3 - Kapusta
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221420-6 - Kalafior
03221270-9 - Ogórki
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 7213,05 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-8 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 8 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981400-2 - Wody mineralne z dodatkiem substancji smakowych
4.5.5.) Wartość części: 4232,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-8 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 8 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
4.5.5.) Wartość części: 10592,85 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-8 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 8 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
4.5.5.) Wartość części: 1049,60 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-8 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 8 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15112130-6 - Kurczęta
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 27127,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 02 lutego 2023 roku dokonano czynności otwarcia ofert. W zakresie części nr 1, 2, 3, 5, 6, 7 wpłynęło po jednej ofercie złożone przez tego samego Wykonawcę.
W toku badania ofert Zamawiający odrzucił wszystkie oferty.
Oferta nr 1 – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 dla części 1, 2, 3, 5, 6, 7.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 02 lutego 2023 roku dokonano czynności otwarcia ofert. W zakresie części nr 1, 2, 3, 5, 6, 7 wpłynęło po jednej ofercie złożone przez tego samego Wykonawcę.
W toku badania ofert Zamawiający odrzucił wszystkie oferty.
Oferta nr 1 – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 dla części 1, 2, 3, 5, 6, 7.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 02 lutego 2023 roku dokonano czynności otwarcia ofert. W zakresie części nr 1, 2, 3, 5, 6, 7 wpłynęło po jednej ofercie złożone przez tego samego Wykonawcę.
W toku badania ofert Zamawiający odrzucił wszystkie oferty.
Oferta nr 1 – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 dla części 1, 2, 3, 5, 6, 7.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 20 stycznia 2023 roku Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy na „Dostawę artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin” (ID 715108).
Dnia 02 lutego 2023 roku dokonano czynności otwarcia ofert. Ofertę w zakresie części nr 4 złożył jeden Wykonawca.
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką, Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 7 214,82 brutto. Zaoferowana cena w złożonej ofercie nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Zamawiający nie ma możliwości zmiany limitu przeznaczonego na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części nr 4.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) (…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 02 lutego 2023 roku dokonano czynności otwarcia ofert. W zakresie części nr 1, 2, 3, 5, 6, 7 wpłynęło po jednej ofercie złożone przez tego samego Wykonawcę.
W toku badania ofert Zamawiający odrzucił wszystkie oferty.
Oferta nr 1 – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 dla części 1, 2, 3, 5, 6, 7.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 02 lutego 2023 roku dokonano czynności otwarcia ofert. W zakresie części nr 1, 2, 3, 5, 6, 7 wpłynęło po jednej ofercie złożone przez tego samego Wykonawcę.
W toku badania ofert Zamawiający odrzucił wszystkie oferty.
Oferta nr 1 – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 dla części 1, 2, 3, 5, 6, 7.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 02 lutego 2023 roku dokonano czynności otwarcia ofert. W zakresie części nr 1, 2, 3, 5, 6, 7 wpłynęło po jednej ofercie złożone przez tego samego Wykonawcę.
W toku badania ofert Zamawiający odrzucił wszystkie oferty.
Oferta nr 1 – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 dla części 1, 2, 3, 5, 6, 7.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 20 stycznia 2023 roku Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy na „Dostawę artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin” (ID 715108)
Dnia 02 lutego 2023 roku dokonano czynności otwarcia ofert. W zakresie części nr 8 nie wpłynęła żadna oferta.
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak złożonych ofert.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono (…) żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI SICIENKO
- Budowa świetlicy wiejskiej w Gliszczu
- Remont drogi gminnej do Dąbrówczyna na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną Sicienko-Dąbrówka Nowa do końca obszaru zabudowanego
więcej: przetargi SICIENKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7.
- 2232/6/TP/23 DOSTAWY PRZYPRAW, MAKARONU, SOSÓW ZIMNYCH ORAZ KAWY I HERBATY DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE
- "Dostawy artykułów mlecznych do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu"
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej na II półrocze 2023
- Dostawy warzyw i owoców
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2023"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.