eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńBudowa dwóch pawilonów do obsługi ruchu turystycznego oraz zejść na Bulwarze Filadelfijskim w Toruniu.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087942 z dnia 2021-06-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch pawilonów do obsługi ruchu turystycznego oraz zejść na Bulwarze Filadelfijskim w Toruniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.majewski@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umtorun.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dwóch pawilonów do obsługi ruchu turystycznego oraz zejść na Bulwarze Filadelfijskim w Toruniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6049644-91f6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO WK-P 2014-2020, działanie 6,5. Rozwój potencjału endogenicznego regionu, schemat:rozwój infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w otoczeniu zbiorników i cieków wodnych RPO.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027565/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 17/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4878048,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch pawilonów do obsługi ruchu turystycznego oraz
zejść na Bulwarze Filadelfijskim w Toruniu.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) budowę
Pawilonu nr 1 wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu,2) budowę Pawilonu nr 2 wraz z
zagospodarowaniem przyległego terenu,3) budowę zejścia do Wisły nr 1 i nr 5,4) budowę
przyłączy i sieci zewnętrznych (w tym m.in. wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji
deszczowej, elektrycznej, teletechnicznej oraz usunięcie kolizji sieci gazowej,
elektroenergetycznej, itp.). Uwaga:Przedmiot umowy nie obejmuje dostawy i montażu
wyposażenia. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w
dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
(opracowania wykonane przez Riegler Riewe Architekci Sp. z o.o., w tym aneks do projektu
wykonawczego – oprac. własne Zamawiającego; części składowe dokumentacji projektowej i
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1
do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na
podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami
administracyjnymi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – projekt umowy – zał. nr.3 do
SWZ.4.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub
podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących
wskazane poniżej czynności związane z robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu
zamówienia: czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach ogólnobudowlanych
,drogowych, robotach sanitarnych ,robotach elektrycznych, oraz teletechnicznych., których
wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040).Szczegóły dotyczące
wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zawarte zostały we wzorze umowy,
stanowiącym załącznik do SWZ Wymagania dotyczące równoważności ofert zawiera pkt 7 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5987000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6719303,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5987000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany KUŁACZKOWSKI Kułaczkowski Grzegorz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790258807

7.3.3) Ulica: ul. Plebistytowa 26

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5987000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-06-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.