Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00062015/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
- 2023/BZP 00062341/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00075785/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-614338d6-8b3b-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-614338d6-8b3b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058316/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzetu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane jest w ramach projektu pn. „Zwiększenie stopnia cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, realizowanego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062015
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP-Z.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego dla pracowników biurowych, w tym:- dostawa stacji roboczych - 81 szt.,
- dostawa komputerów przenośnych - 44 szt.,
- dostawa licencji pakietu biurowego - 11 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
30214000-2 - Stacje robocze
30213300-8 - Komputer biurkowy
30211000-1 - Komputery wysokowydajne
4.5.5.) Wartość części: 518000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby serwerowni, w tym:- dostawa dysków do macierzy dyskowej - 2 szt.,
- dostawa UPS - 1 szt.,
- dostawa macierzy dyskowej - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233132-5 - Napędy dyskowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
4.5.5.) Wartość części: 115000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i wdrożenie urządzeń UTM, w tym:- dostawa UTM - 18 szt.,
- przedłużenie licencji oprogramowania FortiMail lub dostawa rozwiązania równoważnego - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32425000-8 - Sieciowy system operacyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 128000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa licencji, w tym:- dostawa licencji dostępowych - 100 szt.,
- przedłużenie licencji VMWare Essentials Plus lub dostawa rozwiązania równoważnego - 1 szt.,
- przedłużenie licencji Axence nVision lub dostawa rozwiązania równoważnego - 1 szt.,
- przedłożenie licencji ESET lub dostawa rozwiązania równoważnego - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 37000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający otrzymał liczne pytania, z których wynika potrzeba modyfikacji Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. W szczególności potrzebne jest ustalenie, czy ze względu na aktualną tendencję na rynku informatycznym możliwe jest spełnienie oczekiwania Zamawiającego dotyczącego dostarczenia bezterminowej licencji oprogramowania. W celu ustalenia powyższej kwestii należy dokonać analiz w oparciu o informacje uzyskane od producentów oprogramowania. Ze względu na nieprzewidywalny czas uzyskania potrzebnych danych postępowanie podlega unieważnieniu. Po wyjaśnieniu istotnych kwestii związanych
z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający ogłosi ponowne postępowanie, korygując odpowiednio swoje wymagania względem sprzętu i oprogramowania, uwzględniając także niektóre z wniosków zgłoszonych przez Wykonawców.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający otrzymał liczne pytania, z których wynika potrzeba modyfikacji Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. W szczególności potrzebne jest ustalenie, czy ze względu na aktualną tendencję na rynku informatycznym możliwe jest spełnienie oczekiwania Zamawiającego dotyczącego dostarczenia bezterminowej licencji oprogramowania. W celu ustalenia powyższej kwestii należy dokonać analiz w oparciu o informacje uzyskane od producentów oprogramowania. Ze względu na nieprzewidywalny czas uzyskania potrzebnych danych postępowanie podlega unieważnieniu. Po wyjaśnieniu istotnych kwestii związanych
z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający ogłosi ponowne postępowanie, korygując odpowiednio swoje wymagania względem sprzętu i oprogramowania, uwzględniając także niektóre z wniosków zgłoszonych przez Wykonawców
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający otrzymał liczne pytania, z których wynika potrzeba modyfikacji Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. W szczególności potrzebne jest ustalenie, czy ze względu na aktualną tendencję na rynku informatycznym możliwe jest spełnienie oczekiwania Zamawiającego dotyczącego dostarczenia bezterminowej licencji oprogramowania. W celu ustalenia powyższej kwestii należy dokonać analiz w oparciu o informacje uzyskane od producentów oprogramowania. Ze względu na nieprzewidywalny czas uzyskania potrzebnych danych postępowanie podlega unieważnieniu. Po wyjaśnieniu istotnych kwestii związanych
z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający ogłosi ponowne postępowanie, korygując odpowiednio swoje wymagania względem sprzętu i oprogramowania, uwzględniając także niektóre z wniosków zgłoszonych przez Wykonawców.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający otrzymał liczne pytania, z których wynika potrzeba modyfikacji Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. W szczególności potrzebne jest ustalenie, czy ze względu na aktualną tendencję na rynku informatycznym możliwe jest spełnienie oczekiwania Zamawiającego dotyczącego dostarczenia bezterminowej licencji oprogramowania. W celu ustalenia powyższej kwestii należy dokonać analiz w oparciu o informacje uzyskane od producentów oprogramowania. Ze względu na nieprzewidywalny czas uzyskania potrzebnych danych postępowanie podlega unieważnieniu. Po wyjaśnieniu istotnych kwestii związanych
z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający ogłosi ponowne postępowanie, korygując odpowiednio swoje wymagania względem sprzętu i oprogramowania, uwzględniając także niektóre z wniosków zgłoszonych przez Wykonawców.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie rutera brzegowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem
- dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- Dostawa oprogramowania biurowego
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Zakup z dostawą nowych licencji na oprogramowanie Microsoft Windows Server 2022
- Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-054/2024
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.