Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00646182/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
- 2024/BZP 00658689/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Zagrodach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GARBÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019767
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 50
1.5.2.) Miejscowość: Garbów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-080
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@garbow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uggarbow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://garbow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Zagrodach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a17db0e7-d825-460e-8632-83a9ecb722a9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044786/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Zagrodach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646182
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Zagrodach” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru podczas etapu projektowania oraz etapu wykonywania robót budowlanych wraz z odbiorem końcowym i przeglądami oraz przeglądami w okresie gwarancyjnym w następujących branżach:
2.1. branża sanitarna w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
2.2. branża budowlana w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
2.3. branża elektryczna w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych.
2.4. branża drogowa.
3. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wykonujących wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - prawo budowlane.
4. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 - 3 SWZ został szczegółowo określony w Załączniku Nr 11 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
5. Program funkcjonalno-użytkowy oraz inne dokumenty inwestycji dostępne są na stronie postępowania na wybór wykonawcy robót budowlanych pod adresem: https://garbow.ezamawiajacy.pl/pn/garbow/demand/notice/public/135526/details – PFU - załącznik nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247082,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GILEWICZ JACEK AUT-SERWIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121456820
7.3.3) Ulica: Al Kraśnicka 135
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-718
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania p.n. "Budowa siedziby Nadleśnictwa Przytok, wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- ZSP nr 18, ul. Litewska 34 w Krakowie - rewitalizacja boiska szkolnego - etap 1- wymiana istniejącej nawierzchni na nową wraz z elementami wyposażenia boiska w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy infrastruktury ładowania do autobusów elektrycznych.
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji wykonawczej dla inwestycji pn. "Budowa filii Biblioteki Kraków przy ul. Saskiej/ks. Stoszki"
- Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu wraz z zapewnieniem nadzoru inwestorskiego dla zadania Modernizacja i rozbudowa ZOL w Makowie Podhalańskim realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy
- Budowa żłobka w Mielnie Budowa przedszkola w Mielnie
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.