Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00079546/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087585 z dnia 2021-06-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie sali, wyposażenie Muzeum, nagłośnienie i oświetlenie
Muzeum Śremskiego w Śremie III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Śremskie w Śremie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630418973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 89
1.5.2.) Miejscowość: Śrem
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@srem.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.srem.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie sali, wyposażenie Muzeum, nagłośnienie i oświetlenieMuzeum Śremskiego w Śremie III postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8664256d-ca26-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00030036/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Wyposażenie sali, wyposażenie Muzeum, nagłośnienie i oświetlenie Muzeum Śremskiego w Śremie III postępowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
WRPO 2014-2020 Oś priorytetowa 4: środowisko działanie 4.4. zachowanie ochrona promowanie i rozwój dziedzictwa kulturowego, 1.4. poddziałania w ramach działania 4.4.3 zachowanie ochrona promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego w ramach ZIT dla MOF Poznań2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079546/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MŚ.D.2230-4/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 569539,26 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178701,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie sali, wyposażenie Muzeum, nagłośnienie i oświetlenie Muzeum Śremskiego w Śremie wraz z montażem urządzeń.Minimalny okres gwarancji – 24 miesiące (kryterium oceniane) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ – formularz techniczny.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a podane w załączniku nr 6 wymagania, należy traktować jako wymagania minimalne dla oferowanego przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
31224400-6 - Kable przyłączeniowe
31320000-5 - Kable energetyczne
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
32343000-9 - Wzmacniacze
32352000-5 - Anteny i reflektory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji bez ogłoszenia Zamawiający dokonał modyfikacji treści SWZ, przesuwając termin otwarcia ofert z dnia 18.06.2021 r. na dzień 22.06.2021 r. Zamawiający pominął jednak konieczność edycji postępowania prowadzonego na www.platformazakupowa.pl, co spowodowało, że możliwość składania ofert upłynęła w dniu 18.06.2021 r. o godzinie 10:00. Tym samym doszło do nieumyślnego naruszenia przepisów Prawa zamówień publicznych, poprzez uniemożliwienie Wykonawcom składania ofert do dnia 22.06.2021 r., a Zamawiający nie ma możliwości usunięcia tej wady postępowania. W postępowaniu złożono 2 oferty, które Zamawiający pozostawia nieodszyfrowaneSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycja w zrównoważoną gospodarkę wodno - ściekową w Gminie Czarna Dąbrówka dla terenów poza aglomeracją POSTĘPOWANIE II
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego i komputerowego w związku z realizacją projektu grantowego "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
- Rozświetlamy drogi i osiedla w Gminie Dubeninki
- Badawczo-dydaktyczna czworonożna platforma krocząca.
- Odkrywcy świata-adaptacja o modernizacja Przedszkola im. Marii Konopnickiej w Jastrowiu- zakup wyposażenia+ zakup oprogramowania
- Dostawa instrumentów muzycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.