Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026250/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
- 2021/BZP 00027894/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-06
- 2021/BZP 00028641/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087538 z dnia 2021-06-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udostępnienie systemu do elektronicznej obsługi niekomercyjnego badania klinicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ALEJE RACŁAWICKIE 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-059
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814485275
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.lis@umlub.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umlub.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udostępnienie systemu do elektronicznej obsługi niekomercyjnego badania klinicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcc49071-8ba7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021055/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 udostępnienie systemu do elektronicznej obsługi niekomercyjnego badania klinicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026250/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UM-ZP-262-06/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 531500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w następującym zakresie:
1.1. przygotowania, konfiguracji, udostępnienia systemu Elektronicznej Karty Obserwacji Klinicznej eCRF (ang. Electronic Case Report Form) wraz z modułem IWRS (ang. Interactive Web Response System) dedykowanego dla niekomercyjnego badania klinicznego oraz elektronicznych rozwiązań techniczno-organizacyjnych do zarządzania dokumentacją badania klinicznego i dokumentacją Badacza (zwanym dalej „systemem”) wraz przeprowadzeniem szkolenia dla co najmniej trzech osób, o których mowa w pkt 5 „Podstawowe wymagania” Załącznika nr 1 do umowy;
1.2. hostowania zaoferowanego systemu w środowisku Wykonawcy z dostępnością 24/7/365 dni w roku przez okres trwania badania, zapewnienia utrzymania technicznego systemu, przeprowadzenie szkolenia zespołów badawczych w ośrodkach według zasad ujętych w tabeli 2 załącznika nr 1 do umowy oraz przekazania zarchiwizowanych danych w terminie do 31 maja 2026 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (zwanym również OPZ).
2.1. Na podstawie art. 18 ust 4 ustawy Pzp Zamawiający wprowadza obowiązek zachowania poufnego charakteru informacji zawartych w Załączniku nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia pn. „Szczegółowy opis badania klinicznego”.
2.1.1. Wykonawca informacje o charakterze poufnym może uzyskać poprzez zawnioskowanie o ich przesłanie, za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
We wniosku o przesłanie informacji o charakterze poufnym należy podać dane,
w tym adres e-mail i/lub nr telefonu komórkowego, dotyczące Wnioskodawcy
i Wykonawcy, którego reprezentuje, powołując się na numer przedmiotowego postępowania.
2.1.2. W zakładce „Pytania/lnformacje" Wykonawca składa wniosek wraz z oświadczeniem wg Załącznika nr 7 do SIWZ – Oświadczenie Wykonawcy o zachowaniu poufności przekazanych danych.
Oświadczenie składa się w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę umocowaną do występowania
w imieniu Wykonawcy.
2.1.3. Zamawiający za pośrednictwem Platformy Zakupowej przekaże wnioskodawcy Załącznik nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia pn. „SZCZEGÓŁOWY OPIS BADANIA KLINICZNEGO”, zabezpieczony hasłem, zaś hasło przekazane zostanie innym kanałem łączności (np. e-mail, sms) osobie podpisującej oświadczenie wg załącznika nr 7.
2.1.4. W przypadku braku złożenia oświadczenia (wg Załącznika nr 7 do SIWZ) wraz z wnioskiem o udostepnienie informacji o charakterze poufnym, Zamawiający zastrzega, że wniosek pozostawi bez rozpoznania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 969609,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 969609,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 969609,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SCIENTIA RESEARCH INSTITUTE Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Instytut Edukacji I.E. Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387251647
7.3.3) Ulica: ul. Bydgoskich Przemysłowców 6
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-862
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SCIENTIA RESEARCH INSTITUTE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SCIENTIA RESEARCH INSTITUTE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 969609,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa oprzyrządowania systemu neuromonitoringu do operacji tarczycy na potrzeby COZL
- Dostawa artykułów różnych, suchych i przypraw dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa mrożonek i ryb dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa wyrobów garmażeryjnych dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Kompleksowa organizacja cyklu warsztatów online pn. "Ekspansja zagraniczna firm z województwa lubelskiego" dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) z województwa lubelskiego
- Dostawa zestawów pilarza
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i wdrożeniem
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Gminie Pszów poprzez dostawę licencji na oprogramowanie szyfrujące pocztę elektroniczną
- Zakup prawa do korzystania licencji istniejącego systemu Forcepoint DLP do zapobiegania utracie danych przez Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
- Dostawa klastra serwerowego wraz z montażem i uruchomieniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa oprogramowania do obliczeń statystycznych
- Dostawa komputerów, laptopów, oprogramowania biurowego oraz monitorów komputerowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.