eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja dźwigu windy (modernizacja urządzeń maszynowni windy hydraulicznej i systemu informacji) w UMFC w Warszawie w ramach projektu Studia Muzyczne Bez Barier współfinansowanego przez UE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dźwigu windy (modernizacja urządzeń maszynowni windy hydraulicznej i systemu informacji) w UMFC w Warszawie w ramach projektu Studia Muzyczne Bez Barier współfinansowanego przez UE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MUZYCZNY FRYDERYKA CHOPINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okólnik 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-368

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chopin.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chopin.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dźwigu windy (modernizacja urządzeń maszynowni windy hydraulicznej i systemu informacji) w UMFC w Warszawie w ramach projektu Studia Muzyczne Bez Barier współfinansowanego przez UE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c05e9fa-a505-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037955/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja dźwigu windy w ramach Projekt Studia muzyczne bez barier współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

. „Studia muzyczne bez barier” nr POWR.03.05.00-00-A073/20 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.chopin.edu.pl/?cid=29

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.chopin.edu.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) oraz poczty elektronicznej.
Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina ul. Okólnik 2, 00-368 Warszawa;
2) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
3) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 1 i 4 oraz art. 266 w zw. z art. 222 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.);
4) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres nie krótszy niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, w sytuacjach gdy
źródłem finansowania są środki zewnętrzne długość przechowywania danych określa umowa dofinansowująca projekt;
5) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-4/03/2022/272/W/MSW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wymianie istniejącego dźwigu towarowo – osobowego wraz z demontażem istniejącego dźwigu, na podstawie „Projektu budowlano - wykonawczego wymiany dźwigu towarowo - osobowego wraz z projektem demontażu” autorstwa RADOSŁAWA GUZOWSKIEGO ARCHITEKT.
Winda towarowo - osobowa znajduje się w zachodnim skrzydle budynku oraz przynależące do niej pomieszczenie maszynowni nr 461. Winda zatrzymuje się na 4 przystankach: na kondygnacji -1, parterze, kondygnacji +1 i +2.
Modernizacja dźwigu windy (modernizacja urządzeń maszynowni windy hydraulicznej i systemu informacji-zapowiedź słowna informująca na którym piętrze znajduje się winda) realizowana jest w ramach projektu pn. „Studia muzyczne bez barier” nr POWR.03.05.00-00-A073/20 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
Dźwig będący przedmiotem zamówienia winien spełniać wymogi w zakresie dostępności zgodnie z „Rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie”, oraz normy PN EN 81-70 „Dostępność dźwigów dla osób, w tym osób niepełnosprawnych”.
Ze względu na szczególny charakter budynku (szkoła muzyczna) Zamawiający wymaga, aby przedstawiony do akceptacji dźwig towarowo – osobowy odznaczał się możliwie najcichszą pracą zgodnie z wymaganiami norm PN-B-02151-02: 1987; PN-B-02151-02:1987/Ap1:2015-05 „Akustyka budowlana – Ochrona przed hałasem pomieszczeń w budynkach – Dopuszczalne wartości poziomu dźwięku w pomieszczeniach”, oraz spełniał wymagania normy PN-B-02171:2017-06 „Ocena wpływu drgań na ludzi w budynkach”
Po zakończeniu montażu dźwigu, Wykonawca z pomocą akredytowanego laboratorium, wykona pomiary hałasu dla pracującego nowego dźwigu, w zakresie pomiarów poziomu dźwięku w budynkach wg normy PN B-02156:1987 „Akustyka budowlana – Metody pomiaru dźwięku A w budynkach
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
• demontaż istniejącego dźwigu osobowego wraz z kompletnym osprzętem,
• demontaż drzwi przystankowych
• demontaż instalacji elektrycznych zasilających oraz sterujących w szachcie oraz w maszynowni
• demontaż prowadnic kabiny oraz prowadnic przeciwwagi
• montaż nowych prowadnic kabiny oraz przeciwwagi
• montaż nowego dźwigu
• montaż nowych instalacji elektrycznych oraz sterujących i osprzętu wraz z podłączeniem windy do istniejącego systemu sygnalizacji pożarowej zainstalowanego w budynku
• usunięcie nadproży nad drzwiami wejściowymi do windy
• poszerzenie otworów drzwiowych przystankowych i do maszynowni
• zadeklowanie istniejących zbędnych otworów technologicznych w stropie nadszybia
• Wykonanie nowych otworów technologicznych w stropie nadszybia
• wykonanie kanału wentylacyjnego szybu windowego
• montaż drzwi przystankowych i drzwi do maszynowni
• tynki wewnętrzne w obrębie fragmentów korytarzy
• montaż okładzin ściennych w obrębie wejść do windy
• roboty malarskie

Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje przekazanie Zamawiającemu:
- dokumentacji budowy, w tym dokumentacji powykonawczej;
- wykonanie testów, badań i ekspertyz, o ile takie okażą się niezbędne w trakcie realizacji budowy;
- uzyskania pozytywnych odbiorów przez Urząd Dozoru Technicznego dopuszczających dźwig do użytkowania
- udzielenie gwarancji.

Zamawiający oczekuje w pierwszej kolejności wykonania prac przygotowawczych na podstawie przedstawionego planu organizacji budowy, uwzględniającego zabezpieczenie pozostałej część obiektu przed pyłem i kurzem przedostających się z terenu robót oraz zabezpieczenie korytarzy i dróg dostaw. Prace przygotowawcze i zabezpieczające należy uzgodnić z Zamawiającym w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania Umowy.

Ponadto Zamawiający oczekuje przedstawienia przez Wykonawcę propozycji rozwiązań, wyznaczenia na czas prowadzenia prac budowlanych dróg ewakuacyjnych. Rozwiązania powinny uwzględniać zapisy obowiązującej w Uczelni „Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego” i uzyskać akceptację specjalisty ds. ppoż. UMFC.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45313100-5 - Instalowanie wind

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja (obejmująca wykonane roboty budowlane oraz dźwig)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500.000,00 zł
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
d.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli przynajmniej dwie roboty budowlane, z których co najmniej jedna dotyczyła budynku wpisanego do rejestru zabytków, i polegające na wykonaniu rozbudowy bądź remontu bądź przebudowy bądź budowy budynku mieszkalnego lub zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej, które obejmowały w swoim zakresie dostawę i montaż windy o wartości umowy minimum 400.000,00 zł brutto każda (w przypadku, jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej – równowartość tej kwoty w zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia).
d.2 wykonawca winien udokumentować posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez wykazanie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia tj. dysponują lub będą dysponować co najmniej:

A Kierownikiem Budowy posiadającym:
o uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
o doświadczenie przy realizacji robót w obiektach wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z zapisami art. 37 c ustawy o ochronie i opiece nad zabytkami,
o doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy przy budowie, rozbudowie, remoncie lub przebudowie minimum dwóch budynków mieszkalnych lub zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej – w tym jeden posiadający w swoim zakresie dostawę i montaż windy oraz jeden wpisany do rejestru zabytków (Zamawiający uzna warunek za spełniony także w przypadku gdy Wykonawca wykaże doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy przy budowie, rozbudowie, remoncie lub przebudowie jednego budynku wpisanego do rejestru zabytków, które obejmowało swoim zakresem dostawę i montaż windy oraz doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remoncie lub przebudowie budynku mieszkalnego lub zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej).

B Kierownikiem robót elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
a. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
b. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500.000,00 zł

- zdolności technicznej i zawodowej:
a. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wraz z podaniem numerów uprawnień oraz numerów członkowskich przynależności do izb zawodowych odpowiednio dla każdej specjalności, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 130, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy ALIOR BANK S.A. nr 72 2490 0005 0000 4600 2242 9992 z dopiskiem Modernizacja windy.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-4, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, przy czym:
1) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,
2) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy).
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały szczegółowo opisane w treści SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści umowy w okolicznościach opisanych w treści par. 16 Projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć na skrzynkę Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina na portalu ePUAP (/UMFC/domyslna). Szczegółowa instrukcja składania ofert zamieszczona jest w § 9 ust. 2 SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-04 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.