eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyraków › Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie gminy Żyraków w sezonie zimowym 2022/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie gminy Żyraków w sezonie zimowym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żyraków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żyraków 137

1.5.2.) Miejscowość: Żyraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zyrakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zyrakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie gminy Żyraków w sezonie zimowym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b7b2376-401a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00335999/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie gminy Żyraków w sezonie zimowym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371177/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiGK.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 435000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych wraz z przyległymi do nich parkingami i miejscami postojowymi w miejscowościach Bobrowa i Bobrowa Wola:

Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Bobrowa i Bobrowa Wola. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 13,15 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Zamówienie obejmuje także odśnieżanie parkingów i miejsc postojowych w Bobrowej: przy Ośrodku Zdrowia (pow. ok. 600 m2), Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 800 m2), Bibliotece Publicznej (pow. ok. 250 m2) oraz parkingów i miejsc postojowych w Bobrowej Woli: przy Bibliotece Publicznej (pow. ok. 300 m2) oraz budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej (pow. ok. 210 m2).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych wraz z przyległymi do nich parkingami i miejscami postojowymi w miejscowościach Nagoszyn, Nagoszyn przysiółek Cieszęciny i Korzeniów:

Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Nagoszyn, Nagoszyn przysiółek Cieszęciny i Korzeniów. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 13,95 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Zamówienie obejmuje także odśnieżanie parkingów i miejsc postojowych w Nagoszynie: przy budynku remizy OSP (pow. ok. 1600 m2), Domu Ludowym (pow. ok. 750 m2), Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 600 m2) oraz parkingów
i miejsc postojowych w m. Korzeniów przy Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 1400 m2).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 22500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych wraz z przyległymi do nich parkingami i miejscami postojowymi w miejscowościach Mokre i Zasów:

Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Mokre i Zasów. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 8,55 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Zamówienia obejmuje także odśnieżanie parkingów
i miejsc postojowych w m. Mokre: przy Publicznej Szkole Podstawowej (pow. ok. 350 m2), oraz parkingów i miejsc postojowych w m. Zasów: przy Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 900 m2), Cmentarzu Parafialnym (pow. ok. 1100 m2), Rynku (pow. ok. 1500 m2) oraz budynku remizy OSP (pow. ok. 835 m2).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 22500 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych wraz z przyległymi do nich parkingami i miejscami postojowymi w miejscowościach Wiewiórka i Wola Wielka:

Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Wiewiórka i Wola Wielka. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 8,39 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Zamówienie obejmuje także odśnieżanie parkingów i miejsc postojowych w m. Wiewiórka: przy budynku remizy OSP (pow. ok. 150 m2), Publicznej Szkole Podstawowej (pow. ok. 430 m2), Cmentarzu Parafialnym (pow. ok. 350 m2) oraz parkingów i miejsc postojowych w m. Wola Wielka przy Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 505 m2), budynku remizy OSP (pow. ok. 315 m2).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 22500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych wraz z przyległymi do nich parkingami i miejscami postojowymi w miejscowościach Góra Motyczna ,Żyraków, Żyraków Kolonia:

Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Góra Motyczna, Żyraków, Żyraków Kolonia. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 12 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Zamówienie obejmuje także odśnieżanie parkingów i miejsc postojowych w m. Góra Motyczna: przy budynku remizy OSP (pow. ok. 400 m2), oraz parkingów i miejsc postojowych w m. Żyraków przy Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 1300 m2), budynku remizy OSP (pow. ok. 600 m2).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 22500,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI zamówienia: odśnieżanie chodników w ciągu dróg powiatowych i gminnych w miejscowościach: Bobrowa, Góra Motyczna, Korzeniów, Nagoszyn, Straszęcin, Wola Żyrakowska, Wiewiórka, Zasów, Zawierzbie
i Żyraków:

Odśnieżanie gminnych i powiatowych chodników, ścieżek, alejek, ciągów pieszych i wewnętrznych dróg osiedlowych w miejscowościach Bobrowa, Góra Motyczna, Korzeniów, Nagoszyn, Straszęcin, Wola Żyrakowska, Wiewiórka, Zasów, Zawierzbie i Żyraków. Szacowana długośćwynosi : dla chodników powiatowych wynosi 23,92 km i chodników gminnych 5,6 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII zamówienia: usuwanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie chodników w ciągu dróg powiatowych i gminnych w miejscowościach: Bobrowa, Góra Motyczna, Korzeniów, Nagoszyn, Straszęcin, Wola Żyrakowska, Wiewiórka, Zasów, Zawierzbie i Żyraków:

Usuwanie śliskości i gołoledzi gminnych i powiatowych chodników, ścieżek, alejek, ciągów pieszych
i wewnętrznych dróg osiedlowych w miejscowościach Bobrowa, Góra Motyczna, Korzeniów, Nagoszyn, Straszęcin, Wola Żyrakowska, Wiewiórka, Zasów, Zawierzbie i Żyraków,. Szacowana długość Szacowana długośćwynosi : dla chodników powiatowych wynosi 23,92 km i chodników gminnych 7,0 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 67500,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII zamówienia: usuwanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie dróg gminnych w miejscowościach: Bobrowa, Bobrowa Wola, Nagoszyn, Nagoszyn Cieszęciny, Korzeniów:

Usuwanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie dróg gminnych w miejscowościach: Bobrowa, Bobrowa Wola, Nagoszyn, Nagoszyn Cieszęciny, Korzeniów. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 27,10 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX zamówienia: usuwanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie dróg gminnych w miejscowościach: Mokre, Zasów, Wiewiórka, Wola Wielka, Straszęcin i Zawierzbie:

Usuwanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie dróg gminnych w miejscowościach: Mokre, Zasów, Wiewiórka, Wola Wielka, Straszęcin i Zawierzbie. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 32 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część X zamówienia: usuwanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie dróg gminnych w miejscowościach: Góra Motyczna, Wola Żyrakowska, Żyraków, Żyraków-Kolonia:

Usuwanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie dróg gminnych w miejscowościach: Góra Motyczna, Wola Żyrakowska Żyraków, Żyraków przysiółek Kolonia, Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 23 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 52500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SŁAW-BUD Sławomir Słaba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-114-15-45

7.3.3) Ulica: Bobrowa Wola 71

7.3.4) Miejscowość: Nagoszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 39-203

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SŁAW-BUD Sławomir Słaba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 872-114-15-45

7.3.3) Ulica: Bobrowa Wola 71

7.3.4) Miejscowość: Nagoszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 39-203

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy Sprzedaż Piasku i Żwiru RYŚKO,RyszardSzacik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-100-27-72

7.3.3) Ulica: Zasów 79

7.3.4) Miejscowość: Zasów

7.3.5) Kod pocztowy: 39-209

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Sprzętowe Budowlano-Ziemne Krzysztof Szacik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:872-175-33-72

7.3.3) Ulica: Wiewiórka18

7.3.4) Miejscowość: Zasów

7.3.5) Kod pocztowy: 39-209

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warsztat Samochodowy Rafał Ciaciek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-236-68-84

7.3.3) Ulica: Wola Żyrakowska 98 A

7.3.4) Miejscowość: Żyraków

7.3.5) Kod pocztowy: 39-204

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warsztat Samochodowy Rafał Ciaciek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Żyraków

7.3.3) Ulica: Wola Żyrakowska 98 A,

7.3.4) Miejscowość: Żyraków

7.3.5) Kod pocztowy: 39-204

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warsztat Samochodowy Rafał Ciaciek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Warsztat Samochodowy Rafał Ciaciek

7.3.3) Ulica: Wola Żyrakowska 98 A,

7.3.4) Miejscowość: Żyraków

7.3.5) Kod pocztowy: 39-204

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SŁAW-BUD Sławomir Słaba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 872-114-15-45

7.3.3) Ulica: Bobrowa Wola 71

7.3.4) Miejscowość: Nagoszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 39-203

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Sprzętowe Budowlano-Ziemne Krzysztof Szacik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:872-175-33-72

7.3.3) Ulica: Wiewiórka18

7.3.4) Miejscowość: Zasów

7.3.5) Kod pocztowy: 39-209

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.